Dat is dan dus de eindlijst?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar het telt niet meer mee
Okay! Goed bedacht.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
Alles met 2 of meer stemmen haal ik vast binnen
Wel een maand van tevoren de top 3 bekend maken hequote:
Bij nr 1 beginnen, is stuk handiger plannen.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel een maand van tevoren de top 3 bekend maken he
Er is toch nog wel een escape mogelijkheid voor uitvoerenden die in de loop van dit jaar overlijden?quote:
Raar, eerst stemmen en ze dan pas mogen horen...quote:Op zondag 29 januari 2017 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar het telt niet meer mee
Nee het is de bekendmaking van de lijst na het stemmen. Je kunt ze nu luisteren op de spotifylijstjes van Cee of n00bie.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raar, eerst stemmen en ze dan pas mogen horen...
Je mag ze best alvast horen hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raar, eerst stemmen en ze dan pas mogen horen...
Lajeniegekmake, dat weet ie heel goedquote:Op zondag 29 januari 2017 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee het is de bekendmaking van de lijst na het stemmen. Je kunt ze nu luisteren op de spotifylijstjes van Cee of n00bie.
Ja hè. Boefje.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lajeniegekmake, dat weet ie heel goed
Dat nog wel...quote:Op zondag 29 januari 2017 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lajeniegekmake, dat weet ie heel goed
Firebird is volgens mij de standaard, maar tenzij je SAM officieel hebt gekocht OF nog Windows XP hebt, zal het zeer moeilijk zijn om SAM aan het lopen te krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:48 schreef peaceman het volgende:
Vraagje:
Als ik SAM wil installeren krijg ik de opdracht om een database te kiezen:
Firebird
MySQL
PostgreSQL
MS SQL
Welke moet ik kiezen?
Ik heb de bovenste en onderste geprobeerd, maar dan krijgt ie geen verbinden. Dat kan zitten in de settings.
Je hebt default settings en specify custom settings. De eerste werkt dus niet, maar bij de tweede heb ik geen enkel idee wat ik daar moet kiezen/invullen.
Help!
Bij Mixxx heb ik ook problemen. Zal ongetwijfeld er mee te maken hebben dat ik er (nog) weinig van begrijp, maar als ik het programma start begint ie dat er geen uitvoerapparaten zijn ingesteld. (geen idee wat ik daar moet gaan invullen)quote:Op zondag 29 januari 2017 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Firebird is volgens mij de standaard, maar tenzij je SAM officieel hebt gekocht OF nog Windows XP hebt, zal het zeer moeilijk zijn om SAM aan het lopen te krijgen.
Mixxx werkt bijna net zo prettig en is gratis en is makkelijk te installeren.
Uitvoerapparaat is je geluidskaart, of anders je speakers.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Mixxx heb ik ook problemen. Zal ongetwijfeld er mee te maken hebben dat ik er (nog) weinig van begrijp, maar als ik het programma start begint ie dat er geen uitvoerapparaten zijn ingesteld. Zonder dat kan ik volgens mij niets. Zelfs niet lokaal iets afspelen.
ja oke, maar waar en hoe stel je dat in.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitvoerapparaat is je geluidskaart, of anders je speakers.
Opties - Voorkeuren - Geluidsapparatuur.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja oke, maar waar en hoe stel je dat in.
Zie DM...quote:Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja oke, maar waar en hoe stel je dat in.
helpt dit? Is wel de shoutcastvariant maar het principe blijft hetzelfdequote:Op zondag 29 januari 2017 18:10 schreef peaceman het volgende:
Hij doet iets![]()
![]()
![]()
Dank allen tot zover!
Nu mijn volgende vraag...
Ik heb van Melting inlognaam en code gekregen en Encoder instellingen.
Waar vul ik die in?
quote:Op zondag 29 januari 2017 18:10 schreef peaceman het volgende:
Hij doet iets![]()
![]()
![]()
Dank allen tot zover!
Waar vul ik die in?
In Mixxx?quote:Op zondag 29 januari 2017 18:10 schreef peaceman het volgende:
Hij doet iets![]()
![]()
![]()
Dank allen tot zover!
Waar vul ik die in?
Aangezien Gup niet wordt onderbroken door stilte of iets dergelijks, lijkt het erop dat je überhaupt niet kunt inloggen?quote:
Ik hoor peaceman in de woonkamer bezig zijn met zijn testuitzending en ik hoor op radio 49 ook Boudewijn de Groot.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Technisch probleem of drankprobleem?(Ik hoor hier alleen Boudewijn de Groot)
Ah zo. Gelukkig is dit waar testuitzendingen voor bedoeld zijn. De boel testen en goed instellen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor peaceman in de woonkamer bezig zijn met zijn testuitzending en ik hoor op radio 49 ook Boudewijn de Groot.
Ik ben via DM bezig met Peaceman, ik denk dat een setting bij hem niet goed staat...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien Gup niet wordt onderbroken door stilte of iets dergelijks, lijkt het erop dat je überhaupt niet kunt inloggen?
Doe ik wel...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Is het handig als ik ondertussen de eindtijd van de testuitzending verleng? Het is bijna 20:00 uur namelijk.
Op basis van de settings in het 'Live uitzenden' scherm wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
de dingen de MM en ik gecheckt hebben staan goed lijkt het.
quote:Op zondag 29 januari 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Is ToT in het huis?
Ik ben even door mijn mogelijke oplossingen heen...
Ik heb nog wel zo'n jpg-plaatje dat ik ooit van Melting heb ontvangen. Je gebruikt ook Mixxx, toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
de dingen de MM en ik gecheckt hebben staan goed lijkt het.
Stuur mij die ook eens.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel zo'n jpg-plaatje dat ik ooit van Melting heb ontvangen. Je gebruikt ook Mixxx, toch?
heb password opnieuw ingevoerd...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op basis van de settings in het 'Live uitzenden' scherm wel.
Ik kan alleen niet zien of je je password goed hebt ingesteld...
De Message-service van FOK! heeft niet zo veel zin vandaag, geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur mij die ook eens.
Ik heb mijn eigen plaatje gebruikt, op basis van mijn eigen settings.
Een URL van Imgur is voldoende...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Message-service van FOK! heeft niet zo veel zin vandaag, geloof ik.
Even denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |