Harry Mensquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie zou de Nederlandse Trump kunnen worden? Ik denk aan Emile Ratelband, al heeft hij al eens geprobeerd succes in de politiek te hebben.
Greet Wilders.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie zou de Nederlandse Trump kunnen worden? Ik denk aan Emile Ratelband, al heeft hij al eens geprobeerd succes in de politiek te hebben.
En daardoor is dit zo onwaarschijnlijk sneu.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch weer lachen. Dit had je 20 jaar geleden bij Saturday night live kunnen zien en in Nederland bij Koot en Bie. De waarheid is absurd.
Beste liedje van Nina Simone.quote:
Zelfde als met Wilders en de Tegenpartij van Koot en Bie.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
En daardoor is dit zo onwaarschijnlijk sneu.
Ken je zijn amendementen ?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Geert is al 20 jaar politicus
'Mart.....nu jij'quote:
Het lukte Michael Jackson 2 keerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:31 schreef OProg het volgende:
OJ is volledig doorgedraaid in het geloof ik zichzelf en dacht dat hij met alles weg zou komen.
En dat lukte de eerste keer ook nog.
Niet eens in Top2000quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste liedje van Nina Simone.
Dat was een blanke.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het lukte Michael Jackson 2 keer
hehehhe
Hij heeft alleen een paar flinke klappen gehad, en heeft daarna eigenlijk niks met zijn rol als gedroomd burgerrechtslachtoffer gedaan. Drank & Drugsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk!
Mevrouw zegt dat Rodney King destijds werd vermoord...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rodney_King
Tsjah. Als de politiek en entertainment op hetzelfde niveau komen, dan is het pas echt gevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde als met Wilders en de Tegenpartij van Koot en Bie.
unbelievable, totally biased, this is huge!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk!
Mevrouw zegt dat Rodney King destijds werd vermoord...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rodney_King
Mevrouw zal ongetwijfeld zuivere motieven hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een paar flinke klappen gehad, en heeft daarna eigenlijk niks met zijn rol als gedroomd burgerrechtslachtoffer gedaan. Drank & Drugs
Amerikaquote:
Ach Tong....laat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:33 schreef superniger het volgende:
Zij is toch een neukertje van Badr Hari?
Wij hadden toen helemaal geen kabeltelevisiequote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:34 schreef tong80 het volgende:
Het is opa spreekt. Iemand hier die het proces live heeft meegemaakt destijds ? Dat was echt top tv op CNN
Al zou ik het nog wel eens grappig vinden om ernaartoe te gaan, dat dan weer welquote:
Toen had je nog geen CNN op je tv, jammer en helaasquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:34 schreef tong80 het volgende:
Het is opa spreekt. Iemand hier die het proces live heeft meegemaakt destijds ? Dat was echt top tv op CNN
Daarvan denk ik nog steeds dat die zo gestoord was dat hij echt soort van 10 jaar oud was.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het lukte Michael Jackson 2 keer
hehehhe
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen had je nog geen CNN op je tv, jammer en helaas
Sterke opmerking van hem.quote:
Was een sluwe vos, kaapte de Beatlesrechten weg onder Paul McCartneys neus en sloot zakendeals met Sony, dat kinderachtige was voornamelijk een image.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarvan denk ik nog steeds dat die zo gestoord was dat hij echt soort van 10 jaar oud was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |