Klopt.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Het zal wel net zo als Emirates zijn denk ik.
Ja ik ging eerst skiën, maar ik kreeg maar geen fatsoenlijke pizzapuntquote:Op zondag 5 februari 2017 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt enthousiastNog wat overgehouden aan de val?
Zal ik jou eens een berg afgooienquote:Op zondag 5 februari 2017 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
We hopen allemaal van wel natuurlijk.
Skiën is veel leuker dan snowboarden joh.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ging eerst skiën, maar ik kreeg maar geen fatsoenlijke pizzapunt(Kreeg soort van kramp als ik m'n benen verder wou draaien). dus relatief snel overgestapt op snowboarden.. Ik kon redelijk stabiel de kinderpiste af
Werd op een gegeven moment iets te overmoedig en ging iets te hard, ik ving mezelf op bij een val maar dat vonden m'n polsen niet heel grappig
[..]
Zal ik jou eens een berg afgooien
Even je bek houden KLTVDquote:Op zondag 5 februari 2017 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Skiën is veel leuker dan snowboarden joh.
Op ski's kun je sneller en hoef je niet zo te kloten bij de liftenquote:
Op Ski's ging ik sneller ja.. Maar ik kon niet remmenquote:Op zondag 5 februari 2017 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op ski's kun je sneller en hoef je niet zo te kloten bij de liften
Dan moet je het gewoon leren.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op Ski's ging ik sneller ja.. Maar ik kon niet remmenDat is wel lichtelijk een probleem zegmaar
![]()
Echt niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen is Qatar vorig jaar 18x neergestort, maar die hebben toch genoeg vliegtuigen.
ohshitquote:Op zondag 5 februari 2017 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op je moeder te klimmen.
quote:Op zondag 5 februari 2017 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ging eerst skiën, maar ik kreeg maar geen fatsoenlijke pizzapunt(Kreeg soort van kramp als ik m'n benen verder wou draaien). dus relatief snel overgestapt op snowboarden.. Ik kon redelijk stabiel de kinderpiste af
Werd op een gegeven moment iets te overmoedig en ging iets te hard, ik ving mezelf op bij een val maar dat vonden m'n polsen niet heel grappig
Maar niks gebroken?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Zal ik jou eens een berg afgooien
Timmmm heeft hier ook regelmatig last van.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon m'n benen gewoon niet verder draaien voor een goede pizzapunt
Praat even normaal joh, het is geen aflevering van Southpark.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus je bent naast geestelijk ook lichamelijk beperkt?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hele lichte vorm van Hypotonie jaquote:Op zondag 5 februari 2017 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je bent naar geestelijk ook lichamelijk beperkt?
quote:Op zondag 5 februari 2017 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |