Doei buuvquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef Molo het volgende:
Hai overbuuf
En doei weer, te jong nog voor hier ik
hee Molo, kom je vast oefenen in het grijze haren tellen, rimpels rekken of rollatorracen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef Molo het volgende:
Hai overbuuf
Niet bij te houden die oudjesquote:
hey, je zat hier al eerderquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef Molo het volgende:
Hai overbuuf
Alledrie kan ik alquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
hee Molo, kom je vast oefenen in het grijze haren tellen, rimpels rekken of rollatorracen?
Dat was geen doorgesnoven junkquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou je?![]()
je moet ook niet verwachten dat er nog iets zinnigs uitkomt bij die doorgesnoven knakker,
Herman was tenminste nog léukDeelder niet...
Ik bedoel bij jezelf, niet bij je patientenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Alledrie kan ik al
Ik ben een jonge godin in het lijf van een bejaarde
Ik zit mobielquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, die spoot het rechstreeks zijn aderen in geloof ik, maar hij blééf leuk
Nou de spuiten lagen overal kan ik me nog herinneren van een uizending met zijn exvrouw,quote:
ah die heb ik gemistquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mauiw kwam ook al een keertje langs om te proberen
Leuk jaquote:Nou de spuiten lagen overal kan ik me nog herinneren van een uizending met zijn exvrouw,
en hij vond dat toen zelf ook niet kunnen voor de kinderen ofzoiets en ik weet niet hoe dat heet
maar met zo'n lepeltje opwarmen, ik weet niet meer of hij dat rookte of spoot, anyway's nuchter
was ie zelden
quote:
wat is SSDD nou weer?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's mooi
Met mij aardig, al is het nog wel SSDD
hoiquote:
Darmziektequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:28 schreef FANN het volgende:
ah... googel zegt
Same Shit, Different Day
ook al een afkorting van, ik dacht dat het een ziekte was ofzo
Of dat baby voedselquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je dat voortaan dan niet boven mijn auto doen?
neh... geen diaree, gewoon lekker poepen bedoel ikquote:
Ik heb geen probleem hoorquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]nee zou ik nooit doen
[..]
neh... geen diaree, gewoon lekker poepen bedoel ikkomt door de gezonde Smoothies
denk ik, moet je lijnzaad indoenprobeer maar volgend keer, goed voor de stoelgang enzo...
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info!![]()
Inb4 Madmaster.
Is toch belangrijke informatie die ik best met jullie wil delenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info!![]()
Inb4 Madmaster.
zie je in 1 schijt niks meerquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je dat voortaan dan niet boven mijn auto doen?
staat niet voor niks ook in m'n omderschrift hequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:28 schreef FANN het volgende:
ah... googel zegt
Same Shit, Different Day
ook al een afkorting van, ik dacht dat het een ziekte was ofzo
kloothommel is meer iets voor jouquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef chufi het volgende:
Naast de schijtlijster heb je ook de kloothommel
ow...quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat niet voor niks ook in m'n omderschrift he
heel af en toe zie ik het, maar dan staat het vaak al tijdenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...let ik nooit op om eerlijk te zijn.......
MM heeft last van vroegtijdige ejaculatie?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een ontboezemingen op de donderdagavond
hier gaat het over vroege ejaculaties, op KSC over squattend squirtenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
MM heeft last van vroegtijdige ejaculatie?
Daar ebben ze toch wel een pilletje voor![]()
arme MM
ah... dáár heb je dat vandaan, ik ken al die uitdrukking wel eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je kwartetten
gezellie zo bij mijn truffelpuntquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier gaat het over vroege ejaculaties, op KSC over squattend squirten
Neem je in het vervolg wel een paraplu mee naar de volgende meet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier gaat het over vroege ejaculaties, op KSC over squattend squirten
die zie ik mobiel nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat niet voor niks ook in m'n omderschrift he
op gegeven moment zie je iedere zin dubbelzinnigquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nu allemaal rare dingen denkenik denk dat ik effe ga bankhangen
hangzequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah gossie .. Het wordt je allemaal teveel...quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
effe uitbuikenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gossie .. Het wordt je allemaal teveel...
nomzzz klinktquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik had pasta kip-pesto en dat was verrukkelijk
Alweer een aanname...quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
MM heeft last van vroegtijdige ejaculatie?
Daar ebben ze toch wel een pilletje voor![]()
arme MM
Met vers gemaakte pestoquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nomzzz klinkt
ik had kliekjes van gisteren
Ik ben gewoon altijd op tijd bij afspraken, eerder een kwartier te vroeg dan 1 minuut te laat.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je insinueert veel, maar beweer niets
Herkenbaar wel, ik kom eigenlijk nooit te laat op afspraken en ben dus ook altijd te vroeg, ik wacht liever op een ander dan dat een ander op mij moet wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd op tijd bij afspraken, eerder een kwartier te vroeg dan 1 minuut te laat.
Mensen die zich niet aan afspraken houden qua tijd zullen dat snel merken...
die van mij is gejatquote:
ik herken de mijne nog.quote:
Ik zei prima toch, maar ik heb geen LP. misschien ooit wel eens iets op cassette opgenomen.. Nu heb ik zeker wel wat digitaals van ze alhier op de storagequote:
ja, op zolder ergens, niet aangeslotenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook een platenspeler Koen?
Ik niet meer..quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook een platenspeler Koen?
Ben je er al?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:21 schreef drakin het volgende:
Debieltje werkt even niet mee, ik stap er even uit.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:21 schreef drakin het volgende:
Debieltje werkt even niet mee, ik stap er even uit.
Aan geliktquote:
quote:
Uit de trein Koen! Wat dacht jij?quote:
quote:
Ik dacht dat je eraan gelukt had omdat je Ernst Jansz zo lekker vondquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Nee joh, niet aan gelikt, ik weet het echt niet meer, is wel 25 jaar terug dat ik die lp voor het laatst zag. Maar ik weet zeker dat ik er iets in geschreven heb, of dat er ergens een scheurtje of vlekje in de binnenhoes zit.
Was dat niet DDM?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eraan gelukt had omdat je Ernst Jansz zo lekker vond
Alleen aan die van Doe deze Maar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Likt zij aan platenhoezen van lp's?
Aanname,,, ist verbotenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen aan die van Doe deze Maar waarschijnlijk.
Ernst was dan ook een lekkertjequote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen aan die van Doe deze Maar waarschijnlijk.
die vond ik vroeger het leukstquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ernst was dan ook een lekkertje
[ afbeelding ]
Nog steeds trouwens.
Die was te oud voor me, Doe maar was net iets voor mijn tijd, die LP was oorspronkelijk ook van mijn grote broer.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eraan gelukt had omdat je Ernst Jansz zo lekker vond
Is Sas naar zijn werk ofzo dat je zit te fokkenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die was te oud voor me, Doe maar was net iets voor mijn tijd, die LP was oorspronkelijk ook van mijn grote broer.
Ja ja, wrijf het er maar inquote:
nope, ik had in die tijd een LP van BZN en van ABBA denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, wrijf het er maar in![]()
Dus je hebt niet aan lp's gelikt.
Daar viel niet veel aan te likkenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik had in die tijd een LP van BZN en van ABBA denk ik
Zelfs in jouw tijd jaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]dan was je in mijn tijd wel goed FOUT
ik was 10 ofzo toen Doe Maar stopte, toen was mijn smaak nog niet zo ontwikkeld. Nu luister ik al de hele week naar de week van de jaren 60 op radio5quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar viel niet veel aan te likken
Maar BZN?!
oe kokos... die Breaker Boskos zijn heeeeeeeeeeeel lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag deze mee naar mijn werk![]()
[ afbeelding ]
Hoe raad je hetquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is Sas naar zijn werk ofzo dat je zit te fokken
Dat vind ik dan wel weer erg oud, zo af en toe een gouwe ouwe vind ik wel leuk, maar niet tijden achter elkaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was 10 ofzo toen Doe Maar stopte, toen was mijn smaak nog niet zo ontwikkeld. Nu luister ik al de hele week naar de week van de jaren 60 op radio5
Maar ik hou normaal helemaal niet van kokosquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oe kokos... die Breaker Boskos zijn heeeeeeeeeeeel lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik hou normaal helemaal niet van kokos
dan kom je toch ooooooooooooooooookkkkkkkkkkk.............quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef racerdkb het volgende:
En van die online leden zit ook drie kwart verstokt in hun vertrouwde slowchat te posten.
Waarom quote je berichten van een week oud?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kom je toch ooooooooooooooooookkkkkkkkkkk.............
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom quote je berichten van een week oud?
Tja, als ik gister post in de trein te zitten, waar zou ik dan vandaag zijn he?quote:
Nou dat je naar Sas ging was wel duidelijk hoor.......quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja, als ik gister post in de trein te zitten, waar zou ik dan vandaag zijn he?
Ik ben veel te voorspelbaar
Je gaat niet extra knoflook eten als je tandarts gemeen doet?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat je naar Sas ging was wel duidelijk hoor.......
Ik ga gebakken aubergine eten, kon ik gisteren niet eten, want véél knoflook![]()
en ik moest naar de Tandarts, dus nu kan ik het eindelijk gaan eten, want ik ben al geweest.
doei
Nou moe, je kan ook overdrijven zegquote:Ministers: vertrek Van der Steur 'persoonlijk drama' en 'onterecht'
je moet er een eitje doorheen doen voor de bindingquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wat een succes, die gehaktballen, ze vallen uit elkaar en lijken eerder te koken dan te bakken
Dat dus, en een beetje stevig maken met wat broodkruim of paneermeel, en daarna voorzichtig bakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet er een eitje doorheen doen voor de binding
dat heb ik uiteraard gedaan, heb dit recept https://www.ah.nl/allerha(...)-team-van-de-librijequote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, en een beetje stevig maken met wat broodkruim of paneermeel, en daarna voorzichtig bakken.
Daar ging ik ook vanuit hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heb ik uiteraard gedaan, heb dit recept https://www.ah.nl/allerha(...)-team-van-de-librije
Mijn vader at nooit knoflook.. Een paar jaren terug werd ik door een vrouwelijke tandarts behandeld en die zat er niet zo mee .. Die had net gelunched of zo, maar ze kwam uit Alicantequote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Je gaat niet extra knoflook eten als je tandarts gemeen doet?
mocht je spoelen met sangriaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader at nooit knoflook.. Een paar jaren terug werd ik door een vrouwelijke tandarts behandeld en die zat er niet zo mee .. Die had net gelunched of zo, maar ze kwam uit Alicante
Nee ... Goed lezen .. Een paar jaar terug.. Maar oveer iets meer dan 2 week mag ik weer volgens mijquote:
Ik maak liever hamburgers. Morgen weer voor zondag CUL / Zelf hamburger vlees makenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wat een succes, die gehaktballen, ze vallen uit elkaar en lijken eerder te koken dan te bakken
Nope, ik had ook geen verdovng nodig, soms bij de mondhygieniste bloed het wel,quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:11 schreef chufi het volgende:
Maar misschien Fann die was er vandaag wel
Je kan ook geen librije gehaktballen maken van AH gehaktquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heb ik uiteraard gedaan, heb dit recept https://www.ah.nl/allerha(...)-team-van-de-librije
ik eet nooit vlees van AH, ik kom echt nooit in die winkelquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ook geen librije gehaktballen maken van AH gehakt![]()
was het ook nog niet eens biologisch?
Dat was de insteek.quote:
ik kom er wel eens hoor, ook niet vaak want duuuuuuuuuuuuuur, maar nooit voor vleesquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik eet nooit vlees van AH, ik kom echt nooit in die winkel
Kanaaltje Ziggo 132 hieroquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:06 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg een advertentie op Fok in dit topic, die wil ik wel zien
[ afbeelding ]
http://www.cbsreality.tv/eu/
lijkt me wel interessant
Ja nee OK, ik was benieuwd en ging even zoeken.. Maar Ziggo heeft de pakketten weer eens omgegooid..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Programma is morgen toch? Dus ik kijk nu niet.....
we kunnen het programma niet kijken, ik krijg wel uitleg, maar ik snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:31 schreef chufi het volgende:
Want dan heb je ook het HBO series pakket ter beschikking op on demand.. Schijnt dat HBO eer in Nederland mee gestopt is maar blijkbaar mogen we wel de series blijven kijken on demand
als je een speciaal apparaat hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee OK, ik was benieuwd en ging even zoeken.. Maar Ziggo heeft de pakketten weer eens omgegooid..
Als je dat CBS wel kunt zien dan heb je films en SeriesXL pakket en dan kun je On-Demand alle HBO series 1 dag later na uitzending in de USA kijken zeggen ze.. Maar de zender HBO zelf is verdwenenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
als je een speciaal apparaat hebten vraag me niet welke....
kan je het wel zien....
ja ja ik vind het wel goed zoquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dat CBS wel kunt zien dan heb je films en SeriesXL pakket en dan kun je On-Demand alle HBO series 1 dag later na uitzending in de USA kijken zeggen ze.. Maar de zender HBO zelf is verdwenen
De Griek lult ook mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie lullen allebei Chinees voor me
Ja dacht je dat ik dat zelf allemaal wistquote:
De weg van de minste weerstand...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dacht je dat ik dat zelf allemaal wist![]()
als je zulke vragen stelt stel ik ze gewoon weer aan die Griek en die vraagt dan,
waarom moet je dat weten?
Nouuuuuuuu iemand op Fok vraagt dit en dat...
ow......
en dan komt er een enorm technisch verhaal. en dan zegt ie snap je het?
en dan zeg ik jaaaaaaaahaaaaaa
anders gaat ie nog een uur door
Nee doe maar nietquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef chufi het volgende:
Of zal ik het je ook nog een keer gaan uitleggen?
sort ofquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:07 schreef chufi het volgende:
Spoelen er Reichsmarken aan op het strand?
nope, gewoon niets, uitslapen en dan niets!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is morgen geen speciale maaltijd dag of zoiets ?
Mijne is 'in transit'.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:28 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht een pakje, maar tijd en datum is nog niet bevestigd..
Ja dat wordt een drukke dagquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
honten, kat, kip, Aap, postbode, schoonmoeder en mijzelf
Ikhad ook TVP kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat aardig dat je het even zegt.
Dan is ie lurker afquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat aardig dat je het even zegt.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar van wie ben jij een kloon?quote:
Kwestie van opletten, dan kom je er vanzelf achter...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar van wie ben jij een kloon?
Ik ben daar heel slecht in, maar hij/zij heeft al verraden dat dit niet zijn/haar eerste post is.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van opletten, dan kom je er vanzelf achter...
Nog geen week op Fok en dan TVP kennen en bij 40+ posten is wel verdacht iddquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar heel slecht in, maar hij/zij heeft al verraden dat dit niet zijn/haar eerste post is.
Als jij het weet moet je maar even pm-en
* Deisyy wacht rustig afquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen week op Fok en dan TVP kennen en bij 40+ posten is wel verdacht idd
Normale mensen raken ook helemaal niet op Fok! 40+ verzeild.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen week op Fok en dan TVP kennen en bij 40+ posten is wel verdacht idd
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normale mensen raken ook helemaal niet op Fok! 40+ verzeild.
Ik heb alleen tegen die rechter gevoetbald.. Stond ik tegenover.. Ik vind dat ik het er redelijk van afgebracht heb.. We hebben wel verlorenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god zeg, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe kapper?![]()
Ze lijken wel op elkaar.
ik ben 24 jaar oud for fucks sake.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kom je toch ooooooooooooooooookkkkkkkkkkk.............
En je zit al vanaf je 14e op Fok? Je was er vroeg bijquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:32 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ik ben 24 jaar oud for fucks sake.
Nee dit account heb ik gemaakt toen ik 13 jaar oud was. Een eerder account toen ik 11 jaar oud was.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En je zit al vanaf je 14e op Fok? Je was er vroeg bij. Maar je reageert nu op de lok-kwoot van Fann.. Dus het is dr gelukt. Maar welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die Ava van Kermit the pig per ongeluk of expres?quote:
Ga je de Muppetshow hier overnemen?quote:Kermit the Pig is a green pig with features similar to Kermit the Frog's, including a collar and ping pong ball eyes.
When the pigs take over The Muppet Show in episode 224, Kermit the Pig takes over as the show's host, and claims to be a frog. When guest star Cloris Leachman doesn't believe him, he ribbits for her convincingly.
By the end of the show, the real Kermit has taken control of the show again -- but Kermit the Pig shows up in the closing to say goodbye to the audience. Kermit, shocked at seeing his replacement, pushes the pig offstage.
Ik kreeg een prachtig horloge, ik zie alleen niet hoe laat het isquote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
In mijn zoektocht op Ebay stuitte ik op dit juweeltje.
[ afbeelding ]
Jeumig zeg, zijn er echt mensen die dit mooi vinden?![]()
Voor
£576.90 is ie van jou.
Wat een lachwekkend design.![]()
wat is er lachwekkend aan het design?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
£576.90 is ie van jou.
Zijn het geen glow-in -the-dark wijzers?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een prachtig horloge, ik zie alleen niet hoe laat het is[ afbeelding ]
Die wijzers zijn wit. En mijn zicht is beter geweest
Daar heb ik overdag niet veel aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn het geen glow-in -the-dark wijzers?
Sas, kijk eens goed, wat een drukte.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:00 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is er lachwekkend aan het design?
Tis watje bij veel kastjes ziet. net weer iets andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sas, kijk eens goed, wat een drukte.
Ik hou er niet van, ben meer van de eenvoud.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis watje bij veel kastjes ziet. net weer iets anders
Ja dat is handig. Afijnquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet je toch joe laat het is aan de zonnestand?
zoiets?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, ben meer van de eenvoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smakelijk, maar mooi rond is andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is handig. Afijn[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zoiets.
Maar ik draag al jaren geen horloge meer.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nog even en je hoeft niets meer zelf te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook 1 die mn hartslag meet , mn smsje weergeeft , mn stappen telt, mn telefoon opneemt en waar ik in kan praten, waar ik mn muziek op kan afspelen en nog wat dingen.. Maar ik gebruik hem bijna nooit
Het zijn horloges die ik mooi vindt.Eén van mijn vader de andere van mijn nep vader. Mijn moeder weet dat ik van dit soort dingen houquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook 1 die mn hartslag meet , mn smsje weergeeft , mn stappen telt, mn telefoon opneemt en waar ik in kan praten, waar ik mn muziek op kan afspelen en nog wat dingen.. Maar ik gebruik hem bijna nooit
Voor een echte wielrennerfreak wel leuk toch zo'n Limited Tour de France ding?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
£576.90 is ie van jou.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
Je kunt altijd even op Catawiki kijken.. Daar worden continu kastjes geveildquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn horloges die ik mooi vindt.Eén van mijn vader de andere van mijn nep vader. Mijn moeder weet dat ik van dit soort dingen hou
Ik heb er genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt altijd even op Catawiki kijken.. Daar worden continu kastjes geveild
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:26 schreef FANN het volgende:
Het is goedkoper dan een vrouw Chuf, dat wel
ja druk ja maar er zijn liefhebbersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sas, kijk eens goed, wat een drukte.
Ik onderhield de meestenquote:
zondequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
ik zou ze ook nooit gebruiken maar er ik ken ook iemand die daar dol op isquote:
Duizende euro's gekostquote:
Ja dat is het en niet meer of minder.. Een gadget. Kan er ook de camera mee bedienen van mn mobiel..quote:
quote:
Qua vrachtwagens wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |