Dat is dus juist wat ook kan gebeuren door de Tracking van de stemwijzer. Als PVV hoog uit je resultaten komt weet Google dat en kan daar weer op inspelen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles beter dan de banners van DENK waarmee ik de afgelopen dagen werd doodgeknuppeld, ook hier op FOK! Steeds weer die kop van Selçuk - moge Allah je vervloeken - Öztürk. Brrrr...![]()
Of die andere griezel, die Farid Azarkan, die één dezer dagen gaat spreken op een moslim-bijeenkomst alleen voor mannen: http://politiek.tpo.nl/20(...)st-verboden-vrouwen/
nou vet hoorquote:Uw mening komt het best overeen met:
Libertarische Partij en OndernemersPartij
https://www.nietstemmers.nl/quote:25 % van de kiezers blijft thuis. Toch worden alle kamerzetels bezet.
Dat kan omdat de politieke partijen doen alsof niet stemmers niet bestaan, waardoor zij alle 150 kamerzetels onder elkaar kunnen verdelen.
De thuisblijver stemt dus eigenlijk op alle partijen.
Niet Stemmers maakt hier een einde aan. Wij gaan de niet-stemmers zichtbaar maken in het parlement. Niet langer wordt hun stem gekaapt door de andere partijen, vanaf nu krijgen niet-stemmers hun eigen zetels.
ONZE VERKIEZINGSBELOFTEN
Wij doen voor 100% wat wij zeggen
Wij zullen nooit een concessie doen
Wij zullen geen akkoorden sluiten
ONS VERKIEZINGSPROGRAMMA
In het parlement zullen wij nooit stemmen
Iedereen die op de Niet-Stemmers stemt, spreekt zichzelf tegen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef sp3c het volgende:
niet stemmers stond ook vrij hoog
is dat echt??
[..]
https://www.nietstemmers.nl/
dat klinkt als iets waar ik op moet stemmen
ja en als je CDA stemt ben je automatisch een Gristen want zo werkt deze wereld inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die op de Niet-Stemmers stemt, spreekt zichzelf tegen.
Ik word gevolgd op Twitter door Piratenpartij, Ancilla en de #2. Ze retweeten en reageren ook vaak op mijn tweetsquote:
Goed bezigquote:Op maandag 6 februari 2017 20:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik word gevolgd op Twitter door Piratenpartij, Ancilla en de #2. Ze retweeten en reageren ook vaak op mijn tweets
Ja, en ik ging toch al Partij voor de Dieren stemmen dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit komt helemaal niet overeen met je rechtse imago. Heb je wel eerlijk gespeeld?
Lekker geitjes knuffelen en daarna een biefstukje naar binnen werken.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en ik ging toch al Partij voor de Dieren stemmen dus dat komt goed uit.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en ik ging toch al Partij voor de Dieren stemmen dus dat komt goed uit.
Die heb ik gister nog gesproken, ze is nog even druk, maar komt deze maand wel weer even koekeloeren.quote:
Oke.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gesproken, ze is nog even druk, maar komt deze maand wel weer even koekeloeren.
Snap ik.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze wacht tot jij op vakantie bent.
Ik mag jou wel een stukje meer als je op PP gaat stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:13 schreef Fylax het volgende:
Ik heb VNL op #1 in de 80%, erg goede partij. Ik steun ze.
Overigens heb ik ook liefde voor Piratenpartij en zij vinden mij ook heel aardig.
Hij jou niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag jou wel een stukje meer als je op PP gaat stemmen.
Ik hou niet zo van rood vlees.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker geitjes knuffelen en daarna een biefstukje naar binnen werken.
Gehaktballen bestaan meestal uit rood vlees (rund). Of aangemengd met varken zodat het wat vettiger is.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rood vlees.
Gewoon gehaktballen klappen.
Of aangemengd met de moeder van Fylax. Ultravette gehaktballenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gehaktballen bestaan meestal uit rood vlees (rund). Of aangemengd met varken zodat het wat vettiger is.
Varkensvlees is ook rood vlees.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gehaktballen bestaan meestal uit rood vlees (rund). Of aangemengd met varken zodat het wat vettiger is.
als je die vrij matig durft te noemen ben je echt gewoon niet meer welkom hoorquote:
Jij bent je deelname aan deze SC niet waard Fatimaquote:Op maandag 6 februari 2017 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent je tagje niet meer waard.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent je deelname aan deze SC niet waard Fatima
Rot maar lekker op naar Thailand ofzo.
Hou je bek tegen Fatima joh, anders komen we je even klappen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent je deelname aan deze SC niet waard Fatima
Rot maar lekker op naar Thailand ofzo.
Ja dat zeg ik toch.quote:
Dit.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Fatima joh, anders komen we je even klappen.
Ja ik had het misschien beter kunnen formuleren, daar geef ik je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou, het was niet geheel duidelijk hoor, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
dat kun je helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2017 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had het misschien beter kunnen formuleren, daar geef ik je wel gelijk in ja.
Komt omdat we stiekem gewoon best beschaafd zijn.quote:
Meh.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat we stiekem gewoon best beschaafd zijn.
Ja toch wel hoor;quote:
Wil je me soms iets vertellen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |