Blijft gratis uitzendenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:20 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik kijk de pre-game show nu via de Amerikaanse Fox Sports Go.
Op dit moment nog gratis. Weet iemand of zij de wedstrijd ook gratis gaan streamen, of gaat ie straks achter een betaalslotje?
¤24.99 en dan heb je gamepass tm 16 feb volgens mij. En 2016 season is ¤39.99. Tenminste dat was het vorige week toen ik het heb gekocht. Gamepass is alleen CC volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
Moet je voor die gamepass betalen? Zoja wat kost dat dan
Prima, zolang er maar geen talkshow met publiek bij komtquote:Op zondag 5 februari 2017 23:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen we allemaal om 0.30 een tweet sturen naar Rick van Velthuysen en Fox tv.
Hij vind het een goed plan en hij lijkt me de ideale persoon ervoor.
Ja thnx zie het. Het is via creditcard dus dat is wel prima. Ga het via gamepass kijken. Vroeger was gamepass gratis voor buiten de US toch?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
¤24.99 en dan heb je gamepass tm 16 feb volgens mij. En 2016 season is ¤39.99. Tenminste dat was het vorige week toen ik het heb gekocht. Gamepass is alleen CC volgens mij.
En dit is m'n heul veulste (21ste?) Superbowl @stormlooptopicposter. Maar ik voel me niet echt geroepen om tijdens het reguliere seizoen te commenten. Haters gonna hate.
Sinds 2015 niet meer. Toen kwam Fox Sports naar NL.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ja thnx zie het. Het is via creditcard dus dat is wel prima. Ga het via gamepass kijken. Vroeger was gamepass gratis voor buiten de US toch?
Top.quote:
Het is vrij matig om op zulke mensen af te geven ja, als je een sport tof vindt is het toch juist leuk als er eens meer mensen gaan kijken?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:28 schreef Keyos het volgende:
Heeft helemaal geen zin af te geven op de Super Bowl kijkers die nu hun eerste wedstrijd kijken. Denk dat 90% van de Europese NFL-kijkers begonnen zijn met de SB. Blijft toch het enige moment dat de sport in NL de headlines haalt.
wat ik zelf heb gemerkt in de jaren dat ik nu de sb kijk is dat fox us bijna altijd op de streams een logo weergeeft tijdens de reclamesquote:Op zondag 5 februari 2017 23:30 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Top.
Op dit moment geeft de stream van de Amerikaanse Fox Sports Go geen reclame maar een groot Fox Sports logo door.
Heeft iemand enig idee of dat via deze stream tijdens de wedstrijd anders gaat zijn, of er dan wél reclame te zien zal zijn?
Normaal gesproken zendt Fox geen (Amerikaanse) reclames uit. Wss zie je OF het logo, OF reclames van Foxsports zelf. Ze zenden wel de half-time show uit maar niet de half-time commercials.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:30 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Top.
Op dit moment geeft de stream van de Amerikaanse Fox Sports Go geen reclame maar een groot Fox Sports logo door.
Heeft iemand enig idee of dat via deze stream tijdens de wedstrijd anders gaat zijn, of er dan wél reclame te zien zal zijn?
Mijn eerste wedstrijd was ook een Super Bowl. Ook meteen reden waarom ik Patriots haat en Panthers fan benquote:Op zondag 5 februari 2017 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vrij matig om op zulke mensen af te geven ja, als je een sport tof vindt is het toch juist leuk als er eens meer mensen gaan kijken?![]()
Als het tijdens de Olympische Winterspelen weer druk met nieuwe kijkers is in topics over biatlon en langlaufen vind ik dat ook alleen maar mooi juist![]()
Overigens is het zeker niet mijn eerste wedstrijd maar wat kennis betreft val ik ook wel onder die groep
Mijn eerste was inderdaad ook een SB, 2003 toen de Bucs hem wonnen. Ik vond het logo wel tof en toen maar fan geworden, jammer dat het sindsdien meer downs dan ups zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 23:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd was ook een Super Bowl. Ook meteen reden waarom ik Patriots haat en Panthers fan bendus mja veel beginnen met een SB.
mijn eerste wedstrijd was er een in de NFLEU.. Amsterdam Admirals - KOLN ... sinds dat moment is het helemaal aan... alleen blijf ik maar voor de underdogs juichenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd was ook een Super Bowl. Ook meteen reden waarom ik Patriots haat en Panthers fan bendus mja veel beginnen met een SB.
Leuk dat je hier ook bent rene, hoe is het met je vissen?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:39 schreef GGMM het volgende:
Als je dit vergelijkt met voetbal is het natuurlijk maar een b-sport. Snap eigenlijk niet waarom iemand hier naar kijkt. (Als je niet in Amerika woont dan)
De 1ste troll van de avond is ook gespot, hier heb je de beker en nou wegwezenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:39 schreef GGMM het volgende:
Als je dit vergelijkt met voetbal is het natuurlijk maar een b-sport. Snap eigenlijk niet waarom iemand hier naar kijkt. (Als je niet in Amerika woont dan)
Hey!quote:Op zondag 5 februari 2017 23:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je hier ook bent rene, hoe is het met je vissen?
Volgens hun FAQ zenden ze tijdens de wedstrijd zelf wel de commercials uit.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:30 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Top.
quote:Op zondag 5 februari 2017 23:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
De 1ste troll van de avond is ook gespot, hier heb je de beker en nou wegwezen
Ik juich normaliter ook voor de underdogs maar ben al heel erg lang fan van de Red Sox dus ik ben een beetje in Boston blijven hangen met mijn teamkeuzes. Als Bill en Brady weg zijn zal de shitstorm wel gaan komen van afgunst en jaren vernedering, dan kijk ik geen 2x Patriots meer in de SB in 3 jaar lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:39 schreef corpsegrinder het volgende:
[..]
mijn eerste wedstrijd was er een in de NFLEU.. Amsterdam Admirals - KOLN ... sinds dat moment is het helemaal aan... alleen blijf ik maar voor de underdogs juichen
Las deze week dat Brady nog 3 tot 5 jaar door wil gaan, daarom gaat Garopollo ook getrade worden.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik juich normaliter ook voor de underdogs maar ben al heel erg lang fan van de Red Sox dus ik ben een beetje in Boston blijven hangen met mijn teamkeuzes. Als Bill en Brady weg zijn zal de shitstorm wel gaan komen van afgunst en jaren vernedering, dan kijk ik geen 2x Patriots meer in de SB in 3 jaar lijkt me.
Amerikanistiek gestudeerd, al hadden ze wellicht beter Eva kunnen uitnodigen.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:39 schreef matthijst het volgende:
Wat maakt Sofie een Amerikadeskundige?
Ah, zit er vooral omdat ze er leuk uit ziet vrees ik.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Amerikanistiek gestudeerd, al hadden ze wellicht beter Eva kunnen uitnodigen.
Zo.. zeker niks gegeten eerder op de avond?quote:Op zondag 5 februari 2017 21:11 schreef bambino het volgende:
Nou ik ben er klaar voor.
Op het menu vanavond:
Chicken wings
Shrimps
Borrelnootjes
Kaas
Stokbrood en/of toastjes met: knoflooksaus of smeerworst
Mini frikandellen
En last but not least, Red bull
quote:
Ik hoorde iets van een anti-Trump reclame tijdens de Superbowl?quote:
BBC?quote:
Klopt. Kanaal 14 (open kanaal) zend het volgens mij ook uit? En iemand zei het gewone Fox kanaal (11?) ook? Tja dan kan je ook naar de Duitse zenders gaan die het ook uitzenden.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:16 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij kan je op de gratis versie (Fox) gewoon wel kijken, maar dan krijg je NL commentaar. Bij Fox Sports waar je voor moet betalen krijg je US commentaar. Als ik het goed heb ,...
Niks tegen de pats, vind het eigenlijk ook wel een tof team . echter zijn de raiders mijn favoriet vanaf mijn eerste keer een reguliere NFL game zag . vanavond ook niet tegen de pats of falcons hoop gewoon een heel erg spannende en toffe SB te zien.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik juich normaliter ook voor de underdogs maar ben al heel erg lang fan van de Red Sox dus ik ben een beetje in Boston blijven hangen met mijn teamkeuzes. Als Bill en Brady weg zijn zal de shitstorm wel gaan komen van afgunst en jaren vernedering.
Afhankelijk van overtime, zoiets ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:45 schreef Wicky15 het volgende:
Tot hoe laat duurt het ongeveer? Wil het nu voor de derde keer gaan kijken maar ben vergeten hoe lang het ook alweer duurt. En ben best moe.
Half 4 à 4 uur ofzo?
Oké thanksquote:Op zondag 5 februari 2017 23:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Afhankelijk van overtime, zoiets ja.
Ik ga in oktoberquote:Op zondag 5 februari 2017 23:39 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ben begonnen met het volgen van de NFL toen ik de serie "Friday night lights" keek heel veel jaren geleden. Daarna de superbowl gaan kijken en het seizoen gaan volgen. Daarna hard knocks en ben ik het team gaan volgen wat tijdens hard knocks centraal stond. Dat heb ik verschillende jaren gedaan tot ik merkte dat ik naast dat team ook altijd de patriots keek.
Toen kwam de wedstrijd tussen de rams vs patriots in Wembley stadion in London. Daar heb ik kaartjes voor gekocht en dat was een hele ervaring. Kijk al jaren de superbowl. Vind het hele "Amerikaanse" erg leuk eraan.
Denk wel eerder 4 uur - half 5 dan half 4. Normaal gesproken duurt een wedstrijd 3-3,5 uur en je hebt nu te maken met een langere pauze.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Afhankelijk van overtime, zoiets ja.
Had inderdaad geen rekening gehouden met de langere pauze, en de langere reclame blokken.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk wel eerder 4 uur - half 5 dan half 4. Normaal gesproken duurt een wedstrijd 3-3,5 uur en je hebt nu te maken met een langere pauze.
Dacht altijd dat er niet gespeeld werd. Was bij de Admirals wel altijd zo, maar dat is natuurlijk al weer even geledenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:52 schreef bambino het volgende:
Reclame blokken hebben geen invloed op de game. Die loopt gewoon door.
Alleen gaan ze nu vaker naar reclame, want geld. Dus je ziet minder plays die stil liggen.
Game duurt dus alleen iets langer vanwege halftime show
Patriots overschat, Falcons gaan winnenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:54 schreef corpsegrinder het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie verwachtingen voor vanavond ? ik heb zelf het idee dat door de altijd goede Brady dat de Patriots al redelijk snel een voorsprong zullen pakken en deze lang gaan behouden. Al hoop ik op een close game
Wat? Bij elke reclane ligt de game stil hoor.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:52 schreef bambino het volgende:
Alleen gaan ze nu vaker naar reclame, want geld. Dus je ziet minder plays die stil liggen.
Zal wel weer beslist zijn voor halftime, maar ik gok op Falcons.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:54 schreef corpsegrinder het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie verwachtingen voor vanavond ? ik heb zelf het idee dat door de altijd goede Brady dat de Patriots al redelijk snel een voorsprong zullen pakken en deze lang gaan behouden. Al hoop ik op een close game
Ik hoop op een 40 punten game voor beide teams, wanneer zie je zulke ofences in de SB? zelden, het is meestal teams die winnen met de Defencequote:Op zondag 5 februari 2017 23:54 schreef corpsegrinder het volgende:
Ik zou het wel echt tof vinden als dat zou gebeuren, is toch altijd een mooi verhaal als de underdogs winnen.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Patriots overschat, Falcons gaan winnen
Toch nog even opgezocht:quote:Op zondag 5 februari 2017 23:52 schreef bambino het volgende:
quote:The misunderstanding of commercial breaks is getting absurd with people actually saying that more penalties will somehow equate to more ad time. So I'm going to try and clear some of this up. First, read this wiki page about commercial breaks in the NFL:
http://en.wikipedia.org/w(...)on#Commercial_breaks
Here's the gist of it. Each half of the game has to have 10 breaks. One is set in stone as being between quarters while another is after the 2 minute warning. So 8 breaks have to be fit in somewhere per half. This is why you see the so-often-mentioned extra point/ad/kickoff/ad sequence. By doing that the network can show the end of halves with virtually no commercials. Would you rather have commercials at the end of a drive or in the middle of a 2 minute drill? The front loading of commercials is the best case scenario. You can argue that maybe the 10 breaks per half should be fewer, but this isn't something that can be changed on the fly just to fuck with the viewers like so many people seem to believe.
Another huge point is that the networks have schedules they need to keep to. The reason you don't see ads in overtime is because as great as an NFL game is for a network they really want it to end quickly at that point so they can get on with their programming or with the next game in a doubleheader. So the guys directing a game can't just say "Let's throw a commercial in here just to be an ass" because that throws off the rest of the night for all the other shows.
It's been like this for a while. This isn't something where every year the NFL says "Let's try and get 2 more commercials in there this season". These contracts were made a while ago. Next time contract talks come around and they've upped the number of commercial breaks then you should 100% be upset, but right now no rule change to the game itself is going to add more commercial breaks.
Denk dat de Patriots Defense uiteindelijk het verschil gaat maken. Tuurlijk is de offense van de Falcons spectaculair, maar de Patriots zijn meester om juist zo'n team in de perken te houden qua points scored. Daarbij is de Patriots O natuurlijk ook gewoon goed. Maar hopen dat de Running Game beetje van de grond komt, dat wil nog wel eens verschillen dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:54 schreef corpsegrinder het volgende:
Dit vrees ik ook ja. Zou het leuker vinden als beide teams elkaar niet weten te stoppen, en het in de laatste 10 secondes besloten wordt.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat de Patriots Defense uiteindelijk het verschil gaat maken. Tuurlijk is de offense van de Falcons spectaculair, maar de Patriots zijn meester om juist zo'n team in de perken te houden qua points scored. Daarbij is de Patriots O natuurlijk ook gewoon goed, maar hopen dat de Running Game beetje van de grond komt.
succes Smoof, al ben ik stiekem meer team falcons.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Bij elke reclane ligt de game stil hoor.
Dankje, en np. Als ik van iemand 'wil' verliezen is het van de falcons.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
succes Smoof, al ben ik stiekem meer team falcons.
Succes man, als Brady dit fliktquote:Op maandag 6 februari 2017 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, en np. Als ik van iemand 'wil' verliezen is het van de falcons.
Genieten van de pre-show en even wat snacks klaarmaken, tijd voor Coronaquote:Op maandag 6 februari 2017 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Al 5 minuten stil in het topic.
SuperBowl is begonnen
De voorbeschouwing is voornamelijk reclamequote:Op maandag 6 februari 2017 00:17 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik zit nog altijd reclames te kijken. Maar dat zal wel snel klaar zijn en de voorbeschouwing zal toch snel beginnen?
10 minuten tot kickoffquote:Op maandag 6 februari 2017 00:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De voorbeschouwing is voornamelijk reclame![]()
national anthem zal zo wel beginnen, en dan de kick off in 12 minuten.
Dan zit ik naar het verkeerde kanaal te kijken op gamepass denk ik. Ik heb op live geklikt. Maar ze hebben een top 10 van reclames ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 00:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De voorbeschouwing is voornamelijk reclame![]()
national anthem zal zo wel beginnen, en dan de kick off in 12 minuten.
En gelijk daarna weer 2 minuten reclamequote:
Ze beginnen altijd extreem laat met uitzenden. Soms zelfs pas na het anthemquote:Op maandag 6 februari 2017 00:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dan zit ik naar het verkeerde kanaal te kijken op gamepass denk ik. Ik heb op live geklikt. Maar ze hebben een top 10 van reclames ofzo
Dan zit je op NFL Network. Even kijken bij Games of ze daar al live zijnquote:Op maandag 6 februari 2017 00:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dan zit ik naar het verkeerde kanaal te kijken op gamepass denk ik. Ik heb op live geklikt. Maar ze hebben een top 10 van reclames ofzo
Ja NFL Network idd. Bij games waren ze nog niet live zag ik.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan zit je op NFL Network. Even kijken bij Games of ze daar al live zijn
Nu nietquote:Op maandag 6 februari 2017 00:25 schreef bambino het volgende:
Ik heb picture in picture aan staan.
Van mij mogen ze de game stream wel aan zetten.
Vorig jaar hebben ze ook de national anthem half overgeslagen
Zat hier ook in de planning, maar zoals ieder jaar weer niet van gekomen.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:23 schreef Dos37 het volgende:
Zo alvast wat uurtjes geslapen, let's go Falcons
Nu bezigquote:Op maandag 6 februari 2017 00:26 schreef bambino het volgende:
Anthem al geweest nu?
Staat hier nog "game Will start soon"
nu bezigquote:Op maandag 6 februari 2017 00:26 schreef bambino het volgende:
Anthem al geweest nu?
Verrassend dat ze het een man laten zingen, kan me niet herinneren dat ik dat al eens bij de Super Bowl heb gezien.quote:
Nog bezig, aardig maar niet zoals Gaga vorig jaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:26 schreef bambino het volgende:
Anthem al geweest nu?
Ik kijk via Fox International 2quote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar is het eigenlijk allemaal te kijken in Nederland? Zag volgens mij alleen BBC One, dus daar kijk ik nu.
FOX (open kanaal) en FOX Sports 1 en 2 (met verschillend commentaar).quote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar is het eigenlijk allemaal te kijken in Nederland? Zag volgens mij alleen BBC One, dus daar kijk ik nu.
Helaas geen +1 functie hier. Maar volledig met je eens! Geen vrouw met gilletjes, gewoon straight forward and goosebumps.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:28 schreef heywoodu het volgende:
Lang geleden dat iemand bij een grote sportwedstrijd het volkslied eens wél normaal en goed zong ipv met een of andere "lekker gekke" uithaal
Verschilt per jaar, vorig jaar met coldplay was klote, Katy Perry was geweldig maar de jaren ervoor met Bruno Mars en Beyonce waren ook bagger.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef falling_away het volgende:
Wat is de entertainment rondom de Super Bowl toch afgezwakt in de afgelopen jaren.
Vergelijk dit volkslied bijv. eens met die van Faith Hill in 2000.. ook die half time show was onwerkelijk.
Dit dusquote:Op maandag 6 februari 2017 00:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helaas geen +1 functie hier. Maar volledig met je eens! Geen vrouw met gilletjes, gewoon straight forward and goosebumps.
Ik vind het vooral sinds Nipplegate een stuk minder.. daar zijn ze flink van geschrokken toen! Katy Perry heb ik niet gezien eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 februari 2017 00:29 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Verschilt per jaar, vorig jaar met coldplay was klote, Katy Perry was geweldig maar de jaren ervoor met Bruno Mars en Beyonce waren ook bagger.
Gaga kwam goed in de buurt met het volkslied vorig jaar, nipplegate vond ik maar overtrokken + dat ik Janet toen al niet knap vondquote:Op maandag 6 februari 2017 00:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sinds Nipplegate een stuk minder.. daar zijn ze flink van geschrokken toen!
Dat was echt fantastisch vond ik
Katy Perry was, buiten dat ik het baggermuziek vind, een goede show. Madonna was ook echt niet slecht.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sinds Nipplegate een stuk minder.. daar zijn ze flink van geschrokken toen! Katy Perry heb ik niet gezien eerlijk gezegd
Dat was echt fantastisch vond ik
jes.quote:
Haha..quote:Op maandag 6 februari 2017 00:33 schreef Coelho het volgende:
Komt hij nu recht uit het ziekenhuis? Is dat Obamacare toch nog ergens goed voor geweest
BBC kan ookquote:Op maandag 6 februari 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh god... dit is toch niet Ronald van Dam?
Nou het is de andere wedstrijd geworden, naar de Ravens Jaguars..quote:Op maandag 6 februari 2017 00:36 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ging jij nou naar de Dolphins -Saints op Wembley?
Kijk jij op Fox HD?quote:Op maandag 6 februari 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
LEBRONN JAMMEEESSSSS JA DAT IS DE KING HOOR !!quote:Op maandag 6 februari 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
LeBron = Wadequote:Op maandag 6 februari 2017 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LEBRONN JAMMEEESSSSS JA DAT IS DE KING HOOR !!
Ik had toch even het vertrouwen in Fox dat ze een degelijke commentator gingen inzetten.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kijk jij op Fox HD?![]()
Succes dan maar
Ik ga proberen kaarten te halen voor de Dolphins, helaas niet met een leuke meid maar een uitstapje met papa voordat het niet meer kanquote:Op maandag 6 februari 2017 00:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou het is de andere wedstrijd geworden, naar de Ravens Jaguars..
Maar ja inderdaad..
Heb haar nog niet ten huwelijk gevraagd btw
Kut ja, stream via Fox loopt achterquote:
Nee, zijn andere commentatorsquote:Op maandag 6 februari 2017 00:39 schreef falling_away het volgende:
BBC heeft zelfs het Amerikaanse commentaar..
Dolphins is bijna uitverkocht en kutplekkenquote:Op maandag 6 februari 2017 00:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik ga proberen kaarten te halen voor de Dolphins, helaas niet met een leuke meid maar een uitstapje met papa voordat het niet meer kan
Ik weet hetquote:Op maandag 6 februari 2017 00:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dolphins is bijna uitverkocht en kutplekken
Idd, maar hij ging tegen de grondquote:Op maandag 6 februari 2017 00:51 schreef Seam het volgende:
daar gaat de eerste score bijna komen. brady gaat zo een shot in de diepte proberen
quote:Op maandag 6 februari 2017 00:52 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Idd, maar hij ging tegen de grond
0-0?quote:Op maandag 6 februari 2017 00:52 schreef Seam het volgende:
lekker potje, mooie defense tot nu toe. En de wedjes hier lopen ook prima voor me
Beide defences lopen goed, nu die offences nogquote:Op maandag 6 februari 2017 00:53 schreef Seam het volgende:
[..]ik zag het ja
Dat was duidelijk een poging in the endzone
ja maar mooie plays gezien van zowel offense als defense. Dadelijk gaan de punten komen, en snel.quote:
Als je ze tot nu toe niet gezien hebt, dan neequote:Op maandag 6 februari 2017 00:55 schreef airportmadness het volgende:
Zeg heeft fox 2 straks ook de commercials?
Je wedjes hèquote:Op maandag 6 februari 2017 00:55 schreef Seam het volgende:
[..]
ja maar mooie plays gezien van zowel offense als defense. Dadelijk gaan de punten komen, en snel.
Morgen staan ze allemaal in compilatie op Youtube en op diverse websitesquote:Op maandag 6 februari 2017 00:55 schreef airportmadness het volgende:
Zeg heeft fox 2 straks ook de commercials? want die zie ik nu niet
ik had tails en niet scoren binnen de eerste 6,5 min al goed. Dus volgens mij 2/3 nuquote:
Lynchquote:
Wedden op de tossquote:Op maandag 6 februari 2017 00:57 schreef Seam het volgende:
[..]
ik had tails en niet scoren binnen de eerste 6,5 min al goed. Dus volgens mij 2/3 nu
is voor de grap op het forum met de reguliere jongens hierquote:Op maandag 6 februari 2017 00:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wedden op de toss
Ga dan naar het casino en zet alles op rood
aha dacht al, waarom op die manier risico nemenquote:Op maandag 6 februari 2017 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
is voor de grap op het forum met de reguliere jongens hierniet voor geld hoor
welke zender kijk jij?quote:Op maandag 6 februari 2017 01:03 schreef Breidniet het volgende:
Godaddy reclame, beste tot nu toe, fucking Panda![]()
Ik ga weer naar bedquote:
man voetbal is de betere sport, daar was het nu al 1-0 geweest waarschijnlijk!quote:
Discussiëren over welke sport "beter" is dan andere sporten is zinloos en tijdverspilling.quote:Op maandag 6 februari 2017 01:05 schreef Seam het volgende:
[..]
man voetbal is de betere sport, daar was het nu al 1-0 geweest waarschijnlijk!
wacht maar tot BB in overdrive gaat, 2e qt scoren de pats altijd het meest in Sbsquote:Op maandag 6 februari 2017 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Met dit tempo wordt het een van de korste SB's eva
wordt tenminste door echte mannen gespeeld ook!quote:Op maandag 6 februari 2017 01:05 schreef Seam het volgende:
[..]
man voetbal is de betere sport, daar was het nu al 1-0 geweest waarschijnlijk!
Je stream loopt een minuut achterquote:Op maandag 6 februari 2017 01:07 schreef Breidniet het volgende:
World of Tanks, next on Real Awfull Moms
Ja maar wel goede kwaliteitquote:Op maandag 6 februari 2017 01:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je stream loopt een minuut achter
Hmm ik via tv maar zal wel zijn dat het fox int isquote:Op maandag 6 februari 2017 01:07 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Stream Fox USA
http://www.strikeout.me/f(...)new-england-patriots
Door wie danquote:
In de top 100 altijd in de 90's of erbuitenquote:Op maandag 6 februari 2017 01:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Door wie dan? Iedereen vind hem een top tier receiver hoor
Nog geen moment verveeldquote:Op maandag 6 februari 2017 01:12 schreef Seam het volgende:
Lol we hebben er al bijna 20 minuten opzitten
Kan nog een turnover wordenquote:Op maandag 6 februari 2017 01:13 schreef Seam het volgende:
in ieder geval wel eindelijk punten dadelijk
Jinx niet zoquote:Op maandag 6 februari 2017 01:13 schreef Seam het volgende:
in ieder geval wel eindelijk punten dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |