Hopduvel, niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een vriendin opzoeken, vanavond stappen
Ze had het trouwens over 1 van de beste bierwinkels ter wereld
Dacht inderdaad dat je vrijdag al zou vliegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was de datum vergeten
Gelukkig al wel betaald voor een hotel vanaf de 6e
Dan weet je het dus wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:31 schreef Saind het volgende:
Beste ter wereld weet ik niet. Er zit zelfs in een dorp net buiten Gent een betere
Klopt. Ik ben alwetend maar ik probeer bescheiden te zijnquote:
Dat siert je.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben alwetend maar ik probeer bescheiden te zijn
Zouden ze bij die in Gent cantillon hebben ?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Hopduvel, niks mis mee inderdaad.
Beste ter wereld weet ik niet. Er zit zelfs in een dorp net buiten Gent een betere
Misschien wat normale ja. Vorige keer dat ik er was niet maar ze hadden toen wel een shitload aan Tilquin en dat is ook echt harde plasser werkquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze bij die in Gent cantillon hebben ?
geuze, kriek en misschien rose zeer waarschijnlijk. De rest zou ik niet te veel op hopen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze bij die in Gent cantillon hebben ?
Tilquin Murequote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien wat normale ja. Vorige keer dat ik er was niet maar ze hadden toen wel een shitload aan Tilquin en dat is ook echt harde plasser werk
Laat mij nou maar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
geuze, kriek en misschien rose zeer waarschijnlijk. De rest zou ik niet te veel op hopen.
Vol laten lopen die klerezooiquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeeuws Vlaanderen is het allerlelijkste stuk stront op aarde
Kan je niet even top 5 voor me maken als ik dat zie staan MOET ik y kopen ?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien wat normale ja. Vorige keer dat ik er was niet maar ze hadden toen wel een shitload aan Tilquin en dat is ook echt harde plasser werk
(Tilquin)2 en de Mure. Alles van Cantillon want fuck it, 3 Fonteinen allesz, Trillium als hij vers is (minder dan een maand zeg maar) maar die zijn wel 20 eckers per blik, De Cam Lambiek Speciaalquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet even top 5 voor me maken als ik dat zie staan MOET ik y kopen ?
Het is de schuld van deze SC.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begon deze dag zo positief. Jammer dat je het niet volhoudt.
Valium kopen ?
Valium is een legaal medicijn. Of is paracetamol ook al een drug?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de schuld van deze SC.
En nee, dank je, alleen losers nemen drugs.
Het is een medicijn mafklapperquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de schuld van deze SC.
En nee, dank je, alleen losers nemen drugs.
Dankquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
(Tilquin)2 en de Mure. Alles van Cantillon want fuck it, 3 Fonteinen allesz, Trillium als hij vers is (minder dan een maand zeg maar) maar die zijn wel 20 eckers per blik, De Cam Lambiek Speciaal
wrm slik je hetquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een medicijn mafklapper
Ik ga sowieso voor belgischquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef Saind het volgende:
Hopduvel is vooral tof omdat ze veel toffe Amerikaanse dingen hebben maar die zijn echt jodenduur
Hanssens is ook erg goed en meestal goed betaalbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor belgisch
Ik heb geen behoefte dat hier in de sc uit te leggenquote:
Niks moet Inso.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet nog steeds 3 eitjes in de pan gooien
Ja, maak jezelf wijs wat je wil, verliezer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een medicijn mafklapper
Zielig figuur.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maak jezelf wijs wat je wil, verliezer.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maak jezelf wijs wat je wil, verliezer.
gebruikte altijd na avondje sos om te kunnen slapen vandaar de vraagquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte dat hier in de sc uit te leggen
Iig niet om lekker te kunnen slapen na een nachtje doorhalen
Ik denk dat medisch paspoort en brief van dokter genoeg zeggen op dat gebiedquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
gebruikte altijd na avondje sos om te kunnen slapen vandaar de vraag
vele gebruiken het min of meer recreatief.
Hoe werkt dat in het buitenland, moet je dan een klerelading recepten meenemen ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat medisch paspoort en brief van dokter genoeg zeggen op dat gebied
uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
medisch paspoortquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in het buitenland, moet je dan een klerelading recepten meenemen ofzo?
Schrijft de dokter ook in die brief dat je geen uppers mag gebruiken?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schrijft de dokter ook in die brief dat je geen uppers mag gebruiken?
Ik krijg een hele voorraad. Maar darmee zit ik nu in de knoopquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in het buitenland, moet je dan een klerelading recepten meenemen ofzo?
Was 'ie sowieso al niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
GGMM maakt zich niet erg populair.
Goed argument.quote:
Je bent dus echt zo imbeciel. Sterkte ermee, oprecht.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:57 schreef GGMM het volgende:
Als je die troep gebruikt zonder dat je het nodig hebt,:)
Goed argument.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent dus echt zo imbeciel. Sterkte ermee, oprecht.
Klopt, als je drank, drugs en andere stimulerende middelen niet verheerlijkt maak je jezelf niet populair hier.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
GGMM maakt zich niet erg populair.
Jij bent geheel onthouder?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument.
Als je die troep gebruikt zonder dat je het nodig hebt, heeft het uiteindelijk dezelfde functie als drugs.
Dat is niet het tegenovergestelde van het verheerlijken van drank, drugs en stimulerende middelen.quote:
GGMM is mad vanwege slechte feedback.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee wat er nu weer aan de hand is in dit wijvenhok, maar #TeamGGMM. Ik steun graag minderheden.
Dat klopt. Maar jij stelt net dat Knut een verliezer is omdat hij misschien valium gebruikt terwijl hij het niet nodig heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet het tegenovergestelde van het verheerlijken van drank, drugs en stimulerende middelen.
Ik gebruik geen drugs, dus in dat kader niet, nee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar jij stelt net dat Knut een verliezer is omdat hij misschien valium gebruikt terwijl hij het niet nodig heeft.
Ben jij dan ook een verliezer?
nicotine, alcohol en cafeïne zijn ook drugsquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs, dus in dat kader niet, nee.
Oh, dan is alle drugs goed, ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
nicotine, alcohol en cafeïne zijn ook drugs
Je mag van mij bijdehand doen door de letterlijke betekenis van drugs en drugs in mijn context te verwisselen hoor. Als dat de boel voor jou goedpraat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
gebruik je die dingen ook niet?
Waarom zou ik iets goed willen praten?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag van mij bijdehand doen door de letterlijke betekenis van drugs en drugs in mijn context te verwisselen hoor. Als dat de boel voor jou goedpraat.
Ja, omdat je de context (bewust) niet begrijpt. Prima.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets goed willen praten?
Vind het alleen een beetje hypocriet gelul van jouw kant.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je de context (bewust) niet begrijpt. Prima.
Welke kabelboer?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:16 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: het internet hier doet sinds de kerst echt kut.
Hmm, ok.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kabel Deutschland, thanks for asking..
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee wat er nu weer aan de hand is in dit wijvenhok, maar #TeamGGMM. Ik steun graag minderheden.
Dikke tepels, woon je op de zugspitze?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
We krijgen volgende week temperaturen van -15 tot en met -20..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |