Van niet gehuwden strandt 100%?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1e huwelijken strandt 50%
2e huwelijk 75%
3e huwelijk 90%
dat is een leercurve
Dat wordt wel wat lastiger schat ik zo in.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Mja, daar zit ik zelf niet op te wachten. Ik had ooit de droom om net als mijn opa en oma 70 jaar te halen.... maar dan moet ik minimaal 108 worden en binnen afzienbare tijd trouwen
"Dat van mij niet. Dat van mijn vrouw welquote:
Allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt wel wat lastiger schat ik zo in.
Dan zijn ze jong getrouwd of heel oud geworden...
We worden genegeerd...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, heb ik deze al niet eerder gehoord vanavond?
Schandequote:
Nou dat biedt dan niet veel perspectief voor peaceman en mij. 75% kans...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1e huwelijken strandt 50%
2e huwelijk 75%
3e huwelijk 90%
dat is een leercurve
75 is geen 100quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat biedt dan niet veel perspectief voor peaceman en mij. 75% kans...![]()
Wij zijn de uitzonderingen
Mooi is dat.quote:
Roodborstje tikt tegen het raam, tik, tik, tik...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het volgende nummer kreeg Oscar tijdens muziekles
Dus.... spijkerbroek... even opletten graag.
Daar heb je geen neefje of nichtje voor nodig hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil niet trouwen en geen kinderen, maar iemand om af en toe samen mee te kunnen dromen lijkt me wel tof. Leen mn neefje en nichtje af en toe wel om zelf weer pretparken in te mogen
Ik kreeg bij deze post de gedachte van "Obladi Oblada" in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het volgende nummer kreeg Oscar tijdens muziekles
Dus.... spijkerbroek... even opletten graag.
Nee maar stiekem zijn die ook wel heel tof, dus goed excuusquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je geen neefje of nichtje voor nodig hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar stiekem zijn die ook wel heel tof, dus goed excuus
Blijft geweldig dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |