Geen verschil en de rest doet er daarna niet toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:03 schreef Jareth het volgende:
[..]
Er is wel degelijk verschil. Op de rest ga je nu voor het gemak uiteraard niet in.
hoe naief ben je als je denkt dat het bij 3 maanden blijftquote:Op maandag 30 januari 2017 11:28 schreef nuget het volgende:
Ja maar... Trump is de boeman he... niet vergeten..
Desondanks is het een flutmaatregel van drie maanden
Omdat deze figuren in intentie niet veel beter zijn dan de gemiddelde haatbaard. Ze hebben iig weinig op met Westerse normen en waarden en hangen liever aan de pijpen van figuren als Putin, Trump en Wilders.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Eens even een plaatje maken waar vrouwen niet mogen stemmen en je ze als godvrezende man vrijelijk (naar redelijkheid) in elkaar mag timmeren!
Volgens mij hadden wij afgesproken dat wij beter waren dan 'die barbaren' daar. Waarom wordt dit dan toch steevast weer als argument gebruikt?
Je snapt zelf denk ik wel hoe debiel je bewering hier is toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:02 schreef Fisherman het volgende:
Er is een heel groot verschil tussen mensen uit een terroristische staat zoals de jodenstaat weren of mensen uit een staat waar naast gewone burgers ook terroristen wonen. Maar goed het is allebei absurd.
Wat zou er hier gebeuren als je mensen uit Limburg bijvoorbeeld de toegang tot de rest van Nederland zou ontzetten, gewoon omdat daar veel pvv stemmers wonen. Dat zou ook raar zijn, omdat slechts een handje vol waarschijnlijk met terroristische gedachten loopt en deze ook wil uitvoeren.
Ik kan me er wel in vinden, alleen mist brabant in het verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt zelf denk ik wel hoe debiel je bewering hier is toch?
Israël schendt geen mensenrechten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:38 schreef SpaceOddity het volgende:
De TT had van mij ook wel als volgt mogen zijn;
''De islamitische wereld schendt mensenrechten. De wereld respecteert dit.''
Nou ja, dat valt wel mee. Israël wordt door veel van die landen niet erkend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt zelf denk ik wel hoe debiel je bewering hier is toch?
Ging me meer om het laatste gedeelte. In Israël wonen ook mensen zoals jij en ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt wel mee. Israël wordt door veel van die landen niet erkend.
Het enige sprankje beschaving in de zandbak duiden als terroristische staatquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:02 schreef Fisherman het volgende:
Er is een heel groot verschil tussen mensen uit een terroristische staat zoals de jodenstaat weren of mensen uit een staat waar naast gewone burgers ook terroristen wonen. Maar goed het is allebei absurd.
Wat zou er hier gebeuren als je mensen uit Limburg bijvoorbeeld de toegang tot de rest van Nederland zou ontzetten, gewoon omdat daar veel pvv stemmers wonen. Dat zou ook raar zijn, omdat slechts een handje vol waarschijnlijk met terroristische gedachten loopt en deze ook wil uitvoeren.
Omdat over het ene geen woord gerept wordt en bij het andere de hele westerse wereld op z'n kop staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij hadden wij afgesproken dat wij beter waren dan 'die barbaren' daar. Waarom wordt dit dan toch steevast weer als argument gebruikt?
In Israël is 17,6 % Moslim.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:53 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Israël schendt geen mensenrechten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
In Israël is 17,6 % Moslim.
Israël een islamitisch land noemen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:09 schreef Loekie1 het volgende:
En dat is die maatregel van Trump ook nog tijdelijk.
156%!quote:Op maandag 30 januari 2017 11:55 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rapport gelezen waar staat dat maar liefst 156% van de moslims het ok vindt om roomblanke vrouwen te verkrachten, weet je wel als in de ideologie verspreiden enzo
Denk dat geen ene Israeli er rouwig om is. Je hebt wel mooiere plaatsen dan islamitische shitholes.Maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:57 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Omdat over het ene geen woord gerept wordt en bij het andere de hele westerse wereld op z'n kop staat.
Het enige straaltje licht in de pikzwarte duisternis van de zandbak bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:37 schreef justarandomdude het volgende:
Je krijgt wel een visum voor de joodse shithole, maar dit is wat ze in de praktijk doen:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |