Positionering? Briljant! Dat ik daar niet continu mee bezig ben!quote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig.
Overigens zei ik dat je je moest positioneren, dus ik gaf direct spot-on aan wat je fout deed.
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Jij keept overigens nooit als ik in je team zit, omdat je dan per se voorin wil staan.
Ik snapte het ook niet inderdaad. Wie gaat er nou voor z'n man staan als keeperquote:Op zondag 29 januari 2017 00:37 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Positionering? Briljant! Dat ik daar niet continu mee bezig ben!![]()
Dat denk ik niet. Alhoewel sympathie er voor zorgt dat mensen dan eindelijk toegeven hoe extreem goed ik ben, maar eigenlijk boeit dat me niet zo heel veel.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:37 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Je moet je eens focussen op je eigen spel in plaats van als een hond overal je geur te willen achterlaten. Dat zou je een completere speler maken.
Ik saboteer liever dan dat ik naar je luisterquote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef GGMM het volgende:
Jij keept overigens nooit als ik in je team zit, omdat je dan per se voorin wil staan.
Precies, je bent constant met mij bezig.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik saboteer liever dan dat ik naar je luister
Waarom geef je nooit aan hoe iemand zijn spel kan verbeteren, in plaats van slechts op te merken dat er iets verbeterd kan worden?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet inderdaad. Wie gaat er nou voor z'n man staan als keeper
[..]
Dat denk ik niet. Alhoewel sympathie er voor zorgt dat mensen dan eindelijk toegeven hoe extreem goed ik ben, maar eigenlijk boeit dat me niet zo heel veel.
Ik gaf aan dat je je beter moest positioneren, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:43 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Waarom geef je nooit aan hoe iemand zijn spel kan verbeteren, in plaats van slechts op te merken dat er iets verbeterd kan worden?
Vertaald naar beeldspraak geef je simpelweg alleen aan wat de eindbestemming is, de route daarheen laat je om de een of andere reden achterwege. Goede bijdrage, hoor.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat je je beter moest positioneren, hoe duidelijk wil je het hebben?
Je bent zelf slim genoeg om te weten hoe dat moet, maar mocht het onduidelijk zijn dan mag je me altijd om tips vragen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:47 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Vertaald naar beeldspraak geef je simpelweg alleen aan wat de eindbestemming is, de route daarheen laat je om de een of andere reden achterwege. Goede bijdrage, hoor.
Laat maar weten wanneer je tijd hebt; mijn spel zal er ongetwijfeld op vooruitgaan na een masterclass van GGMM.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf slim genoeg om te weten hoe dat moet, maar mocht het onduidelijk zijn dan mag je me altijd om tips vragen.
Let maar gewoon goed op mijn tips, die ik je tijdens het spel op zeer regelmatige basis ga geven.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:56 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je tijd hebt; mijn spel zal er ongetwijfeld op vooruitgaan na een masterclass van GGMM.
Hoe meer je typt, des te beter.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let maar gewoon goed op mijn tips, die ik je tijdens het spel op zeer regelmatige basis ga geven.
quote:Op zondag 29 januari 2017 01:05 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Hoe meer je typt, des te beter.
Deal.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:05 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Hoe meer je typt, des te beter.
Host?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik saboteer liever dan dat ik naar je luister
Host?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:37 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Positionering? Briljant! Dat ik daar niet continu mee bezig ben!![]()
Je moet je eens focussen op je eigen spel in plaats van als een hond overal je geur te willen achterlaten. Dat zou je een completere speler maken.
GGMM4hostquote:Op zondag 29 januari 2017 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let maar gewoon goed op mijn tips, die ik je tijdens het spel op zeer regelmatige basis ga geven.
Gore dikzak.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje met hagelslag.
Je bent echt goor dik.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje met hagelslag.
Eens.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
GGMM noemt mensen zo vaak dik dat ik vermoed dat er bij hem zelf ook wel wat kilootjes af kunnen.
Met alle plezierquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even tussendoor hoor: Chevy is een geweldenaar.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 [/quote] [quote]
[b]Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef Euribob het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)1476f59d169c372802f4quote:
Je kan gewoon niet hosten sufkutquote:Op zondag 29 januari 2017 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een stel kleuters ineens joh, regel het zelf maar
Blijkbaar is met 2 punten spelen al te ingewikkeld.
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Inderdaad, ik schatte een paar nerds iets te hoog in, kan gebeuren.quote:
Wat ben jij een SCHIJTHOST zegquote:Op zondag 29 januari 2017 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Chaos, achterlijke regels, telkens dreigen met kicks.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 22:47 schreef tralalala het volgende:
Waar was jij op 29 januari toen er een bal het speelveld werd uitgetrapt tijdens Rambo?![]()
"Achterlijke regels"quote:Op zondag 29 januari 2017 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chaos, achterlijke regels, telkens dreigen met kicks.
Gelukkig startte Thock een nieuwe. Jij hebt echt een stoornis volgens mij.
Dat doe je toch ook? We spelen altijd met 3 punten, nu niet, omdat jij deze achterlijke regel ter plekke verzint.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Achterlijke regels"omdat we Rambo een keer met 2 punten spelen, en dan vervolgens zeggen dat ik "regels ter plekke verzin".
Jijbak.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Grappig dat jij over een stoornis begint overigens, met je constante gescheld op medespelers.
De algemeen geldende (en geaccepteerde) rambo regels zijn:quote:Op zondag 29 januari 2017 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Achterlijke regels"omdat we Rambo een keer met 2 punten spelen, en dan vervolgens zeggen dat ik "regels ter plekke verzin".
Grappig dat jij over een stoornis begint overigens, met je constante gescheld op medespelers.
Soms met 5 punten, dus ik zag het probleem niet. Maar blijkbaar is men daar hier op niet berekend. Kan gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook? We spelen altijd met 3 punten, nu niet, omdat jij deze achterlijke regel ter plekke verzint.
[..]
Jijbak.
Wie was het dan er mee eens?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, 5 als afsluiter of als er weinig man zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Soms met 5 punten, dus ik zag het probleem niet. Maar blijkbaar is men daar hier op niet berekend. Kan gebeuren.
Iedereen; Althans, in de wereld waarin Chevy leeft.quote:
Nu verzin je het ook ter plekke, dit zijn niet eens "regels"quote:Op zondag 29 januari 2017 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De algemeen geldende (en geaccepteerde) rambo regels zijn:
Normale rambo: 3
Laatste rambo: 5
Dus ja, je verzon het ter plekke. Sufkut.
Vraag maar aan de restquote:Op zondag 29 januari 2017 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu verzin je het ook ter plekke, dit zijn niet eens "regels"
Het idee was van tralala, nog niet eens van mezelf.quote:
Volgens mij ging IEDEREEN weg.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen; Althans, in de wereld waarin Chevy leeft.
Dat was de schuld van IEDEREENquote:
Ik zal dit nooit vergeten.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:47 schreef tralalala het volgende:
Waar was jij op 29 januari toen er een bal het speelveld werd uitgetrapt tijdens Rambo?![]()
Met 2 punten omdat het anders wat lang duurt met 9 man.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 5 als afsluiter of als er weinig man zijn.
Er is geen enkele reden om opeens met 2 punten te spelen, behalve dat jij de baas wil spelen en regels op wil leggen.
Ah, puur voor jou dus.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 2 punten omdat het anders wat lang duurt met 9 man.
Gek dat je niet luistert naar je publiek idd. Geen wonder dat iedereen je room verliet.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja ik ben de baas in mijn eigen room, gek he?
Dat klopt. We waren met 9 (?) man, zit er tenminste nog een beetje tempo in.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het idee was van tralala, nog niet eens van mezelf.
Ik snap de regel, daarom hanteerde ik hem ook. Ach ja, volgende keer beter.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat klopt. We waren met 9 (?) man, zit er tenminste nog een beetje tempo in.
Maar er was geen meerderheid voor te vinden.
Onzin. Af en toe een potje ok, maar ik ben meer van de 3v3/4v4/2v2/5v5 etc etc.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:11 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Lobby zonder Rambo is niet zo populair, helaas.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)77ce20cdcc1192e27b1dquote:
Ik stond in het doel waarbij het gebeurde.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:47 schreef tralalala het volgende:
host ffquote:Op zondag 29 januari 2017 23:02 schreef GGMM het volgende:
Wat een walgelijk slechte host is chevy zeg.
Niet om je te kwetsen verder, maar ik heb jou nooit als een vriend gezien.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:52 schreef Toto69 het volgende:
Van je vrienden moet je het maar hebben.
Ik log uit en kom nooit meer terug.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet om je te kwetsen verder, maar ik heb jou nooit als een vriend gezien.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)cb06cf79f101b4f9d52fquote:
Omdat je een druiloor bent.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Messi
Althans, voor die RQ gedroeg hij zich wel wat nijdig
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Volgens mij ben je ietwat "mad" ;-)quote:
Waarom doe je dit ook? Schijt irritantquote:
Nee ff serieus, je bande me als Toto.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit ook? Schijt irritant
Ik 4 mattie, ik 4.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Terwijl ik er extreem goed voor stond met nog 5 punten
Houd eens op met stokenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Terwijl ik er extreem goed voor stond met nog 5 punten
Terechtste BAN ooitquote:Op maandag 30 januari 2017 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij deed echt heel hinderlijk voor je vertrok
Doe eens normaalquote:Op maandag 30 januari 2017 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij deed echt heel hinderlijk voor je vertrok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |