Hou sowieso meer van bourbon BA dan whisky.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Uhm uh dat bedoel ik niet helemaal
we hebben het over een stout van 14% die ze een half jaar op bourbonvaten leggen
absoluutquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hou sowieso meer van bourbon BA dan whisky.
Er is wel zo'n tool om dat makkelijk te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen wat Japans heb wat jij niet hebt gedronken
Maar was wel on gerijpt dus ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Uhm uh dat bedoel ik niet helemaal
we hebben het over een stout van 14% die ze een half jaar op bourbonvaten leggen
Ik kom niet zo ver met Japansquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen wat Japans heb wat jij niet hebt gedronken
Ja is heel jong, echt héel jongquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar was wel on gerijpt dus ?
Of is alle pils on gerijpt
Mn telefoon maakt van pils automatisch pil's. Slecht teken
Ook de BA's?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
M'n hele keuken staat vol met dozen natte gijt
gaat per land geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er inmiddels als een badge voor Aziatische bieren
Japan en China zijn er sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er inmiddels als een badge voor Aziatische bieren
Level 8 rising sunquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom niet zo ver met Japans
[ afbeelding ]
pauldh has checked in 1921 unique beers to Untappd. 1390 beers that opperkleurder has not checked in.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
opperkleurder has checked in 1460 unique beers to Untappd. 1301 beers that KnutdeIJsbeer has not checked in.
KnutdeIJsbeer has checked in 392 unique beers to Untappd. 233 beers that opperkleurder has not checked in.
ik word schijtziek daarvan manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Niet zo heel veel overlap eigenlijk. Als ik die beer geek groep lees dan drinkt iedereen min of meer hetzelfde![]()
Vooral dat ventje uit Drenthe is irritant. 3x in de week een foto van wat hij nu weer gekocht heeft terwijl hij geen idee heeft wat hij nu drinkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:36 schreef Saind het volgende:
[..]
ik word schijtziek daarvan man
al dat gekanker iedereen met z'n caramel fudge stout enzo
in dat topic hier ook, die seul met al z'n matige kees en de molen bullshit
op fok? even teruglezen dan, zegt me zo heel snel nietsquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooral dat ventje uit Drenthe is irritant. 3x in de week een foto van wat hij nu weer gekocht heeft terwijl hij geen idee heeft wat hij nu drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |