Doe dan. Ik zal je vergeven als ik ook verdwijnquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er wel meer die van mij weg mogen.
Ga je gang.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Jij bent een blijvertje hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dan. Ik zal je vergeven als ik ook verdwijn
Jeetjequote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent een blijvertje hoor.
Kan alleen op de pc de UI's onderscheiden.
Ik heb mijn oude UI.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetjeen ik zou inmiddels ook totaal niet meer weten wie welke ui heeft
Ik de mijne ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind mijn UI nog steeds fantastisch.
Befbekje is voldoendequote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga geen UI nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een Putin-UI wel bij jou passen.
Jawel hoor, althans ik heb het daar aan staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom wel, mobiel is het toch niet te zien.
Ik vind de meeste UI's niet veel mooier.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, althans ik heb het daar aan staan.
En het spreekt visueel gezien meer aan dan dat saaie grijze poppetje.
Aan jou om dan wel een mooie UI te kiezenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind de meeste UI's niet veel mooier.
Sommige tradities moet je in ere houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan jou om dan wel een mooie UI te kiezen
Dit gesprek hebben we al eens eerder gevoerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige tradities moet je in ere houden.
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we al eens eerder gevoerd.
Had een iets meer afgerond einde verwacht bij Occupied.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn en ik genieten van de stand van de bundesliga en dan met name de positie van HSV.
Se02 he. Maar wel apart eind toch? Had je zoiets in je hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had een iets meer afgerond einde verwacht bij Occupied.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Se02 he. Maar wel apart eind toch? Had je zoiets in je hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je een voorbeeld hebt om dit te illustrerenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
Marokkanen hebben een bijzonder slecht gevoel voor humor.
VBL / Afrika cup 2017 #2 Losersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een voorbeeld hebt om dit te illustreren
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.
Koffieplanter kon er om lachen. Die is een autoriteit op dat gebied.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:03 schreef Saind het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
wat vind jijquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter kon er om lachen. Die is een autoriteit op dat gebied.
Ik heb er nooit eentje gedronken, maar vraag me af of het basisbier nu echt zo goed is als men zegt. Voor ouder moet je echt over de plas gaan traden en een verticale van 4 is leuk genoeg. Of je moet er eentje vinden die echt een stuk ouder is. Een 2012 er naast gaat weinig toevoegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
wat vind jij
is het de moeite nog oudere BCBS te regelen voor een vertical of is 13 tot 16 wel zat
Wat bedoel je het basisbier? de normale bcbs?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er nooit eentje gedronken, maar vraag me af of het basisbier nu echt zo goed is als men zegt. Voor ouder moet je echt over de plas gaan traden en een verticale van 4 is leuk genoeg. Of je moet er eentje vinden die echt een stuk ouder is. Een 2012 er naast gaat weinig toevoegen.
ben geen fanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die beerskye was best bijzonder
Ja, doelde op het ongerijpte. Als je sterk spul in goede vaten gooit en dit groots (in aantallen en qua commercie) verkoopt, verkoop je je bieren sowieso en krijg je hoge ratings. Maar heb zeker wel interesse om mee te doen tzt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat bedoel je het basisbier? de normale bcbs?
Schijnt dat het ongerijpte bier zo goed als ondrinkbaar is
maar hey je mag langskomen voor de vert
Je hebt m al op?quote:
Een van de sterke punten van bcbs schijnt juist ook te zijn dat ze het echt brouwen met heel specifiek het doel om het te rijpen. Daarop aangepast zeg maarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, doelde op het ongerijpte. Als je sterk spul in goede vaten gooit en dit groots (in aantallen en qua commercie) verkoopt, verkoop je je bieren sowieso en krijg je hoge ratings. Maar heb zeker wel interesse om mee te doen tzt.
Had je een pittige of zoetige marinade?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt m al op?
Ik ben normaal geen fan van die rokerige bieren maar vond deze wel lekker misschien juist omdat ie niet te was. En past ook goed bij spareribs denk ik.
Dat spul in Vietnam was toch ongerijpt?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat bedoel je het basisbier? de normale bcbs?
Schijnt dat het ongerijpte bier zo goed als ondrinkbaar is
maar hey je mag langskomen voor de vert
Uiteraard knutterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt m al op?
Ik ben normaal geen fan van die rokerige bieren maar vond deze wel lekker misschien juist omdat ie niet te was. En past ook goed bij spareribs denk ik.
Pittigquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je een pittige of zoetige marinade?
Uhm uh dat bedoel ik niet helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat spul in Vietnam was toch ongerijpt?
Hou sowieso meer van bourbon BA dan whisky.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Uhm uh dat bedoel ik niet helemaal
we hebben het over een stout van 14% die ze een half jaar op bourbonvaten leggen
absoluutquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hou sowieso meer van bourbon BA dan whisky.
Er is wel zo'n tool om dat makkelijk te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen wat Japans heb wat jij niet hebt gedronken
Maar was wel on gerijpt dus ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Uhm uh dat bedoel ik niet helemaal
we hebben het over een stout van 14% die ze een half jaar op bourbonvaten leggen
Ik kom niet zo ver met Japansquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen wat Japans heb wat jij niet hebt gedronken
Ja is heel jong, echt héel jongquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar was wel on gerijpt dus ?
Of is alle pils on gerijpt
Mn telefoon maakt van pils automatisch pil's. Slecht teken
Ook de BA's?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
M'n hele keuken staat vol met dozen natte gijt
gaat per land geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er inmiddels als een badge voor Aziatische bieren
Japan en China zijn er sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er inmiddels als een badge voor Aziatische bieren
Level 8 rising sunquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom niet zo ver met Japans
[ afbeelding ]
pauldh has checked in 1921 unique beers to Untappd. 1390 beers that opperkleurder has not checked in.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
opperkleurder has checked in 1460 unique beers to Untappd. 1301 beers that KnutdeIJsbeer has not checked in.
KnutdeIJsbeer has checked in 392 unique beers to Untappd. 233 beers that opperkleurder has not checked in.
ik word schijtziek daarvan manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Niet zo heel veel overlap eigenlijk. Als ik die beer geek groep lees dan drinkt iedereen min of meer hetzelfde![]()
Vooral dat ventje uit Drenthe is irritant. 3x in de week een foto van wat hij nu weer gekocht heeft terwijl hij geen idee heeft wat hij nu drinkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:36 schreef Saind het volgende:
[..]
ik word schijtziek daarvan man
al dat gekanker iedereen met z'n caramel fudge stout enzo
in dat topic hier ook, die seul met al z'n matige kees en de molen bullshit
op fok? even teruglezen dan, zegt me zo heel snel nietsquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooral dat ventje uit Drenthe is irritant. 3x in de week een foto van wat hij nu weer gekocht heeft terwijl hij geen idee heeft wat hij nu drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |