Ik las eerst "sal sales". Ik dacht: wat is dat voor verkooptoko?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las eerst "sal sales". Ik dacht: wat is dat voor verkooptoko?
erg hèquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker die bol in een hoek, ik vind het eng worden...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker die bol in een hoek, ik vind het eng worden...
Er is een relatief grote Braziliaanse community hier, was vrijdag bij een feest daarvan. Wat dan ook de reden van lessen willen nemen is. OK, en mijn collega (quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je toch echt hier naar toe komen, dan heb je aan twee handen niet genoeg...
Bij ons was het een soort van "na de basisschool reünie". Toen we een jaar of 14 waren, ging de hele jaargang op dansles. Dat was een soort van traditie in het dorpquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nooit op dansles gezeten. Ik hou wel van dansen maar niet van stijldansen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond nog 2x gehad toen jij weg was.
Dat klinkt bekendquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij ons was het een soort van "na de basisschool reünie". Toen we een jaar of 14 waren, ging de hele jaargang op dansles. Dat was een soort van traditie in het dorp
Dat laatste, zoiets begreep ik al...quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is een relatief grote Braziliaanse community hier, was vrijdag bij een feest daarvan. Wat dan ook de reden van lessen willen nemen is. OK, en mijn collega ()
Okay... dan moet je er wel bij zijn. In mijn vriendengroep ging bijna niemand. Een enkele.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij ons was het een soort van "na de basisschool reünie". Toen we een jaar of 14 waren, ging de hele jaargang op dansles. Dat was een soort van traditie in het dorp
Toen had ik er een hekel aan, maar nu zou ik best dansles willen hebben. Maar ja, dan moet ik wel iemand mee kunnen sleurenquote:
Ik werd erin geluisd door 2 leuke klasgenootjes.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef just me het volgende:
Wij gingen met een hele groep van de hockey op dansles
Ja, verleeg de boel maar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we er vanavond even op tijd bij zijn om de boel te verlegen?
ben jij verlegen ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we er vanavond even op tijd bij zijn om de boel te verlegen?
Ze is lief, slim en ook nog eens aantrekkelijk. Veel beter gaat het niet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste, zoiets begreep ik al...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is lief, slim en ook nog eens aantrekkelijk. Veel beter gaat het niet worden.
Ninja edit niet snel genoegquote:
Dat is jaren 70quote:
Ja zeg, kap je nou ffquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is lief, slim en ook nog eens aantrekkelijk. Veel beter gaat het niet worden.
Love is in the air!quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
zit Diaan alweer naast jequote:
Programma van vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we er vanavond even op tijd bij zijn om de boel te verlengen?
Samenvatting niet goed genoeg?quote:
Jaren 70quote:
3 hele secondesquote:
neuh, ik ben gewoon nieuwsgierig hèquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Programma van vandaag
21:15 - 00:30 DJ OScar
Ow ik ga het einde van deze show niet meemaken. Ik moet morgen weer werken en begin de dag met een functioneringsgesprek.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Programma van vandaag
21:15 - 00:30 DJ OScar
Wees dan contreet met de vragen, vrouwquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
neuh, ik ben gewoon nieuwsgierig hè
Mijn functioneringsgesprek ging niet door vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik ga het einde van deze show niet meemaken. Ik moet morgen weer werken en begin de dag met een functioneringsgesprek.
Je kan beter de dag met een dansje beginnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik ga het einde van deze show niet meemaken. Ik moet morgen weer werken en begin de dag met een functioneringsgesprek.
Functioneer je? Ja? Nou dan!quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |