Sneu weer dit idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:07 schreef tong80 het volgende:
Ik had de last post en een briljante TT. Gruwelijk.![]()
15 secondenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tong is al wat ouder, geef de man tijd en respect
Esperantoquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:09 schreef marcodej het volgende:
IS en inal die andere apencontrijen?
Daar wonen we toch niet? Geen last van dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:09 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel vrouwtjes gingen de straat op tegen de vrouwenonderdrukking door IS en inal die andere apencontrijen?
Net zoiets als in Amsterdam protesteren tegen Trumpquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:14 schreef Joezi het volgende:
Ik ga protesteren tegen het bikiniverbod op de britse maagdeneilanden
Kijk dat zijn tekstenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:14 schreef superniger het volgende:
Marc Marie moeten ze van een gebouw gooien.
preciesquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Net zoiets als in Amsterdam protesteren tegen Trump
Of Lech Walesa en Gorbatsjov die het buiten Rusland en Polen zochten. Losers.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Net zoiets als in Amsterdam protesteren tegen Trump
is hij een vieze gore flikker danquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:14 schreef superniger het volgende:
Marc Marie moeten ze van een gebouw gooien.
Tong waar heb je het over ik ben niet zo oudquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Lech Walesa en Gorbatsjov die het buiten Rusland en Polen zochten. Losers.
Flikker die homo van het dak af.quote:
Een muur die nu weer gebouwd wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tong waar heb je het over ik ben niet zo oud
Zijn maar vieze trollen met driedubbele accountjes, even prikken en ze gaan grienend naar de FA'squote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:18 schreef tong80 het volgende:
Best wel schrikbarend de Trump-volgers op FOK!. Eerst vond ik het leuk. Langzamerhand vergaat me het lachen. Desastreus.
Trump is wel beter voor de amerikaanse economie dan Clinton.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:18 schreef tong80 het volgende:
Best wel schrikbarend de Trump-volgers op FOK!. Eerst vond ik het leuk. Langzamerhand vergaat me het lachen. Desastreus.
Nee, nog niet! Bedankt!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:18 schreef Joezi het volgende:
hadden jullie dit al gezien
[ afbeelding ]
Maar, als je deze gigapixel bekijkt, zie je dat het helemaal vol staatquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:18 schreef Joezi het volgende:
hadden jullie dit al gezien
[ afbeelding ]
Ha ha haquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trump is wel beter voor de amerikaanse economie dan Clinton.
Tot zover het positieve.
Jongen. Hangende pootjes over een paar jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Man man man, wat zit die linkse frustratie toch diep. Gaat binnenkort de hele show over Trump met al die deugmenschen die over elkaar heen vallen in hun Trump-afkeer?
Mee eens, maar Trump is wel een rat die de media die nieuws brengt wat hem niet zint de mond probeert te snoerenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Man man man, wat zit die linkse frustratie toch diep. Gaat binnenkort de hele show over Trump met al die deugmenschen die over elkaar heen vallen in hun Trump-afkeer?
Nee tel de vakken maar, op beide foto's die giga is andere hoek, een foto is 2dquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar, als je deze gigapixel bekijkt, zie je dat het helemaal vol staat
http://edition.cnn.com/in(...)uguration-gigapixel/
Wat bedoel je met 'ook'quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Trump had ook het langste en luidste applaus ever na zijn speech
Harry Mensquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie zou de Nederlandse Trump kunnen worden? Ik denk aan Emile Ratelband, al heeft hij al eens geprobeerd succes in de politiek te hebben.
Greet Wilders.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie zou de Nederlandse Trump kunnen worden? Ik denk aan Emile Ratelband, al heeft hij al eens geprobeerd succes in de politiek te hebben.
En daardoor is dit zo onwaarschijnlijk sneu.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch weer lachen. Dit had je 20 jaar geleden bij Saturday night live kunnen zien en in Nederland bij Koot en Bie. De waarheid is absurd.
Beste liedje van Nina Simone.quote:
Zelfde als met Wilders en de Tegenpartij van Koot en Bie.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
En daardoor is dit zo onwaarschijnlijk sneu.
Ken je zijn amendementen ?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Geert is al 20 jaar politicus
'Mart.....nu jij'quote:
Het lukte Michael Jackson 2 keerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:31 schreef OProg het volgende:
OJ is volledig doorgedraaid in het geloof ik zichzelf en dacht dat hij met alles weg zou komen.
En dat lukte de eerste keer ook nog.
Niet eens in Top2000quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste liedje van Nina Simone.
Dat was een blanke.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het lukte Michael Jackson 2 keer
hehehhe
Hij heeft alleen een paar flinke klappen gehad, en heeft daarna eigenlijk niks met zijn rol als gedroomd burgerrechtslachtoffer gedaan. Drank & Drugsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk!
Mevrouw zegt dat Rodney King destijds werd vermoord...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rodney_King
Tsjah. Als de politiek en entertainment op hetzelfde niveau komen, dan is het pas echt gevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde als met Wilders en de Tegenpartij van Koot en Bie.
unbelievable, totally biased, this is huge!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk!
Mevrouw zegt dat Rodney King destijds werd vermoord...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rodney_King
Mevrouw zal ongetwijfeld zuivere motieven hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een paar flinke klappen gehad, en heeft daarna eigenlijk niks met zijn rol als gedroomd burgerrechtslachtoffer gedaan. Drank & Drugs
Amerikaquote:
Ach Tong....laat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:33 schreef superniger het volgende:
Zij is toch een neukertje van Badr Hari?
Wij hadden toen helemaal geen kabeltelevisiequote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:34 schreef tong80 het volgende:
Het is opa spreekt. Iemand hier die het proces live heeft meegemaakt destijds ? Dat was echt top tv op CNN
Al zou ik het nog wel eens grappig vinden om ernaartoe te gaan, dat dan weer welquote:
Toen had je nog geen CNN op je tv, jammer en helaasquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:34 schreef tong80 het volgende:
Het is opa spreekt. Iemand hier die het proces live heeft meegemaakt destijds ? Dat was echt top tv op CNN
Daarvan denk ik nog steeds dat die zo gestoord was dat hij echt soort van 10 jaar oud was.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het lukte Michael Jackson 2 keer
hehehhe
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen had je nog geen CNN op je tv, jammer en helaas
Sterke opmerking van hem.quote:
Was een sluwe vos, kaapte de Beatlesrechten weg onder Paul McCartneys neus en sloot zakendeals met Sony, dat kinderachtige was voornamelijk een image.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarvan denk ik nog steeds dat die zo gestoord was dat hij echt soort van 10 jaar oud was.
Nee hoor. Hij doet het zelfde als de Wilders en Trump stemmers.quote:
Ik hou wel van een beetje reuring. Ik hoop toch ook wel dat de meesten doorhebben dat hij daar ook niet zit en dit echt bloedserieus zit te verdedigenquote:
Jij begrijptquote:
Ik ben zelf reuring. Maar wel met argumenten en met een plausibele reden. Dit is de Tweede wereldoorlog vergoeilijken omdat de eerste meer slachtoffers had.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje reuring. Ik hoop toch ook wel dat de meesten doorhebben dat hij daar ook niet zit en dit echt bloedserieus zit te verdedigen
Mijn tijd begon 10 jaar voor m'n geboorte met Garrincha.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de Jules Deelder van dit topic, verstoorde de geniale TT van Tong, sprak voor mijn beurt.
Met WF Hermans was ook geweldigquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:41 schreef OProg het volgende:
Oltmans!meest briljante interview ooit op de Nederlandse tv waarin hij gewoon vol ging op de pogingen hem in de hoek te zetten.
lol of toen met Louis van Gaal bij Kees Jansmaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met WF Hermans was ook geweldig
En Ischa
De boel moet niet verkroepoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:41 schreef OProg het volgende:
Oltmans!meest briljante interview ooit op de Nederlandse tv waarin hij gewoon vol ging op de pogingen hem in de hoek te zetten.
Ik kreeg toch wel even een warm gevoel in mijn broekje van een boze Jinek.quote:
Google maar op een uur Ischa. Dan hoor je de meester.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek altijd naar een programma met Willem Otmans en Maarten van Rossem, goh hoe heette dat
Ik heb er achteraf veel gezien maar deze was zo goed. Van Dis kapot met een sigaret in het laatste shot.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met WF Hermans was ook geweldig
En Ischa
Dronken dorpsidioot van de Nederlandse televisie.quote:
Zo is hij al een paar jaar. Die kleuterjuf van een Jinek vond ik meer tenenkrommend.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:45 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar van Jules houden.
Lachen
Maar zo ken ik hem niet.
Het gaat slecht met hem denk ik.
Als Jules over het Kasteel praat is het een genot om naar te luisterenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:45 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar van Jules houden.
Lachen
Maar zo ken ik hem niet.
Het gaat slecht met hem denk ik.
dat bedoel ik. Brood kwam ook een keer helemaal stoned op tvg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:45 schreef marcodej het volgende:
Deelder gedroeg zich als een tragische figuur, maar de onderwerpjes waren ook verder wel waardeloos
Weet ik. Ik heb boeken van hem. Was ook een post ter ondersteuning. Als Ajaciedquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als Jules over het Kasteel praat is het een genot om naar te luisteren
Valt wel mee zo te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Brood kwam ook een keer helemaal stoned op tvg.
Paste hem ook niet. Die was ook cool. Denk dat Deelder wel spijt heeft.
Bijna goed.quote:
8 miljoen van de staat belastingvrij gehad. Dus zo gek was hij niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Oltmans, de grootste fantast van de Nederlandse tv geschiedenis
(noemde Maarten van Rossem hem)
Dat was sarcastisch, Herman.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij doet het zelfde als de Wilders en Trump stemmers.
nee hij is er al vanaf 13:00quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:53 schreef Joezi het volgende:
Die Mathijs werkt dus maar 50 minuten per dag? keer 5
Ben moequote:
Maar kom op, iedere keer dat ik een stukje DWDD zie, is het droeftoeterij over Trump.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jongen. Hangende pootjes over een paar jaar.
Leuk, die gek vraagt er ook wel om , ik had op hem gestemd, maar onderhand wel spijt van LOL!quote:Op maandag 30 januari 2017 18:55 schreef hoekandit het volgende:
Vanavond voor de verandering maar weer eens een Trumpbash itempje
kom je ook kijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:34 schreef tong80 het volgende:
lol ik ben ook niet bepaald zuiver gerastquote:Op maandag 30 januari 2017 19:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik mag dit topic eigenlijk niet binnenkomen van Trump
bepaaldquote:Op maandag 30 januari 2017 19:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben ook niet bepaalt zuiver gerast
Ja dat las ik ook in de MSM, zal wel kloppen inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2017 19:08 schreef superniger het volgende:
Trump doet niks anders dan Obama. Ophef om niks.
ras ras ras rijdt de koning door de plasquote:Op maandag 30 januari 2017 19:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben ook niet bepaald zuiver gerast
Hij werd gevangen genomen.. ik houd van soldaten die winnen!quote:Op maandag 30 januari 2017 19:10 schreef Martinello het volgende:
John McCain is één van de weinige goede republikeinen.
en hij maakt lekkere frietquote:Op maandag 30 januari 2017 19:10 schreef Martinello het volgende:
John McCain is één van de weinige goede republikeinen.
Zei Trump die zelf niet in dienst heeft gezeten.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij werd gevangen genomen.. ik houd van soldaten die winnen!
quote:Op maandag 30 januari 2017 19:15 schreef Achterhoker het volgende:
Trumpbash continues. Gelukkig zit er een knop op m'n tv.
Doe eens rustig johquote:Op maandag 30 januari 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij linkse gutmenschige kut communist!
genotquote:Op maandag 30 januari 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij linkse gutmenschige kut communist!
Wat kan jou dat nou schelen en mij ook niet. Moet hij weten. Wij vereren de Mammonquote:Op maandag 30 januari 2017 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar hij zit een communist te vereren dat is toch slecht lieve Karina
Welke is Eelco ook alweer?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Die Eelco mag geen realistisch verhaal laten horen, hij moet wel huilen van die DWDD dude
Groenteman?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Hanneke is de schoonmoeder van Aaf.
Groenteman ?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Hanneke is de schoonmoeder van Aaf.
Doe jij ook ff rustig, jullie lijken wel broers, sjezus.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Och heb je die kutuser ook weer.
ook je computer kan uit hoorquote:Op maandag 30 januari 2017 19:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Och heb je die kutuser ook weer.
Impeachment kan als hij de wet heeft overtreden. Maar dan komt die enge Pence voor hem in de plaats, nog erger.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
kunnen ze hem afzetten met een motie van wantrouwlijkheid dan? Volgens mij niet
hmm ja best beschermt systeemquote:Op maandag 30 januari 2017 19:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Impeachment kan als hij de wet heeft overtreden. Maar dan komt die enge Pence voor hem in de plaats, nog erger.
Hey, dan zouden we in dit topic het eens over het programma kunnen hebbenquote:Op maandag 30 januari 2017 19:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Morgen zit je bij Matthijs aan tafel.
ja nou kijk nou maar naar dwdd. ik ga zometeen ook kijken. Weet ik iig waar het over gaatquote:Op maandag 30 januari 2017 19:25 schreef Joezi het volgende:
Dank Karina, doodbedreigingen gaan mij ook te ver
O ja, die zijn nog eens in een vijver gevallen.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Zal Andre van Duin ook op de begrafenis geweest zijn ? Is toch een tijd getrouwd geweest met mevrouw De Bok.
ik ga wel ff piepers jassenquote:Op maandag 30 januari 2017 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ja nou kijk nou maar naar dwdd. ik ga zometeen ook kijken. Weet ik iig waar het over gaat
Dat zal ook wel niet heel moeilijk zijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Leuk reisprogramma was dat. Hij spreekt beter Chinees dan dat ik dat doe.
Was leuk ja. Er komt volgens mij geen 2e deel. Maar je kunt het ongetwijfeld ergens terugkijken.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:28 schreef Karina het volgende:
Er komt dus een vervolg op deze docu? Eerste serie gemist maar ik las dat het best interessant was.
Er was jaren terug een cursus Chinees op tv, destijds nog een poging gedaan mee te doen maar gefaaldquote:Op maandag 30 januari 2017 19:28 schreef Pedroso het volgende:
van Duin is toch een homo?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Zal Andre van Duin ook op de begrafenis geweest zijn ? Is toch een tijd getrouwd geweest met mevrouw De Bok.
Zelfs beter dan die mafkees bij Harry Mens.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Oh ik val er net in dus dacht dat ze het erover hadden omdat er weer een serie kwam.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was leuk ja. Er komt volgens mij geen 2e deel. Maar je kunt het ongetwijfeld ergens terugkijken.
quote:Op maandag 30 januari 2017 19:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zelfs beter dan die mafkees bij Harry Mens.
Ze rammelen een keer aan de bestekla.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Weet je hoe Chinese ouders een naam voor hun kind kiezen?
Nee, het is een eerbetoon aan Karin de Bok. Al deze programma's kwamen uit haar koker. Ze is vorige week uit het leven gestapt.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik val er net in dus dacht dat ze het erover hadden omdat er weer een serie kwam.
Ah tx had er over gelezen inderdaad maar maakte de connectie even niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, het is een eerbetoon aan Karin de Bok. Al deze programma's kwamen uit haar koker. Ze is vorige week uit het leven gestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |