69quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
en hoe scoren jullie bij de nationale sekstest
we luisteren fijn radio5quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
Tuuuurlijk...quote:
zo danquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, warme choco met rum en slagroom
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de liefhebber
FHF / Bax-shop kortingscode
quote:
Ik ben net klaar met de slechtste wegen van de wereld...quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
Patty heeft het weer geredquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de slechtste wegen van de wereld...
Ik heb echt een pesthekel aan Patty Brard, maar dit was nog wel aan te zien.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de slechtste wegen van de wereld...
Lekker, ik had het gisteren met malibu ipv rum.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, warme choco met rum en slagroom
De tranen liepen over mijn wangen van het lachen met haar hysterisch gedrag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb echt een pesthekel aan Patty Brard, maar dit was nog wel aan te zien.
Het ging dan ook niet zozeer over Patty. Gelukkig maar.
en dan heb ik hier de naamquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker, ik had het gisteren met malibu ipv rum.
zware dag gehad ?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tranen liepen over mijn wangen van het lachen met haar hysterisch gedrag.
Was ik ook wel even aan toe na vandaag...
Soms kan dat soort gedrag idd gigantisch op de lachspieren werken. En lachen is gezondquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
De tranen liepen over mijn wangen van het lachen met haar hysterisch gedrag.
Was ik ook wel even aan toe na vandaag...
Ja, best wel.quote:
Ik ben zelf ook geen fan van bergwegen, hoewel ik er vaak genoeg op rijd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms kan dat soort gedrag idd gigantisch op de lachspieren werken. En lachen is gezond
trustenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Zware beslissingen vandaag, ladingen werk dat nog af moet, een artikel voor een blad dat maandag naar de drukker moet en wat nu bagger is dankzij een dyslectische journalist die niets van de materie begrijpt.
Ben moe, ga zo mijn bed in...
dan maar snel je bed induiken en morgen weer fris beginnnenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Zware beslissingen vandaag, ladingen werk dat nog af moet, een artikel voor een blad dat maandag naar de drukker moet en wat nu bagger is dankzij een dyslectische journalist die niets van de materie begrijpt.
Dat zijn inderdaad geen dingen waar je energie van krijgt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Symph was de vorige keer zonder mij. Financieel zit het er niet in deze keer, maar ach, je kunt niet overal bij zijn. Dit jaar staan er twee wat minder grote dingen op het programma: zaterdag dat Unsung heroes van Yorick en dan in maart Lloyd Cole(mijn verjaardagskado)quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, nu nog even niet.
Maar dank...
Ga je weer naar Nelis?
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik ga wel slapen. Vannacht stond Symph weer om een uur of 2 op, wekker uitzetten en richting toilet lopen..."schat, het is net twee uur geweest, zet je wekker weer aan en ga verder slapen". Vorige keer stond hij al bijna onder de douche...
Oeps....quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik ga wel slapen. Vannacht stond Symph weer om een uur of 2 op, wekker uitzetten en richting toilet lopen..."schat, het is net twee uur geweest, zet je wekker weer aan en ga verder slapen". Vorige keer stond hij al bijna onder de douche...
Yorick is niet mijn ding, Lloyd Cole is leuk!quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph was de vorige keer zonder mij. Financieel zit het er niet in deze keer, maar ach, je kunt niet overal bij zijn. Dit jaar staan er twee wat minder grote dingen op het programma: zaterdag dat Unsung heroes van Yorick en dan in maart Lloyd Cole(mijn verjaardagskado)
Had Symph al ingeseind, maar 22e april ook even de hele dag afblokken in je agenda.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph was de vorige keer zonder mij. Financieel zit het er niet in deze keer, maar ach, je kunt niet overal bij zijn. Dit jaar staan er twee wat minder grote dingen op het programma: zaterdag dat Unsung heroes van Yorick en dan in maart Lloyd Cole(mijn verjaardagskado)
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:19 schreef Stien_Struis het volgende:
Hoppa: 22:20 - 01:00 Stien S. gaat Italo
Maakt niet uit, rooster was leeg en ging deze shit toch thuis draaien.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Sorry Piet, maar ik ga plat.
Andere keer weer...
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Sorry Piet, maar ik ga plat.
Andere keer weer...
VLC erop zetten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niets horen. Sinds vandaag Firefox als browser ipv Chrome, en de plug in lijkt niet te werken.
probeer de 1e link in mijn sig eensquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niets horen. Sinds vandaag Firefox als browser ipv Chrome, en de plug in lijkt niet te werken.
Die heb ik bij mijn favorieten staan, maar die werkt dus niet. Nu heb ik bij instellingen aangegeven dat VLC web plugins altijd geactiveerd moeten worden, maar daar handelt hij niet na.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
probeer de 1e link in mijn sig eens
Foobar2000 FTW!quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukt dmv via Windows Media Player afspelen.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukt dmv via Windows Media Player afspelen.
Op de PC en laptop. speelt stream gewoon via R49 link af met VLCquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn favorieten staan, maar die werkt dus niet. Nu heb ik bij instellingen aangegeven dat VLC web plugins altijd geactiveerd moeten worden, maar daar handelt hij niet na.
Stien, je bedoelt VLC installeren apart nog van die web plugin?
wat gaaf dat ze dat gaan doen !quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo wel naar bed trouwens. Morgenvroeg om 06:15 uur uit bed om Twan naar school te brengen. Hij gaat morgen dagje langlaufen met school en moet om 07:00 uur al in de bus zitten.
Hij had niet zo'n zin eigenlijk. Wij zijn zo niet van de wintersporten. Maar de andere optie is op school blijven en huiswerk maken. Dat was geen optie. En bijna iedereen gaat mee, dat wordt wel gezellig.quote:
Skihut.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had niet zo'n zin eigenlijk. Wij zijn zo niet van de wintersporten. Maar de andere optie is op school blijven en huiswerk maken. Dat was geen optie. En bijna iedereen gaat mee, dat wordt wel gezellig.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had niet zo'n zin eigenlijk. Wij zijn zo niet van de wintersporten. Maar de andere optie is op school blijven en huiswerk maken. Dat was geen optie. En bijna iedereen gaat mee, dat wordt wel gezellig.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook verstandig doen en slapen.
Stien, volgende keer eerder beginnen hoortot morgen
Dit is de Italo Disco versie van Skihut muziek.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze daar terecht komen.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook verstandig doen en slapen.
Stien, volgende keer eerder beginnen hoortot morgen
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
En ik ga meteen mee. Veel plezier nog!
Ja zoiets inderdaad.quote:
Dan maar zelf 'Potje met vet' zingen...quote:Op donderdag 26 januari 2017 06:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad.
En hij is zijn oordopjes vergeten.... Hij wilde muziek luisteren in de bus.![]()
Jammer dan.
Like old times.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar zelf 'Potje met vet' zingen...
Mogguh Diaanquote:
De Death Star?quote:
die datum kunnen we niet, helaas, had het al gehoordquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had Symph al ingeseind, maar 22e april ook even de hele dag afblokken in je agenda.
Ja gelukkig wel, maar wel 2 vrij drukke weken gehad, niet veel op FOK! rondgehangen dan ook.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar zelf 'Potje met vet' zingen...
Je kon je bed gewoon niet uit.quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:39 schreef just me het volgende:
mogguh
ben al wel op het werk, ik had wat vertraging vanmorgen
Prima geslapen tot 2 uur, daarna wakker geworden en moeite om weer in te slapenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:50 schreef Melting het volgende:
Vanavond nog maar eens klassiek rocken.
leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:50 schreef Melting het volgende:
Vanavond nog maar eens klassiek rocken.
Ai, dat is zondequote:Op donderdag 26 januari 2017 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die datum kunnen we niet, helaas, had het al gehoord
Vanuit Maastricht richting Schwarzwald is leuk, net een achtbaan, maar dan zonder loopings en weinig bochten. Steil, dat dan weer welquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen fan van bergwegen, hoewel ik er vaak genoeg op rijd.
Verstand op nul en diep inademen...
quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zing mee met Op de step op radio5
quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk man, die week van de jaren zestig
Ja snap ik. Heerlijke muziek werd er toen gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk man, die week van de jaren zestig
11quote:
quote:
Ja lekker. Druk druk.quote:
Okee dan!quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja lekker. Druk druk.
Hoop regelen vandaag. Dit weekend belangrijke meeting. Dus alles aan het voorbereiden.
Hoe is het daar?
Hehe je komt toch nog wel af en toe buiten he?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja ach, vrij rustig hier.Beetje chatten met m'n meissie enzo!
quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hehe je komt toch nog wel af en toe buiten he?
Da's wel waar, ja!quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hup, ga naar buiten, het is prachtig winterweer
quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:36 schreef just me het volgende:
Stien laat eens zien hoe mooi je bent
quote:
Nu weer de huiskamer verder editten.quote:
Wat een hobbyquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu weer de huiskamer verder editten.
Beetje meubels verplaatsen enzo.
Neuh, geen hobby, maar verandering op z'n tijd kan geen kwaad.quote:
dat begrijp ik, daarom ga ik nu van rijswijk naar delftquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, geen hobby, maar verandering op z'n tijd kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:06 schreef Karzai het volgende:
en ik ben al een tijdje aan het ontspullen ik houd niet van tierelantijntjes, geef mij maar leegte en rust
betere dag gehad dan gisteren ?quote:
uiteindelijk welquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het resultaat was bevredigender dan gisteren.
Maar we zijn er nog niet...
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie turquoise wollen winterjas bij de kringloop gescoord
Goed gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Toe maar!quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
ik was ¤7,50 kwijt, alle jassen waren halve prijs. ¤15 vond ik ook veel te duur. Ik ben echt fan van de lokale Dorcas, maar de prijzen voor jassen daar zijn absurd.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef just me het volgende:
* just me gaat snel de koelkast schoonmaken, een fles omgevallen ketjap geeft enorme plak troep
Dat is een koopje.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was ¤7,50 kwijt, alle jassen waren halve prijs. ¤15 vond ik ook veel te duur. Ik ben echt fan van de lokale Dorcas, maar de prijzen voor jassen daar zijn absurd.
ik ben gewoon een smeerkeesquote:
Laat dat maar aan DDM overquote:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bijna een week strontziek geweest, en daarvoor had ikandere bezigheden.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarbij heb ik gekeken of ik iets interessants qua hiphop gemist heb vorig jaar, maar dat bleek ook interessant te zijn
Zo laat nog aan het werk?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ingestreamd...
Muziek terwijl u werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |