quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:46 schreef cafca het volgende:
Of eigenlijk de luisteraars daarvan, want ze zongen het beiden in de gebiedende wijs.
En de Georgia Satellitesquote:
Indeed. Know your enemy. Ik ben bang dat ik de live opname wel eens gehoord heb. En zoals covers van The Beatles meestal beter zijn dan het origineel, is het ook zo dat covers door The Beatles meestal minder zijn dan het origineel. Al valt me dat met deze versie nog wel mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel opvallend dat een notoir Beatles-hater wel weet dat zij 'm eens gespeeld hebben en ik niet.
Zal wel 'Know your enemy' zijn.
Wat van wie?quote:You've tied the knot –
Don't bite the hand or it won't feed
What she ain't got
Is sure to make sure you don't need
You can't go back
You've booked the band
So take your partner by the hand
Nee, het is, net als de Hippy hippy shake, een nummer met een gelijke titel als een K3 hit....quote:Op zondag 29 januari 2017 12:40 schreef methodmich het volgende:
The Rope Is Stretching But The Knot Is Still Tied van Jason & The Scorchers?
quote:Lock down here latch the generator on screw the system full power hit
the main plan
Helemaal primaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:38 schreef Mark het volgende:
Zoiets?
Wu Tang Clan
Tea Party
Army of Lovers
Joy Division
Kool & the Gang
Rocksteady Crew
Gruppo Sportivo
Swedish house maffia
Urban Cookie Collective
Culture Club
#1361quote:
Welk lied van wie?quote:He joined up to get a job
And show he wasn't scared
Swapped boy scout hat for army cap
He thought he'd be prepared
At the age of 17 he was forced to choose
Now at the age of 21 he's in Catch 22
Laatste album is kermis. Kouwe kermis. Wat een meezing bagger. Ik zag ze voor het eerst met Agnostic Front in de Willem 2. Kende ze toen niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:59 schreef pipster het volgende:
Eesrte keer dat ik de Dropkicks zag was in het voorprogramma van the Mighty Mighty Bosstones. (eigenlijk al jaaaren niet meer gehoord die Murphys)
Die laatste speelde toen een cover van dit lied.
[..]
Welk lied van wie?
Ik kende 1 nummer van de Murphys de eerste keer dat ik ze zag , van de Hellcat verzamelaar Give em the Boot. Ze waren de eerste keer wel leuk, maar de lol was er voor mij gauw af, dus nieuw werk zet ik sowieso niet op.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:41 schreef tong80 het volgende:
Stiff Fittle Fingers trouwens. Tin Soldiers![]()
Gevonden, toch mooi dat internet. De prijzen toen ook trouwens fl 17,50 voor een avondje Melkweg. Gisteren 30 euro voor een kaartje Descendents betaald, die zijn ook wel eens goedkoper geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ik gaf ze nog een kans. Het is een derderangs Poques geworden.
Wel een spa rood dan he.quote:
Zuid Afrikaanse. Boks Docu met Muhammed Ali.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef pipster het volgende:
[..]
Wel een spa rood dan he.
On topic geen flauw idee.
Doet daar een zangeres in mee?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zuid Afrikaanse. Boks Docu met Muhammed Ali.
1361quote:
Wat van wie?quote:Now, when I was just a little boy,
Standin' to my Daddy's knee,
My poppa said, "Son, don't let the man get you
Do what he done to me."
Zat ik mee in mijn hoofd nav BOTR van Styx...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:53 schreef Blogman het volgende:
CCR - Born on the Bayou. De titel moest er wel uitgeperst worden...
Welk lied?quote:Saving nickles, saving dimes
Working til the sun don't shine
Looking forward to happier times
Of Linda Ronstadt, natuurlijk:quote:
Zong Eric Stewart dat in Dreadlock Holiday?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:29 schreef Mark het volgende:
Wie wou er alleen maar een Pepsi van zijn moeder?
Ik ken ze vooral als de moeder van jong-PSV-trainer Pascal Jansen. Of had ik dat feitje als vraag moeten bewaren.quote:
quote:"if Picasso was a musician, this would be his music."
Wat van wie?quote:My love, she speaks like silence
Without ideals or violence
She doesn't have to say she's faithful
Yet she's true like ice, like fire
1361quote:
Welk nummer van wie?quote:It may have been camelot for jack and jacqueline
But on the che guevara highway filling up with gasoline
Fidel castro's brother spies a rich lady who's crying
Over luxury's disappointment
So he walks over and he's trying
To sympathise with her but he thinks that he should warn her
That the third world is just around the corner
But you, you keep me waiting, al of the time what can I do?quote:
quote:
Dat antwoord liet nog best lang op zich wachten....quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:35 schreef belsen het volgende:
[..]
But you, you keep me waiting, al of the time what can I do?
Tired of waiting van The Kinks, natuurlijk.
quote:
Toch wel? Ik dacht dat één van die vrouwen wat dikker was.quote:
1361quote:
Dat zal ie toch wel bedoelen, gok ik zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:58 schreef cafca het volgende:
De hele cursus tovenaar
Edit: Oh nee, dat was 125.
Dat denk ik ook, maar ik zat hem mee te zingen en dacht: hé, dat past niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal ie toch wel bedoelen, gok ik zo.
1361quote:
Herbert Gröhnemeyer?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van wie was het origineel van Mesie's Zonder Jou?
Land is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Münchener Freiheit - Ohne Dichquote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van wie was het origineel van Mesie's Zonder Jou?
1361quote:
Wat van wie?quote:Und das Atmen fällt mich ach so schwer,
Weh oh weh,
Und die Vögel singen nicht mehr
Ja, sorry. Meestal zet ik het er bij als ik pas veel later weer op het forum kan kijken, was ik nu vergeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef bukgeit het volgende:
Eerder minus een vervolg. Mag ik tien liedjes over wachten en vertraging?
1361quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:41 schreef bukgeit het volgende:
Da's ook Ohne Dich maar dan van Ramms+ein.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef slaveloos het volgende:
Je taime (moi non PLUS) serge gainsburg![]()
Maar niet vier goede in één post.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees toch aardig wat supermarktnamen...
Wat is er mis met die van Cafca? Of die van mij?quote:
Okay, het mocht geen deel van een woord zijn, ik snap hetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:31 schreef bukgeit het volgende:
Nou, Sparks bijvoorbeeld. Leuk bedacht maar niet goed.
Wat??quote:
Als het uut Grunn komt, is het Ede Staal of Pe Daalemmer en Rooie Rinus. Aangezien het meervoud is.....quote:
quote:
Die startte deze reeks.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Welke primeur staat op naam van user amsterdamman?
Weinig meer van amsterdamman vernomen.quote:
Was toen volgens mij een vrij actieve user.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:03 schreef bukgeit het volgende:
Weinig meer van amsterdamman vernomen.
quote:En kom je terug na heel wat jaren, zeggen ze "Mokum, dat is dood."
Maar ik geloof niks van die verhalen, als ik zo door de stad heen loop.
De kooplui staan nog steeds te katten, De Nieuwe Dijk drukker dan ooit.
Ik zie een jochie appels jatten, nee Amsterdam verandert nooit.
quote:Ik wil niet naar Spanje en ook niet naar Sneek.
Ik wil niet de stad uit nog niet voor een week.
Al geven ze geld toe en dringen ze aan,
ik denk er niet aan om uit Mokum weg te gaan.
Welke drie artiesten bezingen hier onze hoofdstad?quote:Waar in de wereld je ook bent
Je denkt terug aan dat moment, en weet niet waar je het van kent
Maar opeens herinner je je weer
Er was een eindeloze sfeer, en die is er telkens weer
Oh nee, ik ben in de war met de Chipmunks.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dat is niet Danny de MunCk
Als Amsterdammer neem ik de honneurs wel waar...quote:Op zondag 5 februari 2017 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is 2 niet Danny de Munk met Mijn Stad?
quote:Ik hou van jou
maar wat moet ik met je aan
Ik hou van jou
jij zo kort en ik zo lang
Ik hou van jou
zoenen zal wat moeilijk gaan
Ik hou van jou
kun jij niet op een stoel gaan staan?
ik wist de derde nietquote:Op zondag 5 februari 2017 12:20 schreef cafca het volgende:
Ik ook. Misschien weten we er samen 3.
1. Drukwerk
2. ?
3. Maggie McNeal
klinkt als Het Goede Doel...quote:Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zong dit in 1982 net niet de Top40 in?
[..]
Vervolgvraag (soort van)quote:
1361quote:
Ow, toch een vervolgvraag dus.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De andere kant van de single was van Braak, en die zien we
quote:Ik zei: "Mamma, ik heb nog nooit een spagaat gedaan, ik ben, ik ben nog maar vijf jaar oud"
"Doe wat ik zeg", zei mamma "we staan niet voor de kat z’n kut naar je te kijken"
361quote:
quote:I decree today that life is simply taking and not giving
England is mine, it owes me a living
But ask me why, and I'll spit in your eye
Oh, ask me why, and I'll spit in your eye
361quote:
Warm. Juiste artiest, verkeerde nummer.quote:Op maandag 6 februari 2017 09:35 schreef cafca het volgende:
Klinkt als een surfnummer.
Surfin' USA van de Beach Boys?
Die dus.quote:
Tim Knol toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:41 schreef WeezerButler het volgende:
Wie staat morgen in het voorprogramma van Teenage Fanclub in Paradiso?
Correct, ik snapte het ook niet, behalve dat de vvk misschien dramatisch was.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Tim Knol toch?
Ik snapte de combi niet toen ik het las.
Ik heb toch keurig twee kaartjes gekocht in de VVK.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Correct, ik snapte het ook niet, behalve dat de vvk misschien dramatisch was.
1361
cafca 9
belsen 4
bukgeit 8
Mark 2
pipster 3
tong80 1
Blogman 1
MadMaster 3
slaveloos 1
bartrid 1
n00biedoobiedoo 5
methodmich 1
Berkery 1
Grobbel 1
WeezerButler 1
Is pas sinds een paar dagen bekend. Is nog even sprake van geweest dat Avery Plains (Grunn) de support zou verzorgen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Tim Knol toch?
Ik snapte de combi niet toen ik het las.
Ditto, met een nonFOKkerquote:Op maandag 6 februari 2017 11:50 schreef bukgeit het volgende:
Ook present morgen in Amsterdam. Met gewone mensen, geen fokkers.
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:50 schreef bukgeit het volgende:
Nicolas II?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
Welke ex Keizer staat er in het voorprogramma van Magnapop as zondag ?
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:50 schreef bukgeit het volgende:
Ik voel een mini-meet komen.quote:
Ah, Roald van Oosten dan, neem ik aan.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:55 schreef pipster het volgende:
Nee, wel gelezen, niet onthouden, iemand van Ceasar.
Ja dat was em.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Ah, Roald van Oosten dan, neem ik aan.
De hemand van Caesar, de shemand zal wel in de zaal staan vermoed ik...quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Ah, Roald van Oosten dan, neem ik aan.
Ja, Sem doet volgens mij niets meer met muziek en Marit de Loos zie ik als drumster/zangeres niet snel solo spelen...quote:
http://www.roheadvocaten.nl/nl/advocaten/sem-bakkerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, Sem doet volgens mij niets meer met muziek en Marit de Loos zie ik als drumster/zangeres niet snel solo spelen...
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
http://www.roheadvocaten.nl/nl/advocaten/sem-bakker
Ik wacht op de verzamelde werken van The Tapes die via Excelsior uitgebracht zouden worden, maar wat al 2 jaar op zich laat wachten. Verder geen idee...quote:Op maandag 6 februari 2017 14:11 schreef belsen het volgende:
Excelsior Recordings werd in 1996 gelanceerd met 6 alternatieve bands... Welke bands waren dit?
Tip. Het betreft naast Caesar uit:
• een band uit Amsterdam
• een band uit Utrecht/Ermelo (later Amsterdam)
• een band uit Hoorn
• een band uit Groningen, die de stal later verliet
• een band uit Joure
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef WeezerButler het volgende:
Visions of Johanna (Johan), Daryll-Ann Scram C Baby, Simmer en....
twijfel of Benjamin B ook bij de 1e reeks zat??
Amsterdam: Scram C Babyquote:Excelsior United: Six bands, twelve songs, one label
• 1. Always share van Daryll-Ann
• 2. Everybody knows van Johan
• 3. Slumber away van Simmer
• 4. Cherry blossom van Benjamin B
• 5. No reply van Caesar
• 6. Kisses suzuki van Scram C Baby
• 7. Swing van Johan
• 8. K.A.R. van Benjamin B
• 9. Firefly van Caesar
• 10. Summerdaze van Daryll-Ann
• 11. R van Scram C Baby
• 12 Sulphur van Simmer
Daar zijn ze inderdaad al een tijd mee bezig.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht op de verzamelde werken van The Tapes die via Excelsior uitgebracht zouden worden, maar wat al 2 jaar op zich laat wachten. Verder geen idee...
Ja, The Serenes had zoveel bezettingswisselingen gehad, dat uiteindelijk werd besloten een soort van doorstart met dezelfde bezetting onder een andere naam te maken. De muziek werd toen ook iets rauwer. Maar Simmer was Slide en had ook gespeeld en opgenomen onder de naam The Serenes.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef pipster het volgende:
Oh ja Simmer, met Theo de Jong van The Serenes toch.
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef pipster het volgende:
Zal wel door St.Pauli komen dat ik aan Duitsland moet denken. Digitalism?
Heimat was goed. Band nicht gerade....quote:Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef pipster het volgende:
Zal wel door St.Pauli komen dat ik aan Duitsland moet denken. Digitalism?
1361quote:Op maandag 6 februari 2017 16:28 schreef methodmich het volgende:
Duits, dus dan een gokje op The Notwist.
En even een spoiler voor de voortgang, omdat ik voorlopig even niet op het forum zal kijken:quote:is a German hip hop group from Stuttgart, Germany, named after the German title of a Marvel Comic. The members are Smudo (Michael Bernd Schmidt), And.Ypsilon (Andreas Rieke), Thomas D (Thomas Dürr), also dubbed "Hausmeister" (building manager), and Dee Jot Hausmarke (Michi Beck). They were among the first groups to rap in the German language.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door methodmich op 06-02-2017 17:49:46 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Jawohl! En net op tijd.quote:
Die dus.quote:
quote:
quote:Hello, I'm![]()
Have you ever had the problem of running out of weed
and just can't find some anywhere?
Well try mygrow tips
I'll show you how to grow inside and out
From seed to clone, and the best homegrown
And if you're afraid of those pesky pork choppers in the sky
No worries, we'll fix them too
with one of our'Sizzlean' screens
to block the nosy pig's vision
Don't believe me?
Just ask one of my many satisfied clients here Jed Sanders
how well it works
Elle Banditaquote:Op maandag 6 februari 2017 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Zit nu naar Ryanne van Dorst te kijken. Hoe kennen we haar beter?
Door wie is deze song bij ons beter bekend geworden?quote:"" is a composition by Chico Buarque that was first performed live by Chico Buarque and Nara Lećo, in 1966, during the II Mśsica_Popular_Brasileira (MPB) Festival in TV Record's theater, Sćo Paulo, when and where the song won the "Viola de Ouro" award for best composition.
brought Chico Buarque immediately into the limelight in Brazil. The song was also released in 1966, on the Brazilian RGE label, as the first track of side 1 in "Chico Buarque de Hollanda (Vol. 1)" LP.
The following year Astrud Gilberto brought the song to the US, recording it with English lyrics on the Verve/Copacabana label, crediting Bob Russell for the English lyrics...
Rob de Nijs ?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door wie is deze song bij ons beter bekend geworden?
1361quote:
quote:
Welk lied?quote:Tall and tan and young and lovely
1361quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:27 schreef bukgeit het volgende:
Dat gaat over The Girl From Ipanema.
Geen tijd voor een vervolg, ga zo -via wat omwegen- naar de Fannies.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:42 schreef cafca het volgende:
Vanwege de regel
Pain leads to pleasure ?
Tit tit tit tit tit tit. Of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:49 schreef belsen het volgende:
Waarom werd het nummer Girl van The Beatles door de BBC geboycot?
Wacht. Je hoort ze inhaleren tussen het zingen door.quote:
Je hoort het inhaleren van een joint. Dat maakte de BBC er in elk geval van. Volgens de Beatles zelf, was het, ook achteraf, onzin.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:37 schreef Blogman het volgende:
[..]
Wacht. Je hoort ze inhaleren tussen het zingen door.
Wat van wie?quote:When you hear this sound a-comin'
Hear the drummer drumming
Dr. Feelgood???quote:Op woensdag 8 februari 2017 09:03 schreef cafca het volgende:
Op zoek naar overleden artiesten kwam ik erachter dat deze band nog steeds bestaat: [ afbeelding ]
Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |