SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou sound reasonable...Time to up my medication.
Nee joh. Eerst weer iemand ontmoeten. Dan daten bla bla moeilijk geneuzelquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]in mei.
Dat kan je echt nog wel halen hoor.
russianbrides.comquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nee joh. Eerst weer iemand ontmoeten. Dan daten bla bla moeilijk geneuzel
quote:
Ja, het is net als vinyl verzamelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
En de meeste toffe exemplaren zijn al bezet.
Tuurlijk wel. Je kunt wel binnen een jaar getrouwd zijn als je wilt. Als je ouder bent, gaat het allemaal wat sneller.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee joh. Eerst weer iemand ontmoeten. Dan daten bla bla moeilijk geneuzel
Voorbeelden te over hier...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kunt wel binnen een jaar getrouwd zijn als je wilt. Als je ouder bent, gaat het allemaal wat sneller.
Die komen vaak weer vrij zo rond de 40 is mijn ervaring nuquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
En de meeste toffe exemplaren zijn al bezet.
Bied je je ex nu aan aan Oscar?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die komen vaak weer vrij zo rond de 40 is mijn ervaring nu
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kunt wel binnen een jaar getrouwd zijn als je wilt. Als je ouder bent, gaat het allemaal wat sneller.
Damn, nog even wachten danquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, nee!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bied je je ex nu aan aan Oscar?
1e huwelijken strandt 50%quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga in de strandhuisjesquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1e huwelijken strandt 50%
2e huwelijk 75%
3e huwelijk 90%
dat is een leercurve
Ik wil geen 2e huwelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2e huwelijk 75%
3e huwelijk 90%
dat is een leercurve
Van niet gehuwden strandt 100%?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2e huwelijk 75%
3e huwelijk 90%
dat is een leercurve
Dat wordt wel wat lastiger schat ik zo in.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Mja, daar zit ik zelf niet op te wachten. Ik had ooit de droom om net als mijn opa en oma 70 jaar te halen.... maar dan moet ik minimaal 108 worden en binnen afzienbare tijd trouwen
"Dat van mij niet. Dat van mijn vrouw welquote:
Allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt wel wat lastiger schat ik zo in.
Dan zijn ze jong getrouwd of heel oud geworden...
We worden genegeerd...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, heb ik deze al niet eerder gehoord vanavond?
Schandequote:
Nou dat biedt dan niet veel perspectief voor peaceman en mij. 75% kans...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2e huwelijk 75%
3e huwelijk 90%
dat is een leercurve
75 is geen 100quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat biedt dan niet veel perspectief voor peaceman en mij. 75% kans...![]()
Wij zijn de uitzonderingen
Mooi is dat.quote:
Roodborstje tikt tegen het raam, tik, tik, tik...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het volgende nummer kreeg Oscar tijdens muziekles
Dus.... spijkerbroek... even opletten graag.
Daar heb je geen neefje of nichtje voor nodig hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil niet trouwen en geen kinderen, maar iemand om af en toe samen mee te kunnen dromen lijkt me wel tof. Leen mn neefje en nichtje af en toe wel om zelf weer pretparken in te mogen
Ik kreeg bij deze post de gedachte van "Obladi Oblada" in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het volgende nummer kreeg Oscar tijdens muziekles
Dus.... spijkerbroek... even opletten graag.
Nee maar stiekem zijn die ook wel heel tof, dus goed excuusquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je geen neefje of nichtje voor nodig hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar stiekem zijn die ook wel heel tof, dus goed excuus
Blijft geweldig dezequote:
Ongetwijfeld. Net als dat er tegenwoordig best mooie muziek gemaakt wordt, maar waar vroeger de goede muziek op de radio kwam, is het nu de bagger die gedraaid wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo'n avond bevestigt maar weer eens dat de 60s qua muziek een goed decennium was. Al is er ongetwijfeld ook een hoop bagger gemaakt.
Neefjes en nichtjes zijn awesome!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Nee maar stiekem zijn die ook wel heel tof, dus goed excuus
Je snapt het!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neefjes en nichtjes zijn awesome!
Je kunt er een hoop lol mee hebben, en als ze vervelend worden, geef je ze terug aan de ouders. Win-win!
Ja, dat is ooit bij het importeren van de muziek er bij gekomen... te lui om het te verwijderenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand de tags van Oscar verklaren?
Of is dat anti DDos?
Ik heb ook wel rotte tags soms.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat is ooit bij het importeren van de muziek er bij gekomen... te lui om het te verwijderen
Ik luister steeds minder naar de radio heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Net als dat er tegenwoordig best mooie muziek gemaakt wordt, maar waar vroeger de goede muziek op de radio kwam, is het nu de bagger die gedraaid wordt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Je snapt het!
Geen gezeur en je mag veel tof doen.
Natuurlijk af en toe wel regels hanteren, maar als oom kan je meer flikken als opa en oma
Behalve Radio 49 natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister steeds minder naar de radio heb ik gemerkt.
Ik ook. Af en toe radio2, en radio49, maar verder bijster weinig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister steeds minder naar de radio heb ik gemerkt.
9 en 6 hier als ik me niet vergisquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn neefjes en nichtje zijn 10, 8 en 6. Elke keer als ik iets doe dat eigenlijk niet mag, kijk ik naar ze, lach en knipoog. Ze snappen dan meteen dat het eigenlijk niet mag, dus ben ik meteen ingedekt
Of course. Daar luister ik veel naar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Behalve Radio 49 natuurlijk
Muziekinstallatie in het café gevorderd?quote:
Helaas kan je titels niet aanpassen via Mixxx. Dus ik laat het maar zoquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook wel rotte tags soms.
Die pas ik dan pas aan als ik de song wil gebruiken...
nope, lekker thuisquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muziekinstallatie in het café gevorderd?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welkom terug. Heerlijk avondje muziek hier... alleen maar 60's.![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helaas kan je titels niet aanpassen via Mixxx. Dus ik laat het maar zo
Ja ik vind net ook die optie...quote:
Ik heb net heel veel druivensap op, telt dat ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Just me heb je het fruit en de liga wel netjes opgegeten vandaag?
Gefermenteerde druiven zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net heel veel druivensap op, telt dat ook
Nu nog 2 keer de artiest er uit slopen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ik vind net ook die optie...
Volgende nummer zou er normaal uit moeten zien
Dat pakt ie niet als het nummer als speelt blijkbaarquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog 2 keer de artiest er uit slopen...
Het is ook wel wennen, maar daar rol je zo in. De oudste is bijna 15, ik moest heel erg wennen aan de puber.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
9 en 6 hier als ik me niet vergisBijdehand als de pest, maar leuk voor een paar uur
Hele dagen zou ik niet aan moeten denkenMaar ben er ook niet aan gewend verder.
heel autistisch, als ik met die oud collega wat ga drinken is het standaard n flesje Merlotquote:
Nee, dan niet meer...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat pakt ie niet als het nummer als speelt blijkbaar
Lekker toch? Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
heel autistisch, als ik met die oud collega wat ga drinken is het standaard n flesje Merlot
Selfie?quote:
Uit de Medoc regio hoop ik?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
heel autistisch, als ik met die oud collega wat ga drinken is het standaard n flesje Merlot
Selfie stickquote:
en als de fles op in dan het laatste glaasje en dan is het echt klaarquote:
quote:
Jij droomt over just me?quote:
Neh.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
De Arubaanse vrienden brullen nu keihard mee...
nou hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh.
Is als een liedje dat niet uit je hoofd gaat. Heel irritant
Al zou je er 10 leeg maken, lijkt me niet gezond, maar buiten dat, gezellig en je doet niemand kwaad. Zo'n avondje moet af en toe kunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
en als de fles op in dan het laatste glaasje en dan is het echt klaar
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al zou je er 10 leeg maken, lijkt me niet gezond, maar buiten dat, gezellig en je doet niemand kwaad. Zo'n avondje moet af en toe kunnen.
Ik las ketsenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]soms is het gewoon nodig om lekker te kletsen
Damn weer geen ketsenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]soms is het gewoon nodig om lekker te kletsen
mijn oud-collega is niet van de vrouwenquote:
*ril*quote:
Ook uw gedachten zijn conform de verwachting van het mannelijke gestel.quote:
Truste chufiquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
Oscar bedankt.. Maar ben nu weg .. prio ligt toch etrgens anders nu
Even kletsen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
Utopia is zo passéquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
Friend in Jezus ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze moet gewoon op mijn begrafenis voorbij komen
Dan kunnen de bezoekers niet stil blijven zitten, denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze moet gewoon op mijn begrafenis voorbij komen
Jesus is my friendquote:
Hoeft ook niet... 1 groot feestquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kunnen de bezoekers niet stil blijven zitten, denk ik.
Ben jij zo'n type dat tijdens een begrafenis gaat staan en meeklappen op de maat van de muziek?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kunnen de bezoekers niet stil blijven zitten, denk ik.
Kan je aanstaand weekend?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoeft ook niet... 1 groot feest
Ja dat vind ik dus eigenlijk best een lastige... Ik snap het, is ook tof. Maar ik weet zo net nog niet of nabestaanden daar zin in hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoeft ook niet... 1 groot feest
Oeps.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat tijdens een begrafenis gaat staan en meeklappen op de maat van de muziek?
Eén keer gehad, dat was wat... genant, zeg maar...
Wiens begrafenis is het?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus eigenlijk best een lastige... Ik snap het, is ook tof. Maar ik weet zo net nog niet of nabestaanden daar zin in hebben.
Bijvoorbeeld van één van je ouders of man/vrouw. Ik snap de gedachte en vind ik ook mooi. Maar ik weet niet of als je heel verdrietig bent dat ook kunt opbrengen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wiens begrafenis is het?
Je krijgt die kans maar 1 keer, dus wat een ander denkt of vindt is ondergeschikt...
John Spencer, jottum!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:57 schreef just me het volgende:
Oscar A steel guitar and a glass of wine heb je die in de collectie ?
Dat bepaal je toch gezamenlijk met de naaste familie?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld van één van je ouders of man/vrouw. Ik snap de gedachte en vind ik ook mooi. Maar ik weet niet of als je heel verdrietig bent dat ook kunt opbrengen.
ja, ongeveer wel jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Just me, eerder vandaag heb ik vastgesteld dat Diaan 37 jaar "oud" is. Een typefout in haar naam, kan gebeuren. 625 jaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk bij u, 625 maanden zou kunnen, maar een rare eenheid om mee te werken. De ondertitel zal derhalve vermoedelijk niet op uwer leeftijd wijzen.
Puur en alleen om mijn irritante nieuwsgierigheid te stillen: Bent u ouder dan 625 dagen, maar jonger dan 625 jaar?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Just me, eerder vandaag heb ik vastgesteld dat Diaan 37 jaar "oud" is. Een typefout in haar naam, kan gebeuren. 625 jaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk bij u, 625 maanden zou kunnen, maar een rare eenheid om mee te werken. De ondertitel zal derhalve vermoedelijk niet op uwer leeftijd wijzen.
Puur en alleen om mijn irritante nieuwsgierigheid te stillen: Bent u ouder dan 625 dagen, maar jonger dan 625 jaar?
Toch menselijk dusquote:
Vraag iets over groene tassen. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toch menselijk dus
Nu moet ik weer op een ander onzinnig vraagstuk gaan broeden
Ja natuurlijk. Maar ik bedoel dat als je je man, vrouw of ouder verliest je daar heel verdrietig van bent en dat je zelf je hoofd helemaal niet naar een "feest" hebt staan. Misschien is dat wel wat zwaarmoedig gedacht hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch gezamenlijk met de naaste familie?
Die kennen de overledene dan toch en kunnen dan moeilijk bezwaar hebben...
Jeetje jaquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag iets over groene tassen. Succes gegarandeerd.
Kleine of door schimmel aangetaste?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag iets over groene tassen. Succes gegarandeerd.
quote:
zolang je die vragen niet stelt is het geen probleemquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
Silence is golden indeed, maar mijn gedachten blijven maar rare dingen verzinnen
Niet goed?quote:
silence toch... dus ik hou keurig mijn mondquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet goed?
Soms kan je dan maar beter je mond houden
Haha, kut.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je die vragen niet stelt is het geen probleem
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
goffer, komt dansles óók nog voorbij!
goed tellen hèquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
1-2-3-4quote:
Het is rood en vliegt door de tweede kamer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je die vragen niet stelt is het geen probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Benieuwd of het volgende liedje ook een les op school wasquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Quick Step, later nog best leuk als wielerploeg...quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga me aanmelden bij Salsalesquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
* just me heeft ook dansles gehadquote:
Hahaha die wilde ik net vragen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je The Happening van The Supremes of iets anders van hun?
Vast wel...
Ik las eerst "sal sales". Ik dacht: wat is dat voor verkooptoko?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las eerst "sal sales". Ik dacht: wat is dat voor verkooptoko?
erg hèquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker die bol in een hoek, ik vind het eng worden...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker die bol in een hoek, ik vind het eng worden...
Er is een relatief grote Braziliaanse community hier, was vrijdag bij een feest daarvan. Wat dan ook de reden van lessen willen nemen is. OK, en mijn collega (quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je toch echt hier naar toe komen, dan heb je aan twee handen niet genoeg...
Bij ons was het een soort van "na de basisschool reünie". Toen we een jaar of 14 waren, ging de hele jaargang op dansles. Dat was een soort van traditie in het dorpquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nooit op dansles gezeten. Ik hou wel van dansen maar niet van stijldansen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond nog 2x gehad toen jij weg was.
Dat klinkt bekendquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij ons was het een soort van "na de basisschool reünie". Toen we een jaar of 14 waren, ging de hele jaargang op dansles. Dat was een soort van traditie in het dorp
Dat laatste, zoiets begreep ik al...quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is een relatief grote Braziliaanse community hier, was vrijdag bij een feest daarvan. Wat dan ook de reden van lessen willen nemen is. OK, en mijn collega ()
Okay... dan moet je er wel bij zijn. In mijn vriendengroep ging bijna niemand. Een enkele.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij ons was het een soort van "na de basisschool reünie". Toen we een jaar of 14 waren, ging de hele jaargang op dansles. Dat was een soort van traditie in het dorp
Toen had ik er een hekel aan, maar nu zou ik best dansles willen hebben. Maar ja, dan moet ik wel iemand mee kunnen sleurenquote:
Ik werd erin geluisd door 2 leuke klasgenootjes.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef just me het volgende:
Wij gingen met een hele groep van de hockey op dansles
Ja, verleeg de boel maar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we er vanavond even op tijd bij zijn om de boel te verlegen?
ben jij verlegen ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we er vanavond even op tijd bij zijn om de boel te verlegen?
Ze is lief, slim en ook nog eens aantrekkelijk. Veel beter gaat het niet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste, zoiets begreep ik al...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is lief, slim en ook nog eens aantrekkelijk. Veel beter gaat het niet worden.
Ninja edit niet snel genoegquote:
Dat is jaren 70quote:
Ja zeg, kap je nou ffquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is lief, slim en ook nog eens aantrekkelijk. Veel beter gaat het niet worden.
Love is in the air!quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
zit Diaan alweer naast jequote:
Programma van vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we er vanavond even op tijd bij zijn om de boel te verlengen?
Samenvatting niet goed genoeg?quote:
Jaren 70quote:
3 hele secondesquote:
neuh, ik ben gewoon nieuwsgierig hèquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Programma van vandaag
21:15 - 00:30 DJ OScar
Ow ik ga het einde van deze show niet meemaken. Ik moet morgen weer werken en begin de dag met een functioneringsgesprek.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Programma van vandaag
21:15 - 00:30 DJ OScar
Wees dan contreet met de vragen, vrouwquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
neuh, ik ben gewoon nieuwsgierig hè
Mijn functioneringsgesprek ging niet door vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik ga het einde van deze show niet meemaken. Ik moet morgen weer werken en begin de dag met een functioneringsgesprek.
Je kan beter de dag met een dansje beginnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik ga het einde van deze show niet meemaken. Ik moet morgen weer werken en begin de dag met een functioneringsgesprek.
Functioneer je? Ja? Nou dan!quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is niet leukquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn functioneringsgesprek ging niet door vandaag
Dat doe ik dan maar voordat ik naar het werk ga.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan beter de dag met een dansje beginnen
Wat zijn de verwachtingen tussen jou en je collegaquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wees dan contreet met de vragen, vrouw
Ik heb zelf al gehad. Moet hem voeren met een medewerker. Gelukkig ik niet alleen.quote:
Geen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Wat zijn de verwachtingen tussen jou en je collega
duidelijk antwoord op een duidelijke vraagquote:
ach het boeit mij niet zoveel, het is de school waar ik maar 3 uur per week werkquote:
Ow, dat maakt dan inderdaad niet zoveel uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
ach het boeit mij niet zoveel, het is de school waar ik maar 3 uur per week werk
Ik ben bijzonder slecht in dingen "lezen". Dus als ze niet duidelijk is ga ik er gewoon weer geen donder van begrijpen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
duidelijk antwoord op een duidelijke vraag
Friendsquote:
omslachtig zijn is vrouw eigenquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder slecht in dingen "lezen". Dus als ze niet duidelijk is ga ik er gewoon weer geen donder van begrijpen.
Dat klinkt bekendquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ben bijzonder slecht in dingen "lezen". Dus als ze niet duidelijk is ga ik er gewoon weer geen donder van begrijpen.
Nopequote:
Nopequote:
Ik heb dat nooit echt gevolgd. Wel een aantal afleveringen gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Friends
* OscarMopperkont moet die serie weer eens bingewatchen
Smakelijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga ondertussen even een maaltijd wegwerken...
Eetzequote:Op donderdag 2 februari 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
Iggy Pop, eat your heart out.
Edit: Iggy's versie is ook prima
Wat mot je??quote:
Ja, voordat jullie mij stenigen omdat ik Iggy Pop afgekraakt zou hebben!quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, voordat jullie mij stenigen omdat ik Iggy Pop afgekraakt zou hebben!
Snap ik, maar is wel mooi. Deze ook hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja Wild Thing vond ik zo'n afgezaagde keuze
Needles and pins....quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna wat kleine prikjes....
Cryptisch enzo
zijn jullie het wel eens niet eensquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar is wel mooi. Deze ook hoor.
Jazeker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Needles and pins....
snappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |