Voor zo'n voorspelbare 2-4? 😩quote:
Wat spoiler? Dat werd het de afgelopen twee jaar bij AZ - PSV, dus ligt gewoon in de lijn der verwachtingenquote:
Hier kom je niet onderuit!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat spoiler? Dat werd het de afgelopen twee jaar bij AZ - PSV, dus ligt gewoon in de lijn der verwachtingen
Ook nogal dramatisch gekeept.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit wel nogal zwak verdedigd eerlijk gezegd
Beide tegengoals wel. Ook goed van PSV, daar niet vanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit wel nogal zwak verdedigd eerlijk gezegd
Jij zegt dus dat het de uitslag is? SPOILER!quote:
De grappen van mexicanobakker worden vaak niet begrepen.quote:
Ik ook niet, maar er zijn steeds idiote ajacieden die dit de hele tijd cynisch riepen.quote:
Ik begrijp sowieso niet waarom Krul er direct mag staan. Tuurlijk was Rochet matig laatste tijd maar Krul heeft alleen maar in Jupiler League gespeeld afgelopen tijdquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook nogal dramatisch gekeept.
Nou, dit is nu al beslist dus
Waarom jat je grappen van andere?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn steeds idiote ajacieden die dit de hele tijd cynisch riepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |