Nu bezigquote:Op maandag 6 februari 2017 00:26 schreef bambino het volgende:
Anthem al geweest nu?
Staat hier nog "game Will start soon"
nu bezigquote:Op maandag 6 februari 2017 00:26 schreef bambino het volgende:
Anthem al geweest nu?
Verrassend dat ze het een man laten zingen, kan me niet herinneren dat ik dat al eens bij de Super Bowl heb gezien.quote:
Nog bezig, aardig maar niet zoals Gaga vorig jaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:26 schreef bambino het volgende:
Anthem al geweest nu?
Ik kijk via Fox International 2quote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar is het eigenlijk allemaal te kijken in Nederland? Zag volgens mij alleen BBC One, dus daar kijk ik nu.
FOX (open kanaal) en FOX Sports 1 en 2 (met verschillend commentaar).quote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar is het eigenlijk allemaal te kijken in Nederland? Zag volgens mij alleen BBC One, dus daar kijk ik nu.
Helaas geen +1 functie hier. Maar volledig met je eens! Geen vrouw met gilletjes, gewoon straight forward and goosebumps.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:28 schreef heywoodu het volgende:
Lang geleden dat iemand bij een grote sportwedstrijd het volkslied eens wél normaal en goed zong ipv met een of andere "lekker gekke" uithaal
Verschilt per jaar, vorig jaar met coldplay was klote, Katy Perry was geweldig maar de jaren ervoor met Bruno Mars en Beyonce waren ook bagger.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef falling_away het volgende:
Wat is de entertainment rondom de Super Bowl toch afgezwakt in de afgelopen jaren.
Vergelijk dit volkslied bijv. eens met die van Faith Hill in 2000.. ook die half time show was onwerkelijk.
Dit dusquote:Op maandag 6 februari 2017 00:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helaas geen +1 functie hier. Maar volledig met je eens! Geen vrouw met gilletjes, gewoon straight forward and goosebumps.
Ik vind het vooral sinds Nipplegate een stuk minder.. daar zijn ze flink van geschrokken toen! Katy Perry heb ik niet gezien eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 februari 2017 00:29 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Verschilt per jaar, vorig jaar met coldplay was klote, Katy Perry was geweldig maar de jaren ervoor met Bruno Mars en Beyonce waren ook bagger.
Gaga kwam goed in de buurt met het volkslied vorig jaar, nipplegate vond ik maar overtrokken + dat ik Janet toen al niet knap vondquote:Op maandag 6 februari 2017 00:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sinds Nipplegate een stuk minder.. daar zijn ze flink van geschrokken toen!
Dat was echt fantastisch vond ik
Katy Perry was, buiten dat ik het baggermuziek vind, een goede show. Madonna was ook echt niet slecht.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sinds Nipplegate een stuk minder.. daar zijn ze flink van geschrokken toen! Katy Perry heb ik niet gezien eerlijk gezegd
Dat was echt fantastisch vond ik
jes.quote:
Haha..quote:Op maandag 6 februari 2017 00:33 schreef Coelho het volgende:
Komt hij nu recht uit het ziekenhuis? Is dat Obamacare toch nog ergens goed voor geweest
BBC kan ookquote:Op maandag 6 februari 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh god... dit is toch niet Ronald van Dam?
Nou het is de andere wedstrijd geworden, naar de Ravens Jaguars..quote:Op maandag 6 februari 2017 00:36 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ging jij nou naar de Dolphins -Saints op Wembley?
Kijk jij op Fox HD?quote:Op maandag 6 februari 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
LEBRONN JAMMEEESSSSS JA DAT IS DE KING HOOR !!quote:Op maandag 6 februari 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
LeBron = Wadequote:Op maandag 6 februari 2017 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LEBRONN JAMMEEESSSSS JA DAT IS DE KING HOOR !!
Ik had toch even het vertrouwen in Fox dat ze een degelijke commentator gingen inzetten.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kijk jij op Fox HD?![]()
Succes dan maar
Ik ga proberen kaarten te halen voor de Dolphins, helaas niet met een leuke meid maar een uitstapje met papa voordat het niet meer kanquote:Op maandag 6 februari 2017 00:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou het is de andere wedstrijd geworden, naar de Ravens Jaguars..
Maar ja inderdaad..
Heb haar nog niet ten huwelijk gevraagd btw
Kut ja, stream via Fox loopt achterquote:
Nee, zijn andere commentatorsquote:Op maandag 6 februari 2017 00:39 schreef falling_away het volgende:
BBC heeft zelfs het Amerikaanse commentaar..
Dolphins is bijna uitverkocht en kutplekkenquote:Op maandag 6 februari 2017 00:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik ga proberen kaarten te halen voor de Dolphins, helaas niet met een leuke meid maar een uitstapje met papa voordat het niet meer kan
Ik weet hetquote:Op maandag 6 februari 2017 00:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dolphins is bijna uitverkocht en kutplekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |