Inderdaad ja. Onbegrijpelijk dat Federer naar Nadals forehand bleef spelen.quote:
Waarom heb jij je username niet veranderd laatst?quote:
Was daar gelegenheid voor dan? Ben ook wel fan van Federer hoor, maar meer van Nadal.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom heb jij je username niet veranderd laatst?
Zie je dat ergens aan?quote:
Ja, moest je 30 euro aftikken voor een goed doelquote:Op zondag 29 januari 2017 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was daar gelegenheid voor dan? Ben ook wel fan van Federer hoor, maar meer van Nadal.
Oké, sorry voor die gemiste kans Maar ik ben echt ook wel fan van Federer - vind hem alleen soms arrogant n ik stoor me eraan hoe mat hij erbij staat als het niet loopt tegen Nadal.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, moest je 30 euro aftikken voor een goed doel
Ja, is wel typisch Federer op BP's tegen Nadal.quote:
Ja, absoluut.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:31 schreef tja77 het volgende:
Zitten toch nogal wat knappe punten tussen.
Die snap ik niet. Vindt hij het nou verstandig wat Nadal doet of juist niet? Lijkt erop van wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:32 schreef Szura het volgende:
@raemonsluiter
Na verloren 1e set geen aanpassing bij Rafa. Blijft ver achter de baseline retourneren. Zegt daarmee: Dit hou je niet vol vriend. #AusOpen
[...]
die man heeft er kijk opquote:Op zondag 29 januari 2017 10:32 schreef Szura het volgende:
@raemonsluiter
Na verloren 1e set geen aanpassing bij Rafa. Blijft ver achter de baseline retourneren. Zegt daarmee: Dit hou je niet vol vriend. #AusOpen
@raemonsluiter
Duidelijk gameplan van Roger: Backhandreturns slaan in plaats van slicen. Vanaf bal 1 in de rally agressieve mindset. Perfect. #AusOpen2017
Denk je dat echt?quote:Op zondag 29 januari 2017 10:35 schreef TheArt het volgende:
Fed heeft in zijn hoofd de set allang opgegeven.
Lijkt me lachen als Federer en Nadal daar serieus rekening mee proberen te houden.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:38 schreef Evertjan het volgende:
als ze maar wel klaar zijn voor het veldrijden begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |