Wanneer wij een dergelijke wet zouden doorvoeren qua islamitische landen, zouden er terecht over de hele wereld duizenden demonstraties zijn. Waarom nu niet?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
In 16 landen, moslimlanden, zijn mensen met een Israelisch paspoort niet welkom. Maar dat niet alleen: in 8 van deze landen zijn mensen, die in Israel op vakantie zijn geweest , ook niet welkom.
Ik ben een toerist. Dit is ook niet iets waar je voor de tijd voor gewaarschuwd gaat worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Omdat men vanuit gaat dat mensen dit al weten. Je kunt niet voor niks een tweede (zakelijk) paspoort aanvragen.
Hier kunnen ze zo'n maatregel nog niet in drie jaar invoeren al zou iedereen het willen. Trump gaat als een speer.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:28 schreef nuget het volgende:
Desondanks is het een flutmaatregel van drie maanden
Geen verschil en de rest doet er daarna niet toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:03 schreef Jareth het volgende:
[..]
Er is wel degelijk verschil. Op de rest ga je nu voor het gemak uiteraard niet in.
hoe naief ben je als je denkt dat het bij 3 maanden blijftquote:Op maandag 30 januari 2017 11:28 schreef nuget het volgende:
Ja maar... Trump is de boeman he... niet vergeten..
Desondanks is het een flutmaatregel van drie maanden
Omdat deze figuren in intentie niet veel beter zijn dan de gemiddelde haatbaard. Ze hebben iig weinig op met Westerse normen en waarden en hangen liever aan de pijpen van figuren als Putin, Trump en Wilders.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Eens even een plaatje maken waar vrouwen niet mogen stemmen en je ze als godvrezende man vrijelijk (naar redelijkheid) in elkaar mag timmeren!
Volgens mij hadden wij afgesproken dat wij beter waren dan 'die barbaren' daar. Waarom wordt dit dan toch steevast weer als argument gebruikt?
Je snapt zelf denk ik wel hoe debiel je bewering hier is toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:02 schreef Fisherman het volgende:
Er is een heel groot verschil tussen mensen uit een terroristische staat zoals de jodenstaat weren of mensen uit een staat waar naast gewone burgers ook terroristen wonen. Maar goed het is allebei absurd.
Wat zou er hier gebeuren als je mensen uit Limburg bijvoorbeeld de toegang tot de rest van Nederland zou ontzetten, gewoon omdat daar veel pvv stemmers wonen. Dat zou ook raar zijn, omdat slechts een handje vol waarschijnlijk met terroristische gedachten loopt en deze ook wil uitvoeren.
Ik kan me er wel in vinden, alleen mist brabant in het verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt zelf denk ik wel hoe debiel je bewering hier is toch?
Israël schendt geen mensenrechten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:38 schreef SpaceOddity het volgende:
De TT had van mij ook wel als volgt mogen zijn;
''De islamitische wereld schendt mensenrechten. De wereld respecteert dit.''
Nou ja, dat valt wel mee. Israël wordt door veel van die landen niet erkend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt zelf denk ik wel hoe debiel je bewering hier is toch?
Ging me meer om het laatste gedeelte. In Israël wonen ook mensen zoals jij en ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt wel mee. Israël wordt door veel van die landen niet erkend.
Het enige sprankje beschaving in de zandbak duiden als terroristische staatquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:02 schreef Fisherman het volgende:
Er is een heel groot verschil tussen mensen uit een terroristische staat zoals de jodenstaat weren of mensen uit een staat waar naast gewone burgers ook terroristen wonen. Maar goed het is allebei absurd.
Wat zou er hier gebeuren als je mensen uit Limburg bijvoorbeeld de toegang tot de rest van Nederland zou ontzetten, gewoon omdat daar veel pvv stemmers wonen. Dat zou ook raar zijn, omdat slechts een handje vol waarschijnlijk met terroristische gedachten loopt en deze ook wil uitvoeren.
Omdat over het ene geen woord gerept wordt en bij het andere de hele westerse wereld op z'n kop staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij hadden wij afgesproken dat wij beter waren dan 'die barbaren' daar. Waarom wordt dit dan toch steevast weer als argument gebruikt?
In Israël is 17,6 % Moslim.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:53 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Israël schendt geen mensenrechten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
In Israël is 17,6 % Moslim.
Israël een islamitisch land noemen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:09 schreef Loekie1 het volgende:
En dat is die maatregel van Trump ook nog tijdelijk.
156%!quote:Op maandag 30 januari 2017 11:55 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rapport gelezen waar staat dat maar liefst 156% van de moslims het ok vindt om roomblanke vrouwen te verkrachten, weet je wel als in de ideologie verspreiden enzo
Denk dat geen ene Israeli er rouwig om is. Je hebt wel mooiere plaatsen dan islamitische shitholes.Maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:57 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Omdat over het ene geen woord gerept wordt en bij het andere de hele westerse wereld op z'n kop staat.
Het enige straaltje licht in de pikzwarte duisternis van de zandbak bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:37 schreef justarandomdude het volgende:
Je krijgt wel een visum voor de joodse shithole, maar dit is wat ze in de praktijk doen:
NWS / Vitessenaar Mori niet welkom in Abu Dhabiquote:Op maandag 30 januari 2017 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van de maatregel van Trump en ook niet van Trump zelf. Maar de verontwaardiging in dit soort zaken valt me op. Alles wat Trump doet, gaat onder het vergrootglas. Vergelijkbare maatregelen elders krijgen nul komma nul aandacht.
Hoe was het een paar jaar geleden ook weer? Een Vitesse-speler van Joodse komaf mocht niet mee naar een trainingskamp in de Verenigde Arabische Emiraten; hij mocht het land niet in: http://www.joods.nl/2014/01/abu-dhabi-weigert-speler-vitesse/
De mensen die nu moord en brand schreeuwen over Trump hoorde je toen niet. Als het gaat om discriminatie door moslims houden iets te veel mensen de kaken stijf op elkaar. Daarom is het goed dat Likoed nu in beeld brengt in hoeveel landen Israëliërs niet welkom zijn.
Dat is geen reden om het als argument te gebruiken. Bovendien is het bij het ene al jááááren en dus business as usual. Toen het verbod werd ingesteld is er vast wel wat over geschreven. Die inreis verboden voor Israëlisch gelden over het algemeen sinds de 6 daagse oorlog of de Suez Crisis. Waarom zouden we daar nog woorden over reppen of dat nu nog in de krant zetten?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:57 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat over het ene geen woord gerept wordt en bij het andere de hele westerse wereld op z'n kop staat.
Verrassend? Nee, niet echt... De selectieve verontwaardiging van sommigen kent geen grenzen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
NWS / Vitessenaar Mori niet welkom in Abu Dhabi
Verrassend, ik zie daar een paar namen voorbijkomen die nu moord en brand schreeuwen over Trump's maatregel maar die toen een hele andere toon aansloegen. Sommigen vonden het zelfs nodig om ook in dat topic nog even hun jodenhaat kritiek op Israël te uiten. Zo onterecht vonden ze deze maatregel tegen de mensenrechten.
Het is vooral verrassend dat voorstanders van dit beleid dit argument durven te gebruiken, ten eerste stellen die voorstanders de VS gelijk met die achterlijke landen in het Midden-Oosten wat overigens ook wel weer klopt maar dat zal een hersendode al helemaal niet willen erkennen , ten tweede zoals je ook al in de reactie boven je kan lezen is dat van die achterlijke landen niet echt nieuws aangezien het al decennia lang van kracht is en ten derde is de situatie ook totaal niet te vergelijken omdat die landen Israël niet eens als land erkennen (en in sommige gevallen nog mee in oorlog zijn) terwijl de VS die 7 landen wel erkend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verrassend? Nee, niet echt... De selectieve verontwaardiging van sommigen kent geen grenzen.
Je denkt duidelijk teveel na.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:03 schreef Chewie het volgende:
En uiteraard verwacht je van een land dat zich als de beschermer van de vrije wereld en democratie ziet een hogere standaard dan van een land waar religie het alles bepaalt, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Je hoeft geen voorstander van het Trump-beleid te zijn om toch het verschil in verontwaardiging waar te nemen. Tegenover jouw verhaal van de VS gelijkstellen aan "achterlijke landen in het Midden-Oosten" stel ik dat het bizar is dat we het gewoon zijn gaan vinden, hun gedrag. Dat we de schouders erover ophalen en dat we wél helpen om hun problemen op te lossen; want het krioelt in Europa van de "vluchtelingen" uit die landen. (Ja, daadwerkelijke oorlogsvluchtelingen, maar ook een bedoel gelukszoekers uit veilige gebieden).quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is vooral verrassend dat voorstanders van dit beleid dit argument durven te gebruiken, ten eerste stellen die voorstanders de VS gelijk met die achterlijke landen in het Midden-Oosten wat overigens ook wel weer klopt maar dat zal een hersendode al helemaal niet willen erkennen , ten tweede zoals je ook al in de reactie boven je kan lezen is dat van die achterlijke landen niet echt nieuws aangezien het al decennia lang van kracht is en ten derde is de situatie ook totaal niet te vergelijken omdat die landen Israël niet eens als land erkennen (en in sommige gevallen nog mee in oorlog zijn) terwijl de VS die 7 landen wel erkend.
Van een hersendode snap ik wel dat die de nuance niet wil snappen.
Uiteraard is er verschil in verontwaardiging wat verwacht je dan na 5 decennia (herstel voor sommige landen geld dit inreisverbod al sinds 1948)?????quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hoeft geen voorstander van het Trump-beleid te zijn om toch het verschil in verontwaardiging waar te nemen. Tegenover jouw verhaal van de VS gelijkstellen aan "achterlijke landen in het Midden-Oosten" stel ik dat het bizar is dat we het gewoon zijn gaan vinden, hun gedrag. Dat we de schouders erover ophalen en dat we wél helpen om hun problemen op te lossen; want het krioelt in Europa van de "vluchtelingen" uit die landen. (Ja, daadwerkelijke oorlogsvluchtelingen, maar ook een bedoel gelukszoekers uit veilige gebieden).
Ik vind het niet "uiteraard" dat er een verschil in verontwaardiging is. Ik vind het bizar dat we al zo lang een situatie accepteren waarbij Israëliërs dergelijk onrecht wordt aangedaan. Of ze graag naar Soedan reizen, is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard is er verschil in verontwaardiging wat verwacht je dan na 5 decennia?????
En nogmaals wat snap je niet aan de verschillen zoals niet geheel onbelangrijk dat die landen Israël eigenlijk niet erkennen? Ja dat is belachelijk maar dat maakt het wel onvergelijkbaar mer het beleid van Trump, dat een hersendode dat niet snapt is nog wel logisch.
Het is wel duidelijk dat de selectieve verontwaardiging meer bij de voorstanders van Trump zitten zoals die hersendode waar je in eerste reactie op reageerde
Het is vooral absurd om te verwachten dat wij ons ook maar moeten verlagen tot hun niveau gezien je uitlatingen over vluchtelingen, of wil je dat liever niet zo zien?
En geef eens eerlijk toe, jij verwacht van een land als de VS toch ook een hogere standaard dan van een Somalie, Iran, Jemen en ga zo maar door?
ja en wij als nederlanders mogen ook niet zomaar overal heen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet "uiteraard" dat er een verschil in verontwaardiging is. Ik vind het bizar dat we al zo lang een situatie accepteren waarbij Israëliërs dergelijk onrecht wordt aangedaan. Of ze graag naar Soedan reizen, is totaal niet relevant.
Ik zie dat we hier in het westen consequent een oogje dichtknijpen als het gaat om de dubieuze praktijken van moslimlanden. Of het nu gaat om inreisverboden voor Joden of om zeer ernstige mensenrechtenschendingen. Dat diverse landen Israël niet erkennen en dat wij dat op onze beurt voor lief nemen, vind ik eveneens bizar.
Ik verwacht van de VS een hoge standaard, maar ik verwacht niet "uiteraard" een hogere standaard dan die van Somalië, Iran, Jemen, enzovoort. Ik verwacht van die landen namelijk OOK een hoge standaard. Ik ga niet de VS superstreng beoordelen en roepen dat ze niet aan standaarden voldoen, terwijl ik tegelijkertijd lekker laconiek doe over die andere landen, omdat ze nu eenmaal al 30 jaar zich zo gedragen. Dat is gewoon hypocriet.
Het neemt verder niet weg dat ik het inreisverbod in de VS een absurde maatregel vind. Het lost niks op en vergroot eerder de spanningen.
Lees je wel? Overigens heb ik geen idee hoe de ophef destijds was wat me wel verbaast is dat bange conservatieven zoals jij en die hersendode niet willen begrijpen (want zo dom dat je het niet kan begrijpen ben je niet) dat het nogal absurd is om gelijke verontwaardiging te eisen voor iets wat al sinds 1948!! actief is door een paar achterlijke door reliegekkies bestuurde landen die Israel niet eens erkennen is ingesteld omdat er nu zo veel ophef is over een recent!! reisverbod wat ingesteld is door het land wat zich als verdediger van de vrije wereld en democratie ziet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet "uiteraard" dat er een verschil in verontwaardiging is. Ik vind het bizar dat we al zo lang een situatie accepteren waarbij Israëliërs dergelijk onrecht wordt aangedaan. Of ze graag naar Soedan reizen, is totaal niet relevant.
Dat zie ik niet maar goed wat kan ik ook anders verwachten van een bange conservatief die denkt dat cultureel marxisme een reëel bestaand gevaar is.quote:Ik zie dat we hier in het westen consequent een oogje dichtknijpen als het gaat om de dubieuze praktijken van moslimlanden. Of het nu gaat om inreisverboden voor Joden of om zeer ernstige mensenrechtenschendingen. Dat diverse landen Israël niet erkennen en dat wij dat op onze beurt voor lief nemen, vind ik eveneens bizar.
Nee het is hypocriet om te verwachten dat mensen nu ook gaan protesteren tegen een maatregel die al sinds 1948 actief is door landen die Israël niet erkennen omdat ze tegen het inreisverbod zijn zoals die onlangs door de VS is ingesteld.quote:Ik verwacht van de VS een hoge standaard, maar ik verwacht niet "uiteraard" een hogere standaard dan die van Somalië, Iran, Jemen, enzovoort. Ik verwacht van die landen namelijk OOK een hoge standaard. Ik ga niet de VS superstreng beoordelen en roepen dat ze niet aan standaarden voldoen, terwijl ik tegelijkertijd lekker laconiek doe over die andere landen, omdat ze nu eenmaal al 30 jaar zich zo gedragen. Dat is gewoon hypocriet.
Hoe graag mensen wel of niet naar een land willen reizen, doet niks af aan het feit dat er een inreisverbod van kracht is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja en wij als nederlanders mogen ook niet zomaar overal heen.
Dat inreisverbod naar de usa is volslagen anders omdat mensen die er niet in komen er daadwerkelijk heen willen. Als ik het goed begrijp kom je er met je amerikaanse paspoort ook al niet in als je ook een iraanse heb?
Hoe is dat niet anders dan dat een shithole als Somalië geen Israëli's binnenlaat? Totale nonissue, want ik kan me niet voorstellen dat die daarheen willen. En nu niet gaan bleren "principe".
Precies dat "zo is het nu eenmaal" is wat me zo vaak stoort, ook hier in discussies op FOK!quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Re het volgende:
ja maar iets wat al 50 jaar aan de gang is is nogal aan slijtage onderhevig terwijl het nieuws van de dag gewoon wel een response opwekt omdat het een plotselinge verandering is
In Egypte worden 80-90% van de vrouwen besneden, ik zie ook weinig verontwaardiging maar als er een babietje in Tanzania sterft omdat oma verkeerd heeft besneden is er wel weer verontwaardiging...
zo is het nou eenmaal...
nee dat is niet het argument he... het heeft niets met geloof per se te maken maar met tijdslijnenquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies dat "zo is het nu eenmaal" is wat me zo vaak stoort, ook hier in discussies op FOK!
We doen als wereld gewoon veel te weinig om ernstige mensenrechtenschendingen aan te pakken. Maar ja... dan kom je op het gevaarlijke terrein van bemoeienis met religie, dus dan laten we het maar... We mogen immers de moslims niet voor het hoofd stoten. Dat mensen voor hun leven verminkt worden, nemen we dan maar op de koop toe. Zo is het nu eenmaal...
wat ook alleen maar voor britten opgaat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe graag mensen wel of niet naar een land willen reizen, doet niks af aan het feit dat er een inreisverbod van kracht is.
En de situatie is momenteel zo dat je de VS wél inkomt met een dubbele nationaliteit. Een woordvoerder van Trump legde dat gisteren op tv uit. Heb je een Iraans en Brits paspoort, dan toon je je Britse paspoort en kom je het land in.
Het is wel duidelijk dat elfletterig dat niet wil lezen of begrijpen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat is niet het argument he... het heeft niets met geloof per se te maken maar met tijdslijnen
Tot eergisteren wist ik niet eens dat een dergelijk inreisverbod voor Israëliërs in zo veel landen van kracht was. Als je daar dan kennis van neemt (ook al is het al decennia zo), dan kun je daar schouderophalend of verontwaardigd op reageren. En ik zie nét iets te veel mensen de schouders ophalen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Chewie het volgende:
Lees je wel? Overigens heb ik geen idee hoe de ophef destijds was wat me wel verbaast is dat bange conservatieven zoals jij en die hersendode niet willen begrijpen (want zo dom dat je het niet kan begrijpen ben je niet) dat het nogal absurd is om gelijke verontwaardiging te eisen voor iets wat al sinds 1948!! actief is door een paar achterlijke door reliegekkies bestuurde landen die Israel niet eens erkennen is ingesteld omdat er nu zo veel ophef is over een recent!! reisverbod wat ingesteld is door het land wat zich als verdediger van de vrije wereld en democratie ziet. Echt hoor dan kies je er gewoon voor om jezelf dom te houden voor het valse argument alleen.
De discussie gaat niet over het erkennen van landen, maar over inreisverboden. Als blijkt dat mensen uit Taiwan een land als Nederland niet in komen, vind ik dat een kwalijke zaak en zal ik mijn ongenoegen laten blijken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Chewie het volgende:
Dat zie ik niet maar goed wat kan ik ook anders verwachten van een bange conservatief die denkt dat cultureel marxisme een reëel bestaand gevaar is. Er worden wel meer landen niet erkend, zo erkennen Europa en de VS de R.O.C. ook niet terwijl er totaal geen gevaar te verwachten is van die vriendelijke democratische Chinezen, waarom ga je daar niet tegen protesteren?
Als je niet tegen die maatregel wilt protesteren (of je ongenoegen erover kenbaar wilt maken), dan moet je ook niet gaan mekkeren over de VS nu. Volgens jouw manier van redeneren moet de VS vooral zelf weten welke landen ze wel en niet "erkennen" en welke burgers ze wel en niet binnenlaten. Zo is het nu eenmaal.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Chewie het volgende:
Nee het is hypocriet om te verwachten dat mensen nu ook gaan protesteren tegen een maatregel die al sinds 1948 actief is door landen die Israël niet erkennen omdat ze tegen het inreisverbod zijn zoals die onlangs door de VS is ingesteld. Het is huilen om het willen huilen meer is het domweg niet.
Verbazingwekkend! Laat het je vooral niet weerhouden overal een mening over te hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot eergisteren wist ik niet eens dat een dergelijk inreisverbod voor Israëliërs in zo veel landen van kracht was.
Het heeft alles met geloof te maken. Het feit dat moslimlanden Israëliërs weigeren, heeft alles met geloof te maken. Het feit dat baby's in Egypte worden besneden, het feit dat de VS uitgerekend een serie moslimlanden op de zwarte lijst zet... het heeft allemaal met geloof te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat is niet het argument he... het heeft niets met geloof per se te maken maar met tijdslijnen
Sjongejonge man.....quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft alles met geloof te maken. Het feit dat moslimlanden Israëliërs weigeren, heeft alles met geloof te maken.
Ik verduidelijkte de actuele situatie. Ik spreek geen steun uit voor het VS-beleid, dus stop met het wekken van die suggestie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat ook alleen maar voor britten opgaat.
En natuurlijk boeit het wel of je last hebt van die regels. Kan jij ermee zitten dat het verboden is om donuts op je neus te balanceren?
En dat de islam bol staat van de Jodenhaat heeft zeker niks te maken met de weigering van moslimlanden om een Joodse staat te erkennen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef gelly het volgende:
Het is ook geen ban op Joden maar op inwoners van de staat Israel hetzij omdat deze niet erkend wordt of dat men de facto nog in staat van oorlog is met elkaar. Blijft lastig kennelijk.
tuurlijk ...quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft alles met geloof te maken. Het feit dat moslimlanden Israëliërs weigeren, heeft alles met geloof te maken. Het feit dat baby's in Egypte worden besneden, het feit dat de VS uitgerekend een serie moslimlanden op de zwarte lijst zet... het heeft allemaal met geloof te maken.
De Islam staat niet bol van de Jodenhaat, er is in bepaalde islamitische landen haat tegen de staat Israel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat de islam bol staat van de Jodenhaat heeft zeker niks te maken met de weigering van moslimlanden om een Joodse staat te erkennen?Wat ben je toch aandoenlijk naïef man.
Ik neem kennis van nieuwsfeiten en vorm een mening. Daarbij neem ik kennis mee die ik al bezit en kennis die anderen aandragen. Soms verander ik daardoor van standpunt, soms ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Verbazingwekkend! Laat het je vooral niet weerhouden overal een mening over te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |