Waarom willen Amerikanen zich toch altijd om deeest absurde manieren politiek onderscheiden?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat hele patriotisme eromheen, het geweld, de opgepompte duracelkonijnen...
[ afbeelding ]
Fox news vertegenwoordigt primair de belangen van Rupert Murdoch, en slechts secundair die van de GOP.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:51 schreef Andromache het volgende:
Heb ik het nou goed dat zelfs Fox News Trump kritisch beschouwt en lang niet altijd in zijn voordeel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopicare we infinite or am I alone
Elk antwoord was dermate vaag en half verzonnen dat het meestal alleen maar slecht kon uitdraaien voor Trumpy als O'Reilly er te diep op inging, dus hij kon alleen maar telkens vrij snel naar de volgende vraag springen. Dat krampachtig gewauwel over de 3 miljoen illegalen is gewoon hilarisch.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:00 schreef kladderadatsch het volgende:
Interview met O'Reilly staat online.
Geen idee of dit het hele interview is, had eigenlijk verwacht dat het langer zou zijn.
Obama werd al afgefakkelt om zn zorgplan en voor kleinere dingen in zn beleid. Als men Trump had gehugged dan zou ik me afvragen of het Republikeinse staatspers is. Gelukkig is men onafhankelijk van de regering.quote:Op maandag 6 februari 2017 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het niet gaat gebeuren, maar ik ben er bang voor. Check anders /r/politics op Reddit. Het is echt "grasping at straws" wat daar gebeurt. Letterlijk élk negatief artikel over Trump wordt daar gedeeld en massaal geupvote. Maar je bereikt er niets mee, dus doe het dan ook niet. Bewaar je actiebereidheid en verontwaardiging voor die paar momenten tijdens dit presidentschap dat het er toe kan doen. Ga niet je kruit verschieten op het feit dat Trump om 2 uur 's nachts TV zit te kijken en zit te twitteren. Want om eerlijk te zijn, who fucking cares?
Oh vertel. Wat is er nou weer niet goed volgens die grapjas?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef venomsnake het volgende:
Hij is net wakker en gaat weer helemaal los op twitter.
quote:Op maandag 6 februari 2017 13:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh vertel. Wat is er nou weer niet goed volgens die grapjas?
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:01:53Any negative polls are fake news, just like the CNN, ABC, NBC polls in the election. Sorry, people want border security and extreme vetting. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:07:55I call my own shots, largely based on an accumulation of data, and everyone knows it. Some FAKE NEWS media, in order to marginalize, lies! reageer retweet
Grow a dick, Donald. The buck stops with you now.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:01:53Any negative polls are fake news, just like the CNN, ABC, NBC polls in the election. Sorry, people want border security and extreme vetting. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:07:55I call my own shots, largely based on an accumulation of data, and everyone knows it. Some FAKE NEWS media, in order to marginalize, lies! reageer retweet
Transcript:quote:Op maandag 6 februari 2017 12:00 schreef kladderadatsch het volgende:
Interview met O'Reilly staat online.
Geen idee of dit het hele interview is, had eigenlijk verwacht dat het langer zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iran:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Californië:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Illegal votes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax cut, Obamacare:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Presidentschap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.sbnation.com/2(...)illy-super-bowl-2017are we infinite or am I alone![]()
Zou hij zichzelf nog serieus nemen?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:45 schreef Ludachrist het volgende:
'Alle negatieve polls zijn nep'. Wat een figuur.
![]()
Ik ben vooral benieuwd wat voor meltdown we gaan meemaken als hij deze cognitieve dissonantie mentaal niet meer vol kan houden. Dat hij zelf echt in deze onzin gelooft neem ik wel aan, Trump is immers geen 5D-schaakmeester maar een narcistisch kind.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou hij zichzelf nog serieus nemen?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Als O Reilly al tegen 'm zegt dat ie niet zomaar overal overal over kan liegen..... dat is alsof Holleeder zegt dat je niet zo agressief mot weze.![]()
Ehm... wat?quote:Trump: Well, I think it’s ridiculous. Sanctuary cities, as you know, I’m very much opposed to sanctuary cities. They breed crime, there’s a lot of problems. If we have to, we’ll defund. We give tremendous amounts of money to California — California in many ways is out of control, as you know. Obviously the voters agree, otherwise they wouldn’t have voted for me.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 13:57:19 ]![]()
die 5 miljoen illegals natuurlijk moeten nog van california democraticvote worden afgetrokken dus dan heeft Donald meer votes... factquote:04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
ook grappig die statement over obamacare, momenteel rollen de GOPs van waardeloze voorstellen over elkaar heen, ze hebben nog geen plan, er is al sprake dat repeal eigenlijk repair moet worden...04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ondertussen heeft oom Donald de bankregels afgeschaft die een beurscrash zoals in 2008 moet voorkomen. Weer een kadootje voor zijn rijke vriendjes neem ik aan.![]()
Even voor de verkiezingen dacht CNN nog ditquote:Op maandag 6 februari 2017 13:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
Ik ben bang dat hij het ook echt zelf gelooft dat de poll nepnieuws is.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren![]()
grammaticaal klopt er ook geen ruk van eigenlijk...quote:Op maandag 6 februari 2017 13:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Grow a dick, Donald. The buck stops with you now.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Niet echt, maar hij is het wel van plan.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:02 schreef grrrrg het volgende:
Ondertussen heeft oom Donald de bankregels afgeschaft die een beurscrash zoals in 2008 moet voorkomen. Weer een kadootje voor zijn rijke vriendjes neem ik aan.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ze zijn erachter aan het komen dat je geen conservatiever, beter systeem kan opzetten. Niet zonder duizenden, duizenden doden en dat kan niemand zich veroorloven.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef Re het volgende:
ook grappig die statement over obamacare, momenteel rollen de GOPs van waardeloze voorstellen over elkaar heen, ze hebben nog geen plan, er is al sprake dat repeal eigenlijk repair moet worden...Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Die opmerkingen over Poetin zijn wel grappig als je ze afzet naast zijn opmerkingen over Iran.versusquote:O’Reilly: But he’s a killer though. Putin’s a killer.
Trump: There are a lot of killers. We’ve got a lot of killers. What do you think — our country’s so innocent. You think our country’s so innocent?quote:O’Reilly: Possible you’ll tear it up?
Trump: We’ll see what happens. We’re going to see what happens. I can say this: They have total disregard for our country. They are the number one terrorist state, they are sending money all over the place, and weapons, and you can’t do that.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik vrees juist dat hij alleen zichzelf serieus neemt.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou hij zichzelf nog serieus nemen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
twitter:ewaldeng twitterde op zondag 05-02-2017 om 20:52:33How corporate dark money is taking power on both sides of the Atlantic | George Monbiot https://t.co/idwwYPP4ki reageer retweet
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Misschien kan Trump eens naar ons voormalig ziekenfonds kijken voor inspiratie, for we had the best system in the world, believe me.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zijn erachter aan het komen dat je geen conservatiever, beter systeem kan opzetten. Niet zonder duizenden, duizenden doden en dat kan niemand zich veroorloven.![]()
Deze regering boevenbende stuurt aan op oorlog met Iran, lijkt me duidelijk. Ze zijn alleen nog op zoek naar een goede reden. Logisch ook, want oorlog verlegt de aandacht en bovendien is het goed voor de economie de bankrekening van bepaalde personen.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:10 schreef Ludachrist het volgende:
Die opmerkingen over Poetin zijn wel grappig als je ze afzet naast zijn opmerkingen over Iran.
[..]
versus
[..]![]()
Zit de Amerikaanse kiezer op nóg een oorlog in het Midden-Oosten te wachten?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:21 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Deze regering boevenbende stuurt aan op oorlog met Iran, lijkt me duidelijk. Ze zijn alleen nog op zoek naar een goede reden. Logisch ook, want oorlog verlegt de aandacht en bovendien is het goed voor de economie de bankrekening van bepaalde personen.![]()
In Nederland is onze PVV lijsttrekker ook zelf begonnen met nepnieuws ..twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 06-02-2017 om 08:15:54D66 wil Amsterdam afsplitsen als de verkiezingsuitslag tegenvalt.Pechtold demonstreert met Hamas-terroristen.Is… https://t.co/2ls1kGnQzm reageer retweet
![]()
Begonnen? Ik dacht toch dat hij daar al heel lang mee bezig was.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In Nederland is onze PVV lijsttrekker ook zelf begonnen met nepnieuws ..twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 06-02-2017 om 08:15:54D66 wil Amsterdam afsplitsen als de verkiezingsuitslag tegenvalt.Pechtold demonstreert met Hamas-terroristen.Is… https://t.co/2ls1kGnQzm reageer retweet
In the beginning there was nothing, which exploded.![]()
Daar is een ander topic voor, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
My friends all drive horses![]()
Ja, dan had Obama ze maar geen carte blanche moeten geven. Die bankrekening van bepaalde personen zijn diegenen die een eind aan de sancties wilden. Die wilden grof geld verdienen met een land die het als missie ziet om Israel van de kaart te vegen. Koppie kleiner maken dat Iran en het liefst zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2017 14:21 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Deze regering boevenbende stuurt aan op oorlog met Iran, lijkt me duidelijk. Ze zijn alleen nog op zoek naar een goede reden. Logisch ook, want oorlog verlegt de aandacht en bovendien is het goed voor de economie de bankrekening van bepaalde personen.Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren![]()
Wat doet Iran dan precies fout?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, dan had Obama ze maar geen carte blanche moeten geven. Die bankrekening van bepaalde personen zijn diegenen die een eind aan de sancties wilden. Die wilden grof geld verdienen met een land die het als missie ziet om Israel van de kaart te vegen. Koppie kleiner maken dat Iran en het liefst zo spoedig mogelijkph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Nou, success ermee, hoor, als Nederland er maar lekker ver vandaan blijft en als we vluchtelingen die dat oplevert gewoon op een vliegtuig naar de VS mogen zetten.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, dan had Obama ze maar geen carte blanche moeten geven. Die bankrekening van bepaalde personen zijn diegenen die een eind aan de sancties wilden. Die wilden grof geld verdienen met een land die het als missie ziet om Israel van de kaart te vegen. Koppie kleiner maken dat Iran en het liefst zo spoedig mogelijkIn the beginning there was nothing, which exploded.![]()
Vertel eens, oh wijze witbaard. Welke mensen hebben grof geld verdiend? En hoe?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, dan had Obama ze maar geen carte blanche moeten geven. Die bankrekening van bepaalde personen zijn diegenen die een eind aan de sancties wilden. Die wilden grof geld verdienen met een land die het als missie ziet om Israel van de kaart te vegen. Koppie kleiner maken dat Iran en het liefst zo spoedig mogelijk
Ik denk zelf, maar durf het niet met de stelligheid te beweren die witbaard tentoon spreidt, dat het opheffen van de sancties vooral was gedaan om de olieprijs verder onder druk te zetten.My friends all drive horses![]()
Welnee, dat vinden mensen heel leuk in Nederland, massaal moslims opvangen. Zij ook weer blij. Kunnen ze weer van die "Jij Bent Welkom In Mijn Land" liedjes maken en zo.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:42 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nou, success ermee, hoor, als Nederland er maar lekker ver vandaan blijft en als we vluchtelingen die dat oplevert gewoon op een vliegtuig naar de VS mogen zetten.Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren![]()
Maar wat heeft Iran nou precies verkeerd gedaan?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Welnee, dat vinden mensen heel leuk in Nederland, massaal moslims opvangen. Zij ook weer blij. Kunnen ze weer van die "Jij Bent Welkom In Mijn Land" liedjes maken en zo.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Mexico binnenvallen, Iran kapot maken, klinkt allemaal erg oorlogszuchtig voor de Kandidaat van de Vrede.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Interessant. Zijn dat die "mensen" die s' nacht, met een groep, asielzoekers belagen?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Welnee, dat vinden mensen heel leuk in Nederland, massaal moslims opvangen. Zij ook weer blij. Kunnen ze weer van die "Jij Bent Welkom In Mijn Land" liedjes maken en zo.In the beginning there was nothing, which exploded.![]()
Vergeet China niet. Bad dudes in China.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:46 schreef Ludachrist het volgende:
Mexico binnenvallen, Iran kapot maken, klinkt allemaal erg oorlogszuchtig voor de Kandidaat van de Vrede.In the beginning there was nothing, which exploded.![]()
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2548084quote:Op maandag 6 februari 2017 14:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vertel eens, oh wijze witbaard. Welke mensen hebben grof geld verdiend? En hoe?
Ik denk zelf, maar durf het niet met de stelligheid te beweren die witbaard tentoon spreidt, dat het opheffen van de sancties vooral was gedaan om de olieprijs verder onder druk te zetten.Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: