Tuurlijk, meer keuze is altijd beter. Aan de andere kant kan het weer geen kwaad dat 1 kanaal nu extra geld kan vrijmaken voor de productie.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het leuke van het hebben van Sporza/Eurosport/NOS: gewoon per etappe een beetje schakelen en kijken wie het commentaar doet, na afloop Eurosport voor wat extra interviews enzo, het gros live op Sporza kijken etc.
Dat ze het hebben is volledig normaal en ook prima, want ze doen er uitgebreid verslag van. Het probleem is dat ze het hele Giro-gebeuren nu exclusief in handen hebben. Dat Eurosport het heeft is geen probleem, maar 'exclusief' is het sleutelwoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:43 schreef Strani het volgende:
Zonder Eurosport zouden we in Europa stukken minder races live op TV hebben. Dat ze dan ook grotere races hebben hoort er een beetje bij.
Ik snap je. Maar hoe goed was de NOS nou eigenlijk met de Giro? Ik dacht dat ze zelden wat uitzonden?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ze het hebben is volledig normaal en ook prima, want ze doen er uitgebreid verslag van. Het probleem is dat ze het hele Giro-gebeuren nu exclusief in handen hebben. Dat Eurosport het heeft is geen probleem, maar 'exclusief' is het sleutelwoord.
De NOS had daar inderdaad bijna geen aandacht voor, net als voor de Vuelta.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar hoe goed was de NOS nou eigenlijk met de Giro? Ik dacht dat ze zelden wat uitzonden?
En Eurosport zit ook gewoon met MotoGP fans, Serie A fans en weet ik veel wat nog meer in de weekenden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ze het hebben is volledig normaal en ook prima, want ze doen er uitgebreid verslag van. Het probleem is dat ze het hele Giro-gebeuren nu exclusief in handen hebben. Dat Eurosport het heeft is geen probleem, maar 'exclusief' is het sleutelwoord.
Dat de NOS het niet meer uit mag zenden zal me min of meer aan m'n reet roestenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar hoe goed was de NOS nou eigenlijk met de Giro? Ik dacht dat ze zelden wat uitzonden?
Dan snap ik de klacht beter inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De NOS had daar inderdaad bijna geen aandacht voor, net als voor de Vuelta.
Maar bijna iedereen in dit topic kijkt naar Sporza. Daar wordt Eurosport dus vooral mee vergeleken.
'We hebben de Eurosport Player voor zulke dagen, zodat je alsnog live alle actie kunt zien! Service hč?'quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Eurosport zit ook gewoon met MotoGP fans, Serie A fans en weet ik veel wat nog meer in de weekenden.
Nou geweldig, maar daar is het ze voor een deel ook wel om te doen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'We hebben de Eurosport Player voor zulke dagen, zodat je alsnog live alle actie kunt zien! Service hč?'
Dat is ook met andere sporten wel een beetje een vloek geworden jaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Wel beter voor de Nederlandse kansen dat de NOS niet meer uit mag zenden, het ging mis met Kruijswijk en Dumoulin toen de NOS opeens live uit ging zenden doordeweeks!
En Roland Garros in mei..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Eurosport zit ook gewoon met MotoGP fans, Serie A fans en weet ik veel wat nog meer in de weekenden.
En dan mogen ze ook nog eens de OS uit gaan zenden vanaf 2018 of wat was het.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:08 schreef wimderon het volgende:
José is aan het verdedigen dat Eurosport Sporza (en NOS) uit de markt geboden heeft.
humortwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 17:07:56@Krakeling25 de meningen zijn verdeeld. Sommige mensen vinden me heel kut, sommigen heel erg goed. En de rest vind het allemaal wel prima reageer retweet
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat mensen José heel erg goed vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:10 schreef showtimer het volgende:
[..]humortwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 17:07:56@Krakeling25 de meningen zijn verdeeld. Sommige mensen vinden me heel kut, sommigen heel erg goed. En de rest vind het allemaal wel prima reageer retweet
Als we een twitterpoll houden, weet ik zeker dat de meerderheid op 'kut' stemt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:10 schreef showtimer het volgende:
[..]humortwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 17:07:56@Krakeling25 de meningen zijn verdeeld. Sommige mensen vinden me heel kut, sommigen heel erg goed. En de rest vind het allemaal wel prima reageer retweet
Ja, leuk, moet je alsnog via internet kijken ipv gewoon op TV. Of naar een bananenrepubliek als Spanje ofzo emigreren natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Na dit treurige nieuws opteer ik voortaan standaard voor de absolute Goden van TVE.
TVE kan ik gewoon hier in Nederland op mijn beeldbuis ontvangen. Dat laatste gaat van werking ergens in augustus.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, moet je alsnog via internet kijken ipv gewoon op TV. Of naar een bananenrepubliek als Spanje ofzo emigreren natuurlijk.
Die zijn de rechten volgens mij ook kwijt. Alleen de Fransen ontspringen de dans.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Na dit treurige nieuws opteer ik voortaan standaard voor de absolute Goden van TVE.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die zijn de rechten volgens mij ook kwijt. Alleen de Fransen ontspringen de dans.
Denk dat Sporza het best had willen aankopen tegen een normale prijs, maar Eurosport heeft gewoon de hoofdprijs betaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet Sporza ons aan, klotebelgen
Jeps, ze zullen het willen terugverdienen met Eurosport Player, lekker sommige koersen of zo niet uitzenden onder mom 'kijk maar lekker via de player hoezee'quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat Sporza het best had willen aankopen tegen een normale prijs, maar Eurosport heeft gewoon de hoofdprijs betaald.
Dat geloof ik niet, dat ze denken dat terug te kunnen verdienen met de Player. Ze hebben gewoon een enorme bak geld op het moment en pakken alles wat ze pakken kunnen tegen een prijs die de rest niet kan betalen. Denk eerder dat ze met dit soort exclusiviteit meer binnen denken te halen met reclames.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, ze zullen het willen terugverdienen met Eurosport Player, lekker sommige koersen of zo niet uitzenden onder mom 'kijk maar lekker via de player hoezee'
Rosas pas 6e. Chuky draait zich om in z'n graf.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Rui Costa heeft gewonnen op Alto Colorado.
Mollema kreeg even alle hoeken van de alto te zien van babyface.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rosas pas 6e. Chuky draait zich om in z'n graf.
Dit is wel heeel erg kut ja!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:01 schreef Aguero het volgende:
De Giro zonder Renaat en José, dat is echt wel kut nieuws.
Nibaliquote:
Nouja, hij is al ooit gepakt, dus zo briljant is die dokter dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:24 schreef Strani het volgende:
Toch licht onwaarschijnlijk dat de 40-jarige Sevilla nog gewoon even bij Mollema wegrijdt
Ik zeg het niet snel over renners maar Sevilla moet toch wel een hele goede dokter hebben..
Nee maar het zal nu wel een andere dokter zijn dan destijdsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, hij is al ooit gepakt, dus zo briljant is die dokter dan ook weer niet.
Wellicht valt er nog iets te onderhandelen...twitter:PoppersDeurne twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 19:11:34Eurosport lijft rechten binnen van @giroditalia. @VRT voert gesprekken voor samenwerking met Eurosport. @sporza #belga reageer retweet
De poll op Wielerflits is wel duidelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Als we een twitterpoll houden, weet ik zeker dat de meerderheid op 'kut' stemt.
251 stemmen op NOS, da's veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:06 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
De poll op Wielerflits is wel duidelijk
[ afbeelding ]
viesdik.twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 21:05:06CX Worlds 2018 will take place on 3 and 4 February in Valkenburg. That’s on my birthday (4) 🎉🎉Let’s eat cake! And Bicky Burgers!🍔🍔 reageer retweet
Ja, is ook te lang blijven hangen denk ik. Wel noodgedwongen, omdat er gewoon geen plekkies waren.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:49 schreef Mykonos het volgende:
Toch mooi voor zo'n jongen als Reinders, paar jaar tegen de overstap aangezeten, en dan rijdt je opeens in koers naast Valverde
Voorstel: Eurosport verzorgt de beelden op Sporza en Sporza het commentaar op Eurosport. Als op Eurosport de reclame begint zeggen de commentatoren dat de uitzending verder gaat op Sporza. En tegen de tijd dat Sporza eruit moet vanwege het journaal, zeggen de commentatoren dat de uitzending verder gaat op Eurosport.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:31 schreef borisz het volgende:
Wellicht valt er nog iets te onderhandelen...twitter:PoppersDeurne twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 19:11:34Eurosport lijft rechten binnen van @giroditalia. @VRT voert gesprekken voor samenwerking met Eurosport. @sporza #belga reageer retweet
nee joh, Eurosport krijgt de beschikking over de tekst dat "Buren is komen te vervallen"quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:14 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Voorstel: Eurosport verzorgt de beelden op Sporza en Sporza het commentaar op Eurosport. Als op Eurosport de reclame begint zeggen de commentatoren dat de uitzending verder gaat op Sporza. En tegen de tijd dat Sporza eruit moet vanwege het journaal, zeggen de commentatoren dat de uitzending verder gaat op Eurosport.
8/10quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee joh, Eurosport krijgt de beschikking over de tekst dat "Buren is komen te vervallen"
Ik moet gelijk ook weer aan die passages in het boek van TD denken over padvinder Breukink.quote:Het gesprek kwam er, maar een contract bleef uit. “Maar uiteindelijk heeft dat dopingverleden daarbij helemaal geen rol gespeeld”, benadrukt Boogerd. “Toen ik samen met Breukink in dit restaurant een afspraak met Thomas had, waren Thomas en ik hier tien minuten eerder. Breukink had zijn reserves bij Thomas. Dus ik zei tegen Thomas dat hij Breukink moest zien te overtuigen. Thomas praat alleen maar over vrouwen. Maar Breukink is anders. Ik zei: ‘Thomas, je moet laten zien dat je deze laatste kans met beide handen aangrijpt. Dat je echt graag wil.’ Maar toen Breukink er eenmaal was, hebben we nauwelijks over wielrennen gesproken. Thomas vroeg nog naar de dochter van Breukink: ‘Breuk, heeft ze eigenlijk al een relatie? Nou ja joh, alles kan stuk!’ Zo zat Thomas te geinen. Dat is de Thomas zoals ik hem ook ken.”
quote:Michael Boogerd heeft in De Telegraaf voor het eerst uitgebreid gereageerd op de beschuldigingen aan zijn adres in het boek Mijn gevecht van Thomas Dekker. In het boek, geschreven door Thijs Zonneveld, betichtte Dekker Boogerd ervan een feestbeest, dopinggebruiker en dealer te zijn. "Hij doet zich voor als naļeve jongen, maar dat is hij helemaal niet", zegt Boogerd over Dekker.
In Mijn gevecht beweert Dekker onder meer dat Boogerd hem aangezet heeft om Dynepo te gebruiken, "Nou nee", zegt Boogerd. "Het was andersom. Ik had het nog nooit gebruikt. Thomas bracht zelf Dynepo voor het eerst ter sprake en was op zoek naar een adresje, omdat het hem niet gelukt was om het in zijn eigen circuit te krijgen."
WK 2007
Een ander voorbeeld dat Boogerd aanhaalt, waar volgens hem de feiten totaal anders zijn, is de WK van 2007. Volgens Dekker moest Boogerd aan een infuus met water om zijn hematocrietwaarde te verlagen. "Het was Thomas zelf die ver boven de vijftig uitkwam. Niet ik. Hij was helemaal in paniek, want hij wist dat hij daarmee niet door de controle zou komen."
Het is aan de ex-vrouw van Boogerd te danken dat Dekker niet gepakt werd, zegt Boogerd. "We hebben de dokter erbij gehaald, maar die had geen zakken water bij zich. Mijn ex-vrouw is daarna gebeld, want in Belgiė kun je dat soort infuuszakken bij de apotheek halen. Zij heeft een paar zakken gekocht en is naar Stuttgart komen rijden. Als zij dat niet gedaan had, was hij 100 procent nat gegaan."
Afrekening
Boogerd denkt dat de rancune bij Dekker ontstaan is omdat hij geen contract kreeg bij Roompot, die ploeg die Boogerd samen met Erik Breukink aan het opstarten was. Dat hij geen contract kreeg had volgens Boogerd niets te maken met het dopingverleden van Dekker.
"Nee, ik had hem er juist graag bij willen hebben. Ik was er 100 procent van overtuigd dat Thomas geen doping meer gebruikte." Boogerd zegt dat de sponsors de boot af hielden. "Zij vonden dat Thomas niet bij de ploeg paste. Roompot moest no nonsense uitstralen, Thomas was te jet-set."
'Geen fantast'
Toen het boek van Dekker verscheen, meldden hoofdpersonen uit het boek al dat er veel verhalen zoals Thomas Dekker zich die herinnerde, niet zouden kloppen. Dekker schrok daar niet van. "Ik snap hun reactie wel. Dat zien we al jaren."
Over de verhalen over Boogerd in zijn boek zei hij in november: "De dingen die ik over hem beschrijf zijn essentiėle zaken die mijn carričre veranderd hebben. Als je deze verhalen kan verzinnen ben je een grote fantast."
Zeer matige satire.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik als JoséGodinN1Fan ben erg verheugd met dit nieuws
Piepoli.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Die foto van Boogerd bij dat artikel, het is net een opgezet lijk
Hoe komen ze aan die bak geld? Ik heb het business model van Eurosport nooit echt begrepen, volgens mij redelijk hoge kosten en lage kijkcijfers.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, dat ze denken dat terug te kunnen verdienen met de Player. Ze hebben gewoon een enorme bak geld op het moment en pakken alles wat ze pakken kunnen tegen een prijs die de rest niet kan betalen. Denk eerder dat ze met dit soort exclusiviteit meer binnen denken te halen met reclames.
Ik denk juist vrij lage kosten. Commentatoren waarschijnlijk allemaal freelancers en geen dure live programma's in de studio.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die bak geld? Ik heb het business model van Eurosport nooit echt begrepen, volgens mij redelijk hoge kosten en lage kijkcijfers.
Wellicht komt er nog een compromis met de rechten voor Sporza in het weekend.
Discovery heeft in 2012 (20%), 2014 (van 20 naar 49%) en 2015 (van 49 naar 100%) steeds meer belang in eurosport genomen. En die hebben dus die bak geld.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die bak geld? Ik heb het business model van Eurosport nooit echt begrepen, volgens mij redelijk hoge kosten en lage kijkcijfers.
Wellicht komt er nog een compromis met de rechten voor Sporza in het weekend.
Begon mij al zorgen te maken over de vorm van Valverde dit jaar. Het is immers al bijna februari en hij nog geen goede uitslag geredenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef wimderon het volgende:
Mallorca:
1. Wellens
2. Valverde
3. Vervaeke
4. Benoot
Broodje ketonenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat hebben ze deze winter gegeten bij de Belgische Lotto?
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat hebben ze deze winter gegeten bij de Belgische Lotto?
Weening 6equote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef wimderon het volgende:
Mallorca:
1. Wellens
2. Valverde
3. Vervaeke
4. Benoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
zijn vast de NOS stagiairsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
251 stemmen op NOS, da's veel.
quote:Op zondag 29 januari 2017 10:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Iemand gaat dit niet leuk vinden:vertaling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ChallengeMca twitterde op zondag 29-01-2017 om 12:51:3015 segundos para @NairoQuinCo ! El campeón de la @lavuelta atacando! @Movistar_Team #ChallengeMallorca reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |