Hopelijk zet Coco mij niet meer bij die gehandicapte in een team.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:33 schreef GGMM het volgende:
GGMM en GGMM versloegen net Davy en DjDavy op Haxball.
nou nou nouquote:Op zondag 5 februari 2017 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk zet Coco mij niet meer bij die gehandicapte in een team.
Om bijzonder eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet wie de echte was.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk zet Coco mij niet meer bij die gehandicapte in een team.
Ik denk wel dat GGMM net de echte was.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om bijzonder eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet wie de echte was.
Doe nu eens de eindstanden?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef StarGazer het volgende:
Ruststanden Ajax in de eredivisie:
Sparta-Ajax 1-1
Go Ahead-Ajax 0-2
Heracles-Ajax 0-0
ADO-Ajax 0-1
Feyenoord-Ajax 0-0
AZ-Ajax 1-0
Heerenveen-Ajax 0-0
Twente-Ajax 0-0
Zwolle-Ajax 0-0
Utrecht-Ajax 0-0
Roda-Ajax 0-0
Simpel, die ene die teringgoed speelde was ik, die ander die constant fouten maakte was hijquote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk wel dat GGMM net de echte was.
Dit is een beetje moeilijk te geloven.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Simpel, die ene die teringgoed speelde was ik, die ander die constant fouten maakte was hij
Dus? Het is niet meer dan logisch dat je meer na rust scoortquote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef StarGazer het volgende:
Ruststanden Ajax in de eredivisie:
Sparta-Ajax 1-1
Go Ahead-Ajax 0-2
Heracles-Ajax 0-0
ADO-Ajax 0-1
Feyenoord-Ajax 0-0
AZ-Ajax 1-0
Heerenveen-Ajax 0-0
Twente-Ajax 0-0
Zwolle-Ajax 0-0
Utrecht-Ajax 0-0
Roda-Ajax 0-0
True, maar het is natuurlijk wel vrij sneu dat je sinds ADO - uit voor rust geen doelpunt meer hebt weten te maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus? Het is niet meer dan logisch dat je meer na rust scoort
De tweede helft duurt net zo lang als de eerste helft.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus? Het is niet meer dan logisch dat je meer na rust scoort
Waarom boeit dit? Het gaat om de eindstand, niet de ruststandquote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
True, maar het is natuurlijk wel vrij sneu dat je sinds ADO - uit voor rust geen doelpunt meer hebt weten te maken.
Vaak wat langer, met meer blessuretijd...quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede helft duurt net zo lang als de eerste helft.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft geen effect, Ajax speelt niet op de counter.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:38 schreef Coco. het volgende:
Kom op Roda, doe wat je normaal tegen PSV doet!
Doorgaans duurt de tweede helft langer dan de eerste.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry.. Krijg ik nu een note?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Ja leuk, aan de OP mag je best een gifje of wat informatie toevoegen of weghalen (mits het enigszins relevant blijft voor het topic, uiteraard), maar dit soort gehunt mag gerust achterwege gelaten worden in live- en clubtopics
Bij Ajax zitten we al het hele seizoen de puntjes te koesteren. Het maakt niet uit waar het op lijkt, als er maar gewonnen wordt.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:39 schreef hafcfan het volgende:
Bij Ajax dachten ze ineens dat het ergens op leek omdat ze van Ado wonnen
godquote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen. Dan zal zo wel de 0-1 vallen.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen. Dan zal zo wel de 0-1 vallen.
Weinig lucky aan, gewoon een prima goal.quote:
Jezelf quoten is erg triest. Terwijl ik net nog jou god noem.quote:
hafc probeert ons allemaal weer op de kast te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig lucky aan, gewoon een prima goal.
Roda JC heeft nog geen vrije trap/corner goed genomen. Misschien is het gewoon een stukje kwaliteit.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hafc probeert ons allemaal weer op de kast te krijgen
Ze spelen vreselijk manquote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig lucky aan, gewoon een prima goal.
Klopt, maar ja itt Roda nemen ze vrije trappen en corners wel fatsoenlijk, dan word je gewoon af en toe gevaarlijkquote:
Ik kwam er laatst achter dat Shreyas een Indiase naam is. Nu snap ik je naam eindelijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:42 schreef Shreyas het volgende:
Nu het kritieke punt van iedere wedstrijd, kan Ajax de tweede maken of krijgen we toch weer de lullige gelijkmaker tegen door geklungel in de verdediging
Topic een minuutje dichtgooien?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Mijn stream is overleden. Graag even een minuut stilte.
'89e minuut en 90+3quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef BB-King het volgende:
Volgens de nieuwe eigenaar zou Roda JC met 2-1 winnen dus alles gaat nog volgens plan.
http://l1-live.nl/live-l1-radio/quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik praat er gewoon doorheen.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Het balletje rolt.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo graag wil ik deze wedstrijd nou ook weer niet zien...
Waarom blijft de orginele aanval dan wel staan?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Laat persoonlijke shit gewoon achterwege, dank
Er valt niets te zien, alleen te luisteren. …voor zover het verstaanbaar is.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo graag wil ik deze wedstrijd nou ook weer niet zien...
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, minuut was al voorbij. Dank je Stijn.
Omdat die gewoon goed speelde..quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijft de orginele aanval dan wel staan?
Excuus, je hebt gelijkquote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn 'in de brievenbus' grap was heel persoonlijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Laat persoonlijke shit gewoon achterwege, dank
Ach kijk, Davy is verontwaardigd.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was een reactie op een verwijderde postquote:Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn 'in de brievenbus' grap was heel persoonlijk.
Nee een verdediger eruit halen werkt vast tegen Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Een spits voor een spits.
Anastasiou.
0-2 valt zo inderdaadquote:
Komen altijd weer terug. Zal wel weer een jaartje of 15 duren, maar geen paniek.quote:
Stijn is er alleen als het goed gaat.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens opvallend dat Stijn er 'opeens' is nu het 0-1 staat.
Hij was waarschijnlijk weer bang voor trollsquote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk weer bang voor trolls
Dat gold ook voor mij, maar ik wist dat niet. Het doelpunt viel terwijl mijn beeld stilstond, gezien het tempo van Ajax had ik dat pas na 5 minuten door.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan GGMM, die is er vanaf het begin bij.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die was er eerder in de wedstrijd ook gewoon hoorquote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat jij mod bent betekent niet dat jij alleen dooddoeners moet postenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die was er eerder in de wedstrijd ook gewoon hoor
Sorry, ik zal erop lettenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat jij mod bent betekent niet dat jij alleen dooddoeners moet posten
Eh okquote:Op zondag 5 februari 2017 13:52 schreef Shreyas het volgende:
De verdediging van Ajax![]()
Daar kan je zelfs in de eredivisie toch nimmer kampioen mee worden
Gezien de recente geschiedenis biedt een minimale voorsprong weinig houvast ja.quote:
Doen het helemaal niet zo slecht op de eerste paar wedstrijden naquote:Op zondag 5 februari 2017 13:52 schreef Shreyas het volgende:
?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:52 schreef Shreyas het volgende:
Want?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je, Roda maakt toch geen goal meer, doe dan nog maar 3 goals van Dolberg en Ziyech.
Of Sanchez, 4giver.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Haha het shirt van ajax lijkt op maandverband
"Always", nieuwe sponsor?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Haha het shirt van ajax lijkt op maandverband
Ook qua stijl, rijstijl dan.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:55 schreef Coco. het volgende:
Justin lijkt echt sprekend op zijn vader, qua uiterlijk dan.
SHOAARMAAAAAAquote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk blijft zijn seksleven wat achter op dat van z'n vader....
Of Kim Holland.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Roda kan echt niet afwerken. Misschien kunnen ze toch maar beter Nicolas Anelka opstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:58 schreef Befbekje het volgende:
Rijschool Kluivert, want we maken allemaal wel eens een schuivert..8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:58 schreef Befbekje het volgende:
Rijschool Kluivert, want we maken allemaal wel eens een schuivert..Ben jij een TBS'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocro stijlquote:Op zondag 5 februari 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Nouri heeft een shirt met aan de linkerkant lange mouw en rechterkant niet?
Weet je wat wel leuk is?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:01 schreef GGMM het volgende:
Als dit 1-1 wordt zou ik dat helemaal niet zo leuk vinden.
Ik heb liever dat Ajax wint.
Hij heeft iets gebroken aan zijn linkerhand, zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Nouri heeft een shirt met aan de linkerkant lange mouw en rechterkant niet?
Echt heel toevallig heb ik nog geen 10 minuten geleden een banaan op.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet je wat wel leuk is?
Mijn bananen zijn nu rijp
Ah, dat verklaart een en anderquote:Op zondag 5 februari 2017 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft iets gebroken aan zijn linkerhand, zal daar wel mee te maken hebben
En binnen nog geen tien minuten sta je 'm boven de pot weer op te braken.. Of in de frituurketel, wat jij wil..quote:Op zondag 5 februari 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt heel toevallig heb ik nog geen 10 minuten geleden een banaan op.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En binnen nog geen tien minuten sta je 'm boven de pot weer op te braken.. Of in de frituurketel, wat jij wil..
Wat is nou in godsnaam het idee achter jouw posts?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En binnen nog geen tien minuten sta je 'm boven de pot weer op te braken.. Of in de frituurketel, wat jij wil..
Waarom sommeer je iemand iets te doen wat diegene niet kan.quote:
Het is waarschijnlijk niet saai als je voor roda of Ajax bent.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zegVolgens mij wordt Sparta - Zwolle nog leuker.
Jawelquote:Op zondag 5 februari 2017 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet saai als je voor roda of Ajax bent.
Nee johquote:Op zondag 5 februari 2017 14:05 schreef YazooW het volgende:
Als die Younes wat effectiever was zou het een zware baas van een speler zijn
Precies zoals ik had verwacht... tot de laatste seconde wordt het billenknijpenquote:
Stel je nou een verkapte banaanvraag?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:07 schreef Befbekje het volgende:
Onana Banana.. Of krijg ik hier problemen mee?
Ja, omdat iedere verdediger hem laat schieten.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voor Nederland dan.
Younes was toch de speler me de meeste doelpogingen in de eredivisie?
Deelt Nouri nog een slaapkamer met z'n broer?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef timmmmm het volgende:
Die Nouri brengt meer dan Younes, waarom die slapzak nog opstellen?
Ik heb in ieder geval wel een TR gezetquote:Op zondag 5 februari 2017 14:07 schreef Befbekje het volgende:
Onana Banana.. Of krijg ik hier problemen mee?
Marktwaarde.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef timmmmm het volgende:
Die Nouri brengt meer dan Younes, waarom die slapzak nog opstellen?
O-na-na-na-na-naaaaaa..quote:Op zondag 5 februari 2017 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wel een TR gezet
Krijgt og borstvoeding denk ik. Des te genanter dat hij beter is dan Younesquote:Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Deelt Nouri nog een slaapkamer met z'n broer?
Ja, anders zit je weer twee uur loos met je piet te spelen..quote:Op zondag 5 februari 2017 14:10 schreef Coco. het volgende:
Wel netjes dat Twente - Feyenoord aansluitend is.
Daar is over nagedacht!quote:Op zondag 5 februari 2017 14:10 schreef Coco. het volgende:
Wel netjes dat Twente - Feyenoord aansluitend is.
18.000..quote:Op zondag 5 februari 2017 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel toeschouwers zijn daar aanwezig?
Rare vraag. Alle toeschouwers zijn aanwezig natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel toeschouwers zijn daar aanwezig?
quote:Op zondag 5 februari 2017 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rare vraag. Alle toeschouwers zijn aanwezig natuurlijk.
Nou, die smiley geeft aan dat ik het niet met je eens bent. Dat gebeurt overigens wel vaker.quote:
In de ArenA is dat anders nooit zo.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee man, Roda gaat echt geen goal meer maken..quote:Op zondag 5 februari 2017 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die bal op de lat gaat je puntverlies opleveren.
Je mag het niet eens zijn. Maar het zou wel raar zijn aangezien Roda veel kansen heeft verprutst.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, die smiley geeft aan dat ik het niet met je eens bent. Dat gebeurt overigens wel vaker.
qua spel of qua spelers?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik PSV dit seizoen veel vervelender vind dan Ajax. En dat wil wel wat zeggen
Hield het in de eerste helft soms wel heel kort, maar verder wel prima jaquote:
Verpruts inderdaad, dan verdien je niks. Dat zal jij zeker moeten weten.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag het niet eens zijn. Maar het zou wel raar zijn aangezien Roda veel kansen heeft verprutst.
Met Anelka en al die nieuwe spelers gaat dat ook wel gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Dit moet echt beter de komende wedstrijden
quote:Op zondag 5 februari 2017 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal Bosz volle bak in de EL gaan?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Dit moet echt beter de komende wedstrijden
Wat een haat zeg.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verpruts inderdaad, dan verdien je niks. Dat zal jij zeker moeten weten.
Beiden. Dat getijdrek gisteren bij 3-1, intens genant. Hier is het verschil een punt minder en zijn de krachtsverhoudingen gelijker, maar Ajax wil gewoon nog voetballen.quote:
Wat een vreemde logica.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verpruts inderdaad, dan verdien je niks. Dat zal jij zeker moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |