Hopelijk zet Coco mij niet meer bij die gehandicapte in een team.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:33 schreef GGMM het volgende:
GGMM en GGMM versloegen net Davy en DjDavy op Haxball.
nou nou nouquote:Op zondag 5 februari 2017 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk zet Coco mij niet meer bij die gehandicapte in een team.
Om bijzonder eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet wie de echte was.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk zet Coco mij niet meer bij die gehandicapte in een team.
Ik denk wel dat GGMM net de echte was.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om bijzonder eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet wie de echte was.
Doe nu eens de eindstanden?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef StarGazer het volgende:
Ruststanden Ajax in de eredivisie:
Sparta-Ajax 1-1
Go Ahead-Ajax 0-2
Heracles-Ajax 0-0
ADO-Ajax 0-1
Feyenoord-Ajax 0-0
AZ-Ajax 1-0
Heerenveen-Ajax 0-0
Twente-Ajax 0-0
Zwolle-Ajax 0-0
Utrecht-Ajax 0-0
Roda-Ajax 0-0
Simpel, die ene die teringgoed speelde was ik, die ander die constant fouten maakte was hijquote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk wel dat GGMM net de echte was.
Dit is een beetje moeilijk te geloven.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Simpel, die ene die teringgoed speelde was ik, die ander die constant fouten maakte was hij
Dus? Het is niet meer dan logisch dat je meer na rust scoortquote:Op zondag 5 februari 2017 13:35 schreef StarGazer het volgende:
Ruststanden Ajax in de eredivisie:
Sparta-Ajax 1-1
Go Ahead-Ajax 0-2
Heracles-Ajax 0-0
ADO-Ajax 0-1
Feyenoord-Ajax 0-0
AZ-Ajax 1-0
Heerenveen-Ajax 0-0
Twente-Ajax 0-0
Zwolle-Ajax 0-0
Utrecht-Ajax 0-0
Roda-Ajax 0-0
True, maar het is natuurlijk wel vrij sneu dat je sinds ADO - uit voor rust geen doelpunt meer hebt weten te maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus? Het is niet meer dan logisch dat je meer na rust scoort
De tweede helft duurt net zo lang als de eerste helft.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus? Het is niet meer dan logisch dat je meer na rust scoort
Waarom boeit dit? Het gaat om de eindstand, niet de ruststandquote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
True, maar het is natuurlijk wel vrij sneu dat je sinds ADO - uit voor rust geen doelpunt meer hebt weten te maken.
Vaak wat langer, met meer blessuretijd...quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede helft duurt net zo lang als de eerste helft.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft geen effect, Ajax speelt niet op de counter.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:38 schreef Coco. het volgende:
Kom op Roda, doe wat je normaal tegen PSV doet!
Doorgaans duurt de tweede helft langer dan de eerste.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry.. Krijg ik nu een note?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Ja leuk, aan de OP mag je best een gifje of wat informatie toevoegen of weghalen (mits het enigszins relevant blijft voor het topic, uiteraard), maar dit soort gehunt mag gerust achterwege gelaten worden in live- en clubtopics
Bij Ajax zitten we al het hele seizoen de puntjes te koesteren. Het maakt niet uit waar het op lijkt, als er maar gewonnen wordt.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:39 schreef hafcfan het volgende:
Bij Ajax dachten ze ineens dat het ergens op leek omdat ze van Ado wonnen
godquote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen. Dan zal zo wel de 0-1 vallen.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen. Dan zal zo wel de 0-1 vallen.
Weinig lucky aan, gewoon een prima goal.quote:
Jezelf quoten is erg triest. Terwijl ik net nog jou god noem.quote:
hafc probeert ons allemaal weer op de kast te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig lucky aan, gewoon een prima goal.
Roda JC heeft nog geen vrije trap/corner goed genomen. Misschien is het gewoon een stukje kwaliteit.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hafc probeert ons allemaal weer op de kast te krijgen
Ze spelen vreselijk manquote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig lucky aan, gewoon een prima goal.
Klopt, maar ja itt Roda nemen ze vrije trappen en corners wel fatsoenlijk, dan word je gewoon af en toe gevaarlijkquote:
Ik kwam er laatst achter dat Shreyas een Indiase naam is. Nu snap ik je naam eindelijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:42 schreef Shreyas het volgende:
Nu het kritieke punt van iedere wedstrijd, kan Ajax de tweede maken of krijgen we toch weer de lullige gelijkmaker tegen door geklungel in de verdediging
Topic een minuutje dichtgooien?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Mijn stream is overleden. Graag even een minuut stilte.
'89e minuut en 90+3quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef BB-King het volgende:
Volgens de nieuwe eigenaar zou Roda JC met 2-1 winnen dus alles gaat nog volgens plan.
http://l1-live.nl/live-l1-radio/quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik praat er gewoon doorheen.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Het balletje rolt.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo graag wil ik deze wedstrijd nou ook weer niet zien...
Waarom blijft de orginele aanval dan wel staan?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Laat persoonlijke shit gewoon achterwege, dank
Er valt niets te zien, alleen te luisteren. …voor zover het verstaanbaar is.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo graag wil ik deze wedstrijd nou ook weer niet zien...
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, minuut was al voorbij. Dank je Stijn.
Omdat die gewoon goed speelde..quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijft de orginele aanval dan wel staan?
Excuus, je hebt gelijkquote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijft de orginele aanval dan wel staan?
Mijn 'in de brievenbus' grap was heel persoonlijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Laat persoonlijke shit gewoon achterwege, dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |