Ze hebben hooguit een keer globaal een doktersverklaring gevraagd.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En als ze toch controleren zit Knut straks in het Thaise cachot.
Mochten ze er nou wel achter komen dan zeg je gewoon dat iemand op een forum zei dat het wel kon. Dan zullen ze het wel begrijpen.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mochten ze er nou wel achter komen dan zeg je gewoon dat iemand op een forum zei dat het wel kon. Dan zullen ze het wel begrijpen.
En iedere dag rijstquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoef je niet meer terug naar het koude Nederland.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mochten ze er nou wel achter komen dan zeg je gewoon dat iemand op een forum zei dat het wel kon. Dan zullen ze het wel begrijpen.
Tot straks, stakker.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OK ik ga de tunnel in Tot straks
Volgens berichten op tripadvisor ook niet meer overalquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar...
valium is gewoon over the counter.
Vorige maand nog wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens berichten op tripadvisor ook niet meer overal
probeer het uit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
Kun je online dit soort dingen bestellen ?
http://doctorpharmacy.com(...)acetyl-Morphine-30mg
Ja, denk foutje bij de douane. Volgens mij is het nog strafbaar ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
probeer het uit.
Je benzos kwamen ook gewoon aan toen
Doe gewoon via torquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
Kun je online dit soort dingen bestellen ?
http://doctorpharmacy.com(...)acetyl-Morphine-30mg
Ah.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Gent
Ik vlieg dinsdag pas
Ga je eigenlijk doen daaroquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Gent
Ik vlieg dinsdag pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |