quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukt dmv via Windows Media Player afspelen.
Op de PC en laptop. speelt stream gewoon via R49 link af met VLCquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn favorieten staan, maar die werkt dus niet. Nu heb ik bij instellingen aangegeven dat VLC web plugins altijd geactiveerd moeten worden, maar daar handelt hij niet na.
Stien, je bedoelt VLC installeren apart nog van die web plugin?
wat gaaf dat ze dat gaan doen !quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo wel naar bed trouwens. Morgenvroeg om 06:15 uur uit bed om Twan naar school te brengen. Hij gaat morgen dagje langlaufen met school en moet om 07:00 uur al in de bus zitten.
Hij had niet zo'n zin eigenlijk. Wij zijn zo niet van de wintersporten. Maar de andere optie is op school blijven en huiswerk maken. Dat was geen optie. En bijna iedereen gaat mee, dat wordt wel gezellig.quote:
Skihut.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had niet zo'n zin eigenlijk. Wij zijn zo niet van de wintersporten. Maar de andere optie is op school blijven en huiswerk maken. Dat was geen optie. En bijna iedereen gaat mee, dat wordt wel gezellig.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had niet zo'n zin eigenlijk. Wij zijn zo niet van de wintersporten. Maar de andere optie is op school blijven en huiswerk maken. Dat was geen optie. En bijna iedereen gaat mee, dat wordt wel gezellig.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook verstandig doen en slapen.
Stien, volgende keer eerder beginnen hoortot morgen
Dit is de Italo Disco versie van Skihut muziek.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze daar terecht komen.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook verstandig doen en slapen.
Stien, volgende keer eerder beginnen hoortot morgen
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
En ik ga meteen mee. Veel plezier nog!
Ja zoiets inderdaad.quote:
Dan maar zelf 'Potje met vet' zingen...quote:Op donderdag 26 januari 2017 06:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad.
En hij is zijn oordopjes vergeten.... Hij wilde muziek luisteren in de bus.![]()
Jammer dan.
Like old times.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar zelf 'Potje met vet' zingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |