Klopt, maar dit komt juist door het lage niveau. Er zit geen enkel idee achter, de spelers rennen maar wat en passen de bal vaak naar de verkeerde kleur. Maarja, dit zijn we gewend van Afrika.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed tempo, veel kansen, spel ging op en neer. Prima keepers.
Nie overdrijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt, maar dit komt juist door het lage niveau. Er zit geen enkel idee achter, de spelers rennen maar wat en passen de bal vaak naar de verkeerde kleur. Maarja, dit zijn we gewend van Afrika.
Street justice met de brommer er overheen karre.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Degenen die missen kunnen nooit meer hun eigen land in
Levende voodoogenotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Street justice met de brommer er overheen karre.
Wat een briljante constateringquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ze moeten voetballen dan lijkt het nergens op, verdedigen ze uit met omhalen en zie je een Kokmeijertje of vier per wedstrijd, maar penalty's schieten ze allemaal in de kruising.
Dat bevestig noch ontken ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg je nu dat we naar een dierentuin kijken?
Nee, Christiane F, Wir Kinder vom Bahnhof Zooquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg je nu dat we naar een dierentuin kijken?
Was dat afhankelijk van de uitslag dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Piet de Visser heeft het weer goed gezien
Senegal zou iedereen ondersteboven tikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat afhankelijk van de uitslag dan?
Ahquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Senegal zou iedereen ondersteboven tikken
Als je wilt kankeren op een groep, doe je dat maar in klaagbaak sjonnie. Hier praten we over voetbalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jongens pakken wel vaker dingen waar ze geen recht op hebben.
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef Knudde het volgende:
[..]
Als je wilt kankeren op een groep, doe je dat maar in klaagbaak sjonnie. Dit in voetbal
Ik kon er wel om lachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.
Nee pedo, maar jouw politieke shit doe je maar ergens andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.
Morgen winnen van Egypte en de weg ligt open..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jongens pakken wel vaker dingen waar ze geen recht op hebben.
Waar zie je de gelijkenis tussen mij en de profeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Nee pedo, maar jouw politiek shit doe je maar ergens anders
Nie serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Nee pedo, maar jouw politiek shit doe je maar ergens anders
We hebben het nu niet over jouw priestertje. Maar nogmaals, als je wilt kankeren doe dat maar in klaagbaakquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zie je de gelijkenis tussen mij en de profeet?
Uiteindelijk laten ze het altijd afweten als het er echt om gaat. Zie ze het niet winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen winnen van Egypte en de weg ligt open..
Gewoon eerlijk verdiend.
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over jouw priestertje. Maar nogmaals, als je wilt kankeren doe dat maar in klaagbaak
Normaal zijn het mooi weer voetballers ja , alleen dit keer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteindelijk laten ze het altijd afweten als het er echt om gaat. Zie ze het niet winnen.
Ben je klaar knul?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |