Post dat filmpje dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat van Enix komt uit een filmpje van Derksen
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof de sfeer zo kut was toen ik er was joh
ohquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat van Enix komt uit een filmpje van Derksen
Het zit diep bij GGMM zo te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
Geweldig gehost trouwens.Als chevy mensen niet toelaat vanwege zijn idiote belevingswereld dan host toch gewoon iemand anders op dat zelfde moment en verhuizen we naar die server?
Zijn we ook van chevy af.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zit diep bij GGMM zo te zien.
Oh ja, deze.quote:
Je begint wel 2x over mij anders.quote:
Ik ging in op Tsjok.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je begint wel 2x over mij anders.
Dat vinden veel mensen trouwens ook als jij er bent.quote:
Je begint 2x over mij.quote:
Dat het meevalt?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat vinden veel mensen trouwens ook als jij er bent.
Ja, dat was het.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof de sfeer zo kut was toen ik er was joh
Ik had je al een laatste waarschuwing gegeven en je gaat gewoon lekker door. Als je iemand anders' room verneukt kan ik er niets aan doen, nu wel, dus doe ik dat. En dat is het laatste wat ik er verder over te zeggen heb.quote:Na die tweede keer dat er een goal viel doordat ik stilstond ging ik ook niet meer keepen trouwens, dus toen kon ik met Pleading vrij normaal een gesprek voeren, en toen bande je me ineens. Vond ik een rare timing. Als je het had gedaan toen ik typte en tegelijk keepte had ik je nog wel begrepen.
Omdat jij ballen doorlaat terwijl je typt, daar klaag ik over, niet over je taalgebruik an sich.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
En wéér grappig dat je dat stukje over die dubbele standaarden wederom ontwijkt.
Vraag me af waarom
Goede tactiek om een discussie te voeren, gewoon je opponent gek noemen, hoef je niet verder te gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het meevalt?
Ik heb oprecht het idee dat jij gewoon knettergek bentJe zei net ook dat je niet zat te typen dat potje, terwijl je een heel betoog hield over mijn gedrag
Dan vraag ik me oprecht af of je dat alweer vergeten bent ofzo..
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat. Vraag me af waaromquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede tactiek om een discussie te voeren, gewoon je opponent gek noemen, hoef je niet verder te gaan.
Maar vertel nu eens hoe het zit met die dubbele standaarden
Als het GGMM te moeilijk wordt gaat hij "Arthur" (ik weet niet wie dat is trouwens) zeggen, leuk is dat altijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat. Vraag me af waarom
Dag Arthur.
Oh omdat kanker "erger" is dan aids moet je mensen die kanker zeggen bannen, en zelf steeds net aids scheldenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij ballen doorlaat terwijl je typt, daar klaag ik over, niet over je taalgebruik an sich.
Even afgezien van het feit dat ik 'kanker' erger vind dan 'aids', maar toen er 'debiel'' werd gezegd vergeleek je het al op hetzelfde niveau als wanneer er 'kanker' gezegd wordt, dus ook dát snap je niet helemaal.
En nu ben ik wel klaar met je, je gaat het oprecht toch niet begrijpen..
Doe je zelf ook, selectieve quote-meneerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
En weer beide inhoudelijke berichten ontwijken
Aids is geen dodelijke ziekte. Aids is een chronische ziekte.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh omdat kanker "erger" is dan aids moet je mensen die kanker zeggen bannen, en zelf steeds net aids scheldende ergheid van dodelijke ziektes vergelijken, dat alleen al.
Klopt en na je beschuldiging ga ik toch inhoudelijk op je in. Vervolgens doe jij precies hetzelfde.quote:
Oh, inderdaad, daarom maar lekker mee smijtenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aids is geen dodelijke ziekte. Aids is een chronische ziekte.
Als je alleen kanker zegt (zonder dat het naar een specifiek persoon is gericht) maakt het niet zoveel uit, maar als je iemand uitscheldt voor debiel krijg je een kick.quote:En nogmaals; jij vergeleek laatst 'debiel' en 'kanker' met elkaar als even erg? Ja of nee? Wees eerlijk.
quote:[..]
Klopt en na je beschuldiging ga ik toch inhoudelijk op je in. Vervolgens doe jij precies hetzelfde.
Dat is wat men noemt, hypocriet.
daarom is jouw vergelijking scheef. (Mooi overigens hoe je een post later mij uitlacht alsof ik het met elkaar vergeleekquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh, inderdaad, daarom maar lekker mee smijten![]()
Rare standaarden heb jij, maar prima verder. Noem me dan alleen niet hypocriet omdat ik hier niet in mee ga.quote:[..]
Als je alleen kanker zegt (zonder dat het naar een specifiek persoon is gericht) maakt het niet zoveel uit, maar als je iemand uitscheldt voor debiel krijg je een kick.
Niet ontwijken, geef me maar gewoon gelijk. Dat komt een stuk minder debiel over.quote:
Ik klaagde vooral over je gebrek aan spel omdat je typte. Hoe de sfeer is boeit me niet zo veel. Ik constateerde slechts dat hij door jouw gezanik niet echt goed was.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook wel ironisch dat GGMM over de sfeer klaagt maar zelf altijd iedereen debiel/mongool noemt.
Ik weet niet waar je het nu weer over hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
daarom is jouw vergelijking scheef. (Mooi overigens hoe je een post later mij uitlacht alsof ik het met elkaar vergeleek)
Vind ik nou van jou.quote:[..]
Rare standaarden heb jij, maar prima verder. Noem me dan alleen niet hypocriet omdat ik hier niet in mee ga.
Hier kan ik niks mee en is wederom een bewijs dat je op de man spelen leuker vindt dan inhoudelijk discussiëren.quote:[..]
Niet ontwijken, geef me maar gewoon gelijk. Dat komt een stuk minder debiel over.
Oh en nu boeit de sfeer je ineens niets meerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik klaagde vooral over je gebrek aan spel omdat je typte. Hoe de sfeer is boeit me niet zo veel. Ik constateerde slechts dat hij door jouw gezanik niet echt goed was.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even tussendoor hoor: Chevy is een geweldenaar.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 [/quote] [quote]
[b]Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef Euribob het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waar zei ik van wel dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh en nu boeit de sfeer je ineens niets meer
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zei ik van wel dan?
Verder blijf je doen alsof je me niet snapt om vervolgens te herhalen wat je al zei. Als je dat discussiëren noemt ben ik wel klaar met je.
Voortaan haal ik je bij elke bal die je doorlaat omdat he typt direct uit mn server, en ban je mensen mijn inziens onterecht in jouw servers in mijn bijzijn dan start ik er direct een op zonder jou. Dan weet je dat alvast.
quote:
Fucking 23:42 op een vrijdag!! Geen wonder dat jullie maagd zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zei ik van wel dan?
Verder blijf je doen alsof je me niet snapt om vervolgens te herhalen wat je al zei. Als je dat discussiëren noemt ben ik wel klaar met je.
Voortaan haal ik je bij elke bal die je doorlaat omdat he typt direct uit mn server, en ban je mensen mijn inziens onterecht in jouw servers in mijn bijzijn dan start ik er direct een op zonder jou. Dan weet je dat alvast.
JA!quote:
Dat heb je wel vaker gezegd, maar je moet altijd het laatste woord hebben dus dit neem ik niet zo serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zei ik van wel dan?
Dit is hypocriet, want het gebeurt genoeg dat jij typt en er daardoor wordt gescoord.quote:Voortaan haal ik je bij elke bal die je doorlaat omdat he typt direct uit mn server,
Ga jij maar lekker in je eentje met aids schelden danquote:en ban je mensen mijn inziens onterecht in jouw servers in mijn bijzijn dan start ik er direct een op zonder jou. Dan weet je dat alvast.
Ik moest er vanochtend heel vroeg uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Fucking 23:42 op een vrijdag!! Geen wonder dat jullie maagd zijn
Er was nog een andere post waar je op kan reageren hè?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zei ik van wel dan?
Mag het hopen, ik heb op een schietvereniging gezeten.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:00 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Als Messi in HaxBall net zo nauwkeurig was als met een sniper in Battlefield..
Hoe goed knalt je puddingbuks?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag het hopen, ik heb op een schietvereniging gezeten.
Knallen met een .50
Dat kan ik beter aan jou vragen dikzak. En ga slapen maagd dat je bent.quote:
Ik ben helemaal geen maagd en ik ben ook niet dikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen dikzak. En ga slapen maagd dat je bent.
Madquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen maagd en ik ben ook niet dik
ok tristanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag het hopen, ik heb op een schietvereniging gezeten.
Knallen met een .50
Daar zie ik jou wel een beetje voor aan om eerlijk te zijnquote:
Heb geen zin om helemaal naar die schietvereniging te fietsemquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar zie ik jou wel een beetje voor aan om eerlijk te zijn
Ik ben er pas net achter gekomen dat je dingen vrij kan spelen als je die battlepacks opent in battlelog.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:00 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Als Messi in HaxBall net zo nauwkeurig was als met een sniper in Battlefield..
Godverdommequote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben er pas net achter gekomen dat je dingen vrij kan spelen als je die battlepacks opent in battlelog.Moet er iets van 160 openen
Ik ben nog van The All-Seeing Eye generatie, weet ik veel.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
doet het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)60793f5726ba1a723734
doet het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)60793f5726ba1a723734
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)5cd27e0ad07ff27ccd23quote:
quote:
Bedankt, hanzen.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
Wie maakt er ook een room van 8 personen?!?
Doe je altijd, dan ga je zo ver in de spits staan dat je onaanspeelbaar bent en je doet verder niks, zodat ik 5 minuten lang keep en een lullig 0-1 om mijn oren krijg.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ondanks het feit dat ik vandaag niet zo in vorm bleek, vond ik het toch een dol prettige sessie, jongens
Al stelde dit chatbericht, waaruit blijkt dat GGMM het teambelang niet hoog in het vaandel heeft zitten, mij wat teleur, maar je kunt niet alles hebben
[ afbeelding ]
Bij 2v2 is dat misschien meer ergerlijk, maar bij een potje 4v4 op het stadium "Big" moet er toch wel een mannetje vooraan blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe je altijd, dan ga je zo ver in de spits staan dat je onaanspeelbaar bent en je doet verder niks, zodat ik 5 minuten lang keep en een lullig 0-1 om mijn oren krijg.
Ondanks mijn zeer vriendelijke verzoeken hier mee op te houden blijf je helaas doorgaan, dus helaas moet ik het nu zo doen.![]()
Met pijn in mijn hart overigens.
Vertrouwen hebben in jouw kwaliteiten als verdediger bleek achteraf inderdaad een slecht idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:45 schreef GGMM het volgende:
Pleading hostte goed en speelde goed, trouwens.Complimenten. (behalve dat laatste potje, toen maakte je een foutje door voor de laatste man te staan als keeper, maar dat kan gebeuren.)
Zelfs Rambo gespeeld.
Voorin blijven staan oke, maar je lijkt alleen maar stil te staan. Probeer in te schatten waar een bal dreigt te komen of hoe je verdedigers kunnen uitverdedigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij 2v2 is dat misschien meer ergerlijk, maar bij een potje 4v4 op het stadium "Big" moet er toch wel een mannetje vooraan blijven.
Ik ben geen verdediger omdat jij zegt dat dit moet. Jij stond achter, je blundert, je bent pissig omdat ik er iets van zeg en je loopt je goal uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:51 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben in jouw kwaliteiten als verdediger bleek achteraf inderdaad een slecht idee.
Als jij een beetje degelijk kon verdedigen zou niemand in een positie komen waarbij er 'geblunderd' zou worden!quote:Op zondag 29 januari 2017 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorin blijven staan oke, maar je lijkt alleen maar stil te staan. Probeer in te schatten waar een bal dreigt te komen of hoe je verdedigers kunnen uitverdedigen.
Dit is een lief bedoelde tip!
[..]
Ik ben geen verdediger omdat jij zegt dat dit moet. Jij stond achter, je blundert, je bent pissig omdat ik er iets van zeg en je loopt je goal uit.
Foei!
Uh... oke.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:18 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Als jij een beetje degelijk kon verdedigen zou niemand in een positie komen waarbij er 'geblunderd' zou worden!
Als jij je verdedigende kwaliteiten net zo serieus neemt als je aanvallende kwaliteiten, was je een Tier 1 speler geweest. Waz en Bob beheersen namelijk beide.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh... oke.
Jammer dat je geen serieuze dialoog met mij aangaat.
Een verbaal wedstrijdje ver pissen, bedoel je.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh... oke.
Jammer dat je geen serieuze dialoog met mij aangaat.
Pls, ik ben verdedigend gezien de beste speler hier.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als jij je verdedigende kwaliteiten net zo serieus neemt als je aanvallende kwaliteiten, was je een Tier 1 speler geweest. Waz en Bob beheersen namelijk beide.
Nee, ik ben serieus. Waarom ben je eerst keep en dan na een foutje waar ik iets van zeg niet meer?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:23 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Een verbaal wedstrijdje ver pissen, bedoel je.
Als je het serieus neemt ja. Maar dat doe je vaak niet, nee, je wijst graag naar anderen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pls, ik ben verdedigend gezien de beste speler hier.
Onjuist, het enige wat ik niet doe is keepen, omdat je dan gedeeltelijk afhankelijk bent van wat er mee terug komt. Als je dan met chevy en toto speelt, tja.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je het serieus neemt ja. Maar dat doe je vaak niet, nee, je wijst graag naar anderen.
Omdat de opmerkingen die je maakt overduidelijk niet constructief van aard zijn. In het geval jij op die toer gaat, ga ik ook niet meer investeren in het potje.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Waarom ben je eerst keep en dan na een foutje waar ik iets van zeg niet meer?
Kom op Pleading, laat je niet zo kennen.
Ik ben een redelijke keep, en je komt maar matigjes terug.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, het enige wat ik niet doe is keepen, omdat je dan gedeeltelijk afhankelijk bent van wat er mee terug komt. Als je dan met chevy en toto speelt, tja.![]()
Als er een beetje redelijke keep is dan verdedig ik juist graag.
Wat kinderachtig.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Omdat de opmerkingen die je maakt overduidelijk niet constructief van aard zijn. In het geval jij op die toer gaat, ga ik ook niet meer investeren in het potje.
Hier stopte ik met lezen.quote:
Voor goed bedoelde tips sta ik natuurlijk altijd openquote:Op zondag 29 januari 2017 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorin blijven staan oke, maar je lijkt alleen maar stil te staan. Probeer in te schatten waar een bal dreigt te komen of hoe je verdedigers kunnen uitverdedigen.
Dit is een lief bedoelde tip!
[..]
Ik ben geen verdediger omdat jij zegt dat dit moet. Jij stond achter, je blundert, je bent pissig omdat ik er iets van zeg en je loopt je goal uit.
Foei!
Dan heb ik er vertrouwen in dat je het voortaan wel goed doet!quote:Op zondag 29 januari 2017 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor goed bedoelde tips sta ik natuurlijk altijd open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |