quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
De Arubaanse vrienden brullen nu keihard mee...
nou hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh.
Is als een liedje dat niet uit je hoofd gaat. Heel irritant
Al zou je er 10 leeg maken, lijkt me niet gezond, maar buiten dat, gezellig en je doet niemand kwaad. Zo'n avondje moet af en toe kunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
en als de fles op in dan het laatste glaasje en dan is het echt klaar
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al zou je er 10 leeg maken, lijkt me niet gezond, maar buiten dat, gezellig en je doet niemand kwaad. Zo'n avondje moet af en toe kunnen.
Ik las ketsenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]soms is het gewoon nodig om lekker te kletsen
Damn weer geen ketsenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]soms is het gewoon nodig om lekker te kletsen
mijn oud-collega is niet van de vrouwenquote:
*ril*quote:
Ook uw gedachten zijn conform de verwachting van het mannelijke gestel.quote:
Truste chufiquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
Oscar bedankt.. Maar ben nu weg .. prio ligt toch etrgens anders nu
Even kletsen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
Utopia is zo passéquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
Friend in Jezus ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze moet gewoon op mijn begrafenis voorbij komen
Dan kunnen de bezoekers niet stil blijven zitten, denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze moet gewoon op mijn begrafenis voorbij komen
Jesus is my friendquote:
Hoeft ook niet... 1 groot feestquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kunnen de bezoekers niet stil blijven zitten, denk ik.
Ben jij zo'n type dat tijdens een begrafenis gaat staan en meeklappen op de maat van de muziek?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kunnen de bezoekers niet stil blijven zitten, denk ik.
Kan je aanstaand weekend?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoeft ook niet... 1 groot feest
Ja dat vind ik dus eigenlijk best een lastige... Ik snap het, is ook tof. Maar ik weet zo net nog niet of nabestaanden daar zin in hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoeft ook niet... 1 groot feest
Oeps.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat tijdens een begrafenis gaat staan en meeklappen op de maat van de muziek?
Eén keer gehad, dat was wat... genant, zeg maar...
Wiens begrafenis is het?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus eigenlijk best een lastige... Ik snap het, is ook tof. Maar ik weet zo net nog niet of nabestaanden daar zin in hebben.
Bijvoorbeeld van één van je ouders of man/vrouw. Ik snap de gedachte en vind ik ook mooi. Maar ik weet niet of als je heel verdrietig bent dat ook kunt opbrengen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wiens begrafenis is het?
Je krijgt die kans maar 1 keer, dus wat een ander denkt of vindt is ondergeschikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |