Ik gebruik geen drugs, dus in dat kader niet, nee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar jij stelt net dat Knut een verliezer is omdat hij misschien valium gebruikt terwijl hij het niet nodig heeft.
Ben jij dan ook een verliezer?
nicotine, alcohol en cafeïne zijn ook drugsquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs, dus in dat kader niet, nee.
Oh, dan is alle drugs goed, ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
nicotine, alcohol en cafeïne zijn ook drugs
Je mag van mij bijdehand doen door de letterlijke betekenis van drugs en drugs in mijn context te verwisselen hoor. Als dat de boel voor jou goedpraat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
gebruik je die dingen ook niet?
Waarom zou ik iets goed willen praten?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag van mij bijdehand doen door de letterlijke betekenis van drugs en drugs in mijn context te verwisselen hoor. Als dat de boel voor jou goedpraat.
Ja, omdat je de context (bewust) niet begrijpt. Prima.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets goed willen praten?
Vind het alleen een beetje hypocriet gelul van jouw kant.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je de context (bewust) niet begrijpt. Prima.
Welke kabelboer?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:16 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: het internet hier doet sinds de kerst echt kut.
Hmm, ok.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kabel Deutschland, thanks for asking..
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee wat er nu weer aan de hand is in dit wijvenhok, maar #TeamGGMM. Ik steun graag minderheden.
Dikke tepels, woon je op de zugspitze?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
We krijgen volgende week temperaturen van -15 tot en met -20..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |