Nou, nee.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:11 schreef d4v1d het volgende:
Iedereen is nu googelen wtf Hypertonie is
Dat sowieso, al die rare termen. Maar als je op spierkracht wilt gaan draaien dan lukt het inderdaad niet, je moet op techniek draaien.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:11 schreef d4v1d het volgende:
Iedereen is nu googelen wtf Hypertonie is
Ik deed het niet door abnormaal veel kracht te zetten hoor. Maar als ik m'n been verder wou draaien ging gewoon niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, al die rare termen. Maar als je op spierkracht wilt gaan draaien dan lukt het inderdaad niet, je moet op techniek draaien.
Hoe was jou dag?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
DOE TOCH GODVERDOMME ES EEN KEER AARDIG JOH![]()
![]()
![]()
Je moet je benen ook helemaal niet draaien, je hoeft alleen maar je gewicht te verplaatsen om een bocht te maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik deed het niet door abnormaal veel kracht te zetten hoor. Maar als ik m'n been verder wou draaien ging gewoon niet.
We hadden het over remmen toch. Niet over bochtenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet je benen ook helemaal niet draaien, je hoeft alleen maar je gewicht te verplaatsen om een bocht te maken.
Gewoon tegen een boom aan skiën dan. Is dit de eerste keer dat je gaat?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hadden het over remmen toch. Niet over bochtenBochten ging prima
![]()
Ik moest heel hard lachen.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vond jij mijn video over onze braadslee ook leuk?
Jaquote:Op zondag 5 februari 2017 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon tegen een boom aan skiën dan. Is dit de eerste keer dat je gaat?
Gelukkig is het inmiddels middag.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil jou niet in mijn ochtendcrew hebben.
watquote:Op maandag 6 februari 2017 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:06 schreef d4v1d het volgende:
Henk vindt dit denigrerende pesterige gedrag niet leuk.
Mooi.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van jou kan ik het wel hebben.
vakantie zei je toch?quote:
Ijshockeyquote:Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef sp3c het volgende:
wie gaat er nu op vakantie terwijl het ijshockeyseizoen nog bezig is?
playoffs komen eraan, alles ... dan mag je er gewoon niet meer in hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |