Hopduvel, niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een vriendin opzoeken, vanavond stappen
Ze had het trouwens over 1 van de beste bierwinkels ter wereld
Dacht inderdaad dat je vrijdag al zou vliegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was de datum vergeten
Gelukkig al wel betaald voor een hotel vanaf de 6e
Dan weet je het dus wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:31 schreef Saind het volgende:
Beste ter wereld weet ik niet. Er zit zelfs in een dorp net buiten Gent een betere
Klopt. Ik ben alwetend maar ik probeer bescheiden te zijnquote:
Dat siert je.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben alwetend maar ik probeer bescheiden te zijn
Zouden ze bij die in Gent cantillon hebben ?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Hopduvel, niks mis mee inderdaad.
Beste ter wereld weet ik niet. Er zit zelfs in een dorp net buiten Gent een betere
Misschien wat normale ja. Vorige keer dat ik er was niet maar ze hadden toen wel een shitload aan Tilquin en dat is ook echt harde plasser werkquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze bij die in Gent cantillon hebben ?
geuze, kriek en misschien rose zeer waarschijnlijk. De rest zou ik niet te veel op hopen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze bij die in Gent cantillon hebben ?
Tilquin Murequote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien wat normale ja. Vorige keer dat ik er was niet maar ze hadden toen wel een shitload aan Tilquin en dat is ook echt harde plasser werk
Laat mij nou maar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
geuze, kriek en misschien rose zeer waarschijnlijk. De rest zou ik niet te veel op hopen.
Vol laten lopen die klerezooiquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeeuws Vlaanderen is het allerlelijkste stuk stront op aarde
Kan je niet even top 5 voor me maken als ik dat zie staan MOET ik y kopen ?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien wat normale ja. Vorige keer dat ik er was niet maar ze hadden toen wel een shitload aan Tilquin en dat is ook echt harde plasser werk
(Tilquin)2 en de Mure. Alles van Cantillon want fuck it, 3 Fonteinen allesz, Trillium als hij vers is (minder dan een maand zeg maar) maar die zijn wel 20 eckers per blik, De Cam Lambiek Speciaalquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet even top 5 voor me maken als ik dat zie staan MOET ik y kopen ?
Het is de schuld van deze SC.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begon deze dag zo positief. Jammer dat je het niet volhoudt.
Valium kopen ?
Valium is een legaal medicijn. Of is paracetamol ook al een drug?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de schuld van deze SC.
En nee, dank je, alleen losers nemen drugs.
Het is een medicijn mafklapperquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de schuld van deze SC.
En nee, dank je, alleen losers nemen drugs.
Dankquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
(Tilquin)2 en de Mure. Alles van Cantillon want fuck it, 3 Fonteinen allesz, Trillium als hij vers is (minder dan een maand zeg maar) maar die zijn wel 20 eckers per blik, De Cam Lambiek Speciaal
wrm slik je hetquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een medicijn mafklapper
Ik ga sowieso voor belgischquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef Saind het volgende:
Hopduvel is vooral tof omdat ze veel toffe Amerikaanse dingen hebben maar die zijn echt jodenduur
Hanssens is ook erg goed en meestal goed betaalbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor belgisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |