Was dat afhankelijk van de uitslag dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Piet de Visser heeft het weer goed gezien
Senegal zou iedereen ondersteboven tikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat afhankelijk van de uitslag dan?
Ahquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Senegal zou iedereen ondersteboven tikken
Als je wilt kankeren op een groep, doe je dat maar in klaagbaak sjonnie. Hier praten we over voetbalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jongens pakken wel vaker dingen waar ze geen recht op hebben.
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef Knudde het volgende:
[..]
Als je wilt kankeren op een groep, doe je dat maar in klaagbaak sjonnie. Dit in voetbal
Ik kon er wel om lachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.
Nee pedo, maar jouw politieke shit doe je maar ergens andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.
Morgen winnen van Egypte en de weg ligt open..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jongens pakken wel vaker dingen waar ze geen recht op hebben.
Waar zie je de gelijkenis tussen mij en de profeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Nee pedo, maar jouw politiek shit doe je maar ergens anders
Nie serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Nee pedo, maar jouw politiek shit doe je maar ergens anders
We hebben het nu niet over jouw priestertje. Maar nogmaals, als je wilt kankeren doe dat maar in klaagbaakquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zie je de gelijkenis tussen mij en de profeet?
Uiteindelijk laten ze het altijd afweten als het er echt om gaat. Zie ze het niet winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen winnen van Egypte en de weg ligt open..
Gewoon eerlijk verdiend.
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over jouw priestertje. Maar nogmaals, als je wilt kankeren doe dat maar in klaagbaak
Normaal zijn het mooi weer voetballers ja , alleen dit keer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteindelijk laten ze het altijd afweten als het er echt om gaat. Zie ze het niet winnen.
Ben je klaar knul?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |