johquote:Op zondag 29 januari 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een deegbodem en een topping erboven
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 januari 2017 19:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen die pizza hawaii lekker vinden moeten ze afschieten
Danny moet eens van z'n luie reet komen en de site fixen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:04 schreef Zipportal het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ik was het Nederlandse woord even kwijtquote:Op zondag 29 januari 2017 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We zijn gewoon in Nederland hoor? Of wil je van 5 mei ook Celebration Day maken?
Hier heb je een pannenkoek met bacon.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik was het Nederlandse woord even kwijt
Ik heb vandaag pannenkoeken gegetenquote:Op zondag 29 januari 2017 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier heb je een pannenkoek met bacon.
wat heb je erop gedaanquote:Op zondag 29 januari 2017 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pannenkoeken gegeten
dit komt wel erg dichtbij nu
Nou nou nouquote:Op zondag 29 januari 2017 19:07 schreef Pascalus het volgende:
klote Berghuis speel die bal gewoon af eikel
Ik verwacht nu een weblog van Paul.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
Jørgensen steelt even een goal van zijn teamgenoot.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 19:11 schreef Pascalus het volgende:
godsamme wat een achterlijke vragen weer
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cringe met Joep. En ze zenden het nog uit ook
Joep is niet erg populair hierquote:
dat is de NOS standaardquote:Op zondag 29 januari 2017 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ga jij eten?
Wat is dat voor journalisme...
Die Ebola cup sla ik overquote:Op zondag 29 januari 2017 19:15 schreef Joezi het volgende:
Vanavond Marokko - Egypte, misschien een idee om samen te kijken ?
leuk allenquote:Op zondag 29 januari 2017 19:15 schreef Joezi het volgende:
Wordt er nog gefietst allen?quote:Op zondag 29 januari 2017 19:15 schreef Joezi het volgende:
GGMM en ik slaan die wedstrijd over. Die hele Afrika Cup kan ons gestolen wordenquote:Op zondag 29 januari 2017 19:15 schreef Joezi het volgende:
Moest die ook zo hard grienen?quote:Op zondag 29 januari 2017 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Marianne Vos was één ketting genoeg.
Leuk, KingRoland en ik doen mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:15 schreef Joezi het volgende:
Goeie Calandquote:Op zondag 29 januari 2017 19:18 schreef Vasion het volgende:
Kluivert op de brommer.
Gelukkig niet in een auto.
FrontPage-humor mensen!quote:Op zondag 29 januari 2017 19:18 schreef Vasion het volgende:
Kluivert op de brommer.
Gelukkig niet in een auto.
Een Twix.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:21 schreef Ties02 het volgende:
Hoe heet een neger die een kip helemaal op eet
je weggelopen vaderquote:Op zondag 29 januari 2017 19:21 schreef Ties02 het volgende:
Hoe heet een neger die een kip helemaal op eet
En Willems en Elia.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:24 schreef Zipportal het volgende:
Schöne kan beter Nederlands dan Máxima.
Het account van Paxcon wordt ook opgeheven.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:24 schreef Ties02 het volgende:
RIP Groningen Fanatics 2003-2017
zwaaivlag.gif
Die is al tijden niet meer in het stadion geweest, dus terechtquote:Op zondag 29 januari 2017 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het account van Paxcon wordt ook opgeheven.
#Solidair
Keeshonden mogen niet meer naar binnen sinds het Noordlease Stadion heet.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die is al tijden niet meer in het stadion geweest, dus terecht
Dat zou na het vertrek van Rusnak toch al gebeuren?quote:Op zondag 29 januari 2017 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het account van Paxcon wordt ook opgeheven.
#Solidair
Iemand moet jullie op de hoogte houden van zijn ontwikkelingenquote:Op zondag 29 januari 2017 19:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zou na het vertrek van Rusnak toch al gebeuren?
Ik ben vooral benieuwd hoe het met Lego gaatquote:Op zondag 29 januari 2017 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand moet jullie op de hoogte houden van zijn ontwikkelingen
TrumpGod laat hem niet naar binnen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zou na het vertrek van Rusnak toch al gebeuren?
Op zijn instagram staat een leuk filmpje waarin zijn hond een slipper komt brengenquote:Op zondag 29 januari 2017 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe het met Lego gaat
Ik denk niet dat hij een gare drugsflat woondequote:Op zondag 29 januari 2017 19:30 schreef Paxcon het volgende:
Wisten jullie dat Rusnak in Groningen bij dezelfde woningcooperatie als ik huurde?
Achterlijke stalkerquote:Op zondag 29 januari 2017 19:30 schreef Paxcon het volgende:
Wisten jullie dat Rusnak in Groningen bij dezelfde woningcooperatie als ik huurde?
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op zondag 29 januari 2017 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een gare drugsflat woonde
Helemaal niet, maar dat zag ik aan z'n sleutelhanger in het filmpje dat ik net bekeek op z'n instagramquote:
De echte Tagliano (met dank aan JR)quote:Op zondag 29 januari 2017 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Wat een enge UI heb je trouwens
Silvio godquote:Op zondag 29 januari 2017 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Wat een enge UI heb je trouwens
Eén seizoen gezien, toen vond ik het wel aardig, maar seizoen 2 is nu al een tijdje uit en eigenlijk heb ik niet echt zin om die te gaan kijken.quote:
Ik ga het een kans gevenquote:Op zondag 29 januari 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén seizoen gezien, toen vond ik het wel aardig, maar seizoen 2 is nu al een tijdje uit en eigenlijk heb ik niet echt zin om die te gaan kijken.
Er zijn gewoon 100 betere series momenteel.
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 29 januari 2017 19:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanwege zijn voetballende kwaliteiten neem ik aan
Dylan Seysquote:
Ik kijk naar Westworld.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén seizoen gezien, toen vond ik het wel aardig, maar seizoen 2 is nu al een tijdje uit en eigenlijk heb ik niet echt zin om die te gaan kijken.
Er zijn gewoon 100 betere series momenteel.
4Headquote:Op zondag 29 januari 2017 19:45 schreef Coco. het volgende:
Roda weet wel om te gaan met 10 man.
(je moeder ook trouwens)
quote:Op zondag 29 januari 2017 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Twente heeft weer een #swagMarokkaan erbij
Die kijk ik nietquote:Op zondag 29 januari 2017 19:53 schreef Joezi het volgende:
KLEM, drama van eigen bodem, leuke serie voor PAXCON
Ik ben al lidquote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef Joezi het volgende:
Misschien kun we hier eens tezamen meedoen aan de vriendenloterij
Voor zo'n voorspelbare 2-4? 😩quote:
Wat spoiler? Dat werd het de afgelopen twee jaar bij AZ - PSV, dus ligt gewoon in de lijn der verwachtingenquote:
Hier kom je niet onderuit!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat spoiler? Dat werd het de afgelopen twee jaar bij AZ - PSV, dus ligt gewoon in de lijn der verwachtingen
Ook nogal dramatisch gekeept.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit wel nogal zwak verdedigd eerlijk gezegd
Beide tegengoals wel. Ook goed van PSV, daar niet vanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit wel nogal zwak verdedigd eerlijk gezegd
Jij zegt dus dat het de uitslag is? SPOILER!quote:
De grappen van mexicanobakker worden vaak niet begrepen.quote:
Ik ook niet, maar er zijn steeds idiote ajacieden die dit de hele tijd cynisch riepen.quote:
Ik begrijp sowieso niet waarom Krul er direct mag staan. Tuurlijk was Rochet matig laatste tijd maar Krul heeft alleen maar in Jupiler League gespeeld afgelopen tijdquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook nogal dramatisch gekeept.
Nou, dit is nu al beslist dus
Waarom jat je grappen van andere?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn steeds idiote ajacieden die dit de hele tijd cynisch riepen.
Aha. Ik dacht dat ik weer eens een running gag had gemist, maar niets blijkt minder waarquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn steeds idiote ajacieden die dit de hele tijd cynisch riepen.
Anderenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom jat je grappen van andere?
Zin in de Brenetshow.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucky PSV dat Arias geschorst is tegen Utrecht.
Ja idd, PSV heeft het altijd lastig tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucky PSV dat Arias geschorst is tegen Utrecht.
Hij lijkt me een goeie voor in de Mediamarkt. Geen antwoord op je vraag maar als ik hem zo zie, hij past daar wel.quote:
Daar lopen altijd hele enge, gladde mannetjesquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij lijkt me een goeie voor in de Mediamarkt. Geen antwoord op je vraag maar als ik hem zo zie, hij past daar wel.
Haha.quote:
Ter aller vermaak.quote:
Neuh, ik gun het Feyenoord wel. (Moge mijn opa rusten in vrede)quote:
Jordi Cruijff kan zichzelf beter als manager maken. Doet het nu sinds hij Arveladze heeft weggejaagd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet Van den Brom toch maar naar Maccabi gaan
twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 22:05:08Jordi Cruyff undefeated as Maccabi manager: 6 wins, 1 draw including two Cup matches & several big Premier League matches. reageer retweet
En op de vraag of Pa Cruijff trots zou zijn:twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 22:07:57Also fantastic transfer window Out: Haris Mendujanin, Nosa Igiebor, Dor Peretz & EBBIn: Marcelo, Ramon, Sheran Yeini & Schoenfeld, Micael reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jordi Cruijff kan zichzelf beter als manager maken. Doet het nu sinds hij Arveladze heeft weggejaagd.twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 22:05:08Jordi Cruyff undefeated as Maccabi manager: 6 wins, 1 draw including two Cup matches & several big Premier League matches. reageer retweet
En op de vraag of Pa Cruijff trots zou zijn:twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 22:07:57Also fantastic transfer window Out: Haris Mendujanin, Nosa Igiebor, Dor Peretz & EBBIn: Marcelo, Ramon, Sheran Yeini & Schoenfeld, Micael reageer retweet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |