Nu beeld ik me een ontiegelijk lange muur vol glory holes voor.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:08 schreef agter het volgende:
Ex president Mexico:
Sean Spicer, I've said this to @realDonaldTrump and now I'll tell you: Mexico is not going to pay for that fucking wall. #FuckingWall
https://twitter.com/vicentefoxque/status/824360005554044932
Die hashtag..
Is het echt? Ik bedoel: is dit het geverifieerde, echte account? Eerste wat ik me afvroeg toen ik het elders gepost zag worden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:08 schreef agter het volgende:
Ex president Mexico:
Sean Spicer, I've said this to @realDonaldTrump and now I'll tell you: Mexico is not going to pay for that fucking wall. #FuckingWall
https://twitter.com/vicentefoxque/status/824360005554044932
Die hashtag..
De VVD bevat inderdaad diverse "scherpe denkers" die er heel wat onnozele oneliners hebben weten uit te persen, geen van hen is bij mijn weten echter zo ver gegaan als Trump in het monddood proberen te maken van mensen die wel in staat zijn om na te denken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:10 schreef Klopkoek het volgende:
Zucht... Mensen zouden echt eens met dezelfde blik naar Nederland moeten gaan kijken. Nog in 2011 wilde de VVD woordvoerder het KNMI compleet wegbezuinigen vanwege 'klimaatpropaganda'.
Bijziendheid.
http://lmgtfy.com/?q=VVD+knmi
Toen was dat ook nieuws en vond men het ook bizar...quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:10 schreef Klopkoek het volgende:
Zucht... Mensen zouden echt eens met dezelfde blik naar Nederland moeten gaan kijken. Nog in 2011 wilde de VVD woordvoerder het KNMI compleet wegbezuinigen vanwege 'klimaatpropaganda'.
Bijziendheid.
Zelfs de PVV die toch diverse discutabele Kamervragen heeft gesteld die de grenzen van de persvrijheid opzochten is niet zo ver gegaan als de nitwit die het nu voor het zeggen heeft in de VS.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De VVD bevat inderdaad diverse "scherpe denkers" die er heel wat onnozele oneliners hebben weten uit te persen, geen van hen is bij mijn weten echter zo ver gegaan als Trump in het monddood proberen te maken van mensen die wel in staat zijn om na te denken.
Ik stem ook geen VVD, maar altijd goed om herinnerd te worden dat dit soort idioten een podium bij de VVD krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:10 schreef Klopkoek het volgende:
Bijziendheid.
Gaat meer om betaalde en dus verplicht te behalen resultaten in deze zgn. onderzoekenquote:Op woensdag 25 januari 2017 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij wil onderzoeken of de inhoud hem aanstaat? Want 'political staff' doet niet echt vermoeden dat het om andere motieven gaat.
Het twitteraccount is geverifieerd. Dus echt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het echt? Ik bedoel: is dit het geverifieerde, echte account? Eerste wat ik me afvroeg toen ik het elders gepost zag worden.
Zo ja:
Welke onderzoeken danwel resultaten bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:17 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Gaat meer om betaalde en dus verplicht te behalen resultaten in deze zgn. onderzoeken
Je snapt waar peer review voor is?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:17 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Gaat meer om betaalde en dus verplicht te behalen resultaten in deze zgn. onderzoeken
Dank. Kudo's voor meneer danquote:Op donderdag 26 januari 2017 00:19 schreef agter het volgende:
[..]
Het twitteraccount is geverifieerd. Dus echt.
Heren, jullie staan aan dezelfde kant. Ga elkaar de hersens nu niet inslaan..quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je snapt waar peer review voor is?
Omdat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:51 schreef Peace99 het volgende:
http://redstatewatcher.com/article.asp?id=59462
Kunnen we die Ploumen niet een enkeltje Nigeria cadeau doen
quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:53 schreef skysherrif het volgende:
Hebben andere mensen hier trouwens die geweldige tweets gezien van Ted Cruz ?
Ook al gekant tegen abortussen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:51 schreef Peace99 het volgende:
Nee, dus post ze aub.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:53 schreef skysherrif het volgende:
Hebben andere mensen hier trouwens die geweldige tweets gezien van Ted Cruz ?
Nee. Prima, dat fonds.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:51 schreef Peace99 het volgende:
Ted Cruz, de man die bij Trump in de reet kruipt, ondanks dat die zijn vrouw en bader keihard liep te beledigen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging helemaal viral.
Waar doel je op? Specifiek?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ze geen enkel verstand van zaken heeft en toch haar mond open doen
In welk opzicht schiet haar kennis van zaken in dit verband tekort?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ze geen enkel verstand van zaken heeft en toch haar mond open doet
Ik weet hier gewoon niet genoeg van. Is het een oude foto van hem? Zijn zoon? Een naamgenoot?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging helemaal viral.
Zijn bader?quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ted Cruz, de man die bij Trump in de reet kruipt, ondanks dat die zijn vrouw en bader keihard liep te beledigen.
Wat een slappe drol.
In dit geval lijkt het mij Trump die geen verstand van zaken heeft, business as usual dus.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ze geen enkel verstand van zaken heeft en toch haar mond open doet
Een of ander groot amerikaans basketball talent die lijkt op cruz in zn jonge jaren.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet hier gewoon niet genoeg van. Is het een oude foto van hem? Zijn zoon? Een naamgenoot?
Wat mis ik?
Wacht even, is dat niet die knaap die net door Duke geschorst is vanwege het trappen naar tegenstanders?quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een of ander groot amerikaans basketball talent die lijkt op cruz in zn jonge jaren.
Dank!quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een of ander groot amerikaans basketball talent die lijkt op cruz in zn jonge jaren.
Ja (en dat weet ik alleen omdat ik het net googlede) volg verder geen amerikaans college basketballquote:Op donderdag 26 januari 2017 01:05 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Wacht even, is dat niet die knaap die net door Duke geschorst is vanwege het trappen naar tegenstanders?
Dus, laat ik het even samenvatten, Cruz pretendeert een natrappende onsportieve blanke lul te zijn en dat is een geval van awesome!?quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja (en dat weet ik alleen omdat ik het net googlede) volg verder geen amerikaans college basketball
In een wereld waar filmpjes van ZML viral gaan vind ik dat niet heel raar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dus, laat ik het even samenvatten, Cruz pretendeert een natrappende onsportieve blanke lul te zijn en dat is een geval van awesome!?
Mischien mis ik iets.
Fair enough...quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
In een wereld waar filmpjes van ZML viral gaan vind ik dat niet heel raar.
Jaja ik weet het, als warren/booker/sanders dit was tegen een conservatief sportblaadje was het wel grappig geweest. Niet zo zuurquote:Op donderdag 26 januari 2017 01:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dus, laat ik het even samenvatten, Cruz pretendeert een natrappende onsportieve blanke lul te zijn en dat is een geval van awesome!?
Mischien mis ik iets.
Booker T. Washington die op Twitter verschijnt zou wel wereldnieuws zijn ja.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaja ik weet het, als warren/booker/sanders dit was tegen een conservatief sportblaadje was het wel grappig geweest. Niet zo zuur
Je snapt hem niet. Cruz vergelijkt zich met iemand die momenteel nogal slecht bekend staat en net uit het team gezet is voor onsportief gedrag...wat schiet hij daarmee op?quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaja ik weet het, als warren/booker/sanders dit was tegen een conservatief sportblaadje was het wel grappig geweest. Niet zo zuur
ALLES van haar. Ze leest niets ze doet niets en lul maar wat NL-populairquote:Op donderdag 26 januari 2017 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar doel je op? Specifiek?
Grap. Weddenschap.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:15 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Je snapt hem niet. Cruz vergelijkt zich met iemand die momenteel nogal slecht bekend staat en net uit het team gezet is voor onsportief gedrag...wat schiet hij daarmee op?
Dat vroeg ik niet. Waar klaagde je daarnet over? Over dat fonds of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:15 schreef Peace99 het volgende:
[..]
ALLES van haar. Ze leest niets ze doet niets en lul maar wat NL-populair![]()
Te veel om op te noemen.
TTP-TTIP en TiSA, ze wist er geen flikker van. Niets gelezen of info opgevraagd en toch ... promote ze die walgelijkheid. Er moest een Australische juriste via Lubeck bijkomen om de grote problemen (voor uiteindelijk de belastingbetaler) van deze wetgeving aan te tonen.
CETA is er al![]()
Of Ploumen de problemen nu eindelijk snapt? Vraag 't me af.
Ploumen is een grote drol
Volgens mij is die jongen helemaal niet zo bekend dat mensen dat amper weten, ging er egwoon om dat hij een foto liet zien van iemand die op hem lijkt. Waarop dat twitter acc gevat had kunnen reageren, maar ervoor koos om "eat shit" te reageren, nogal lomp zeker tegen een senator. Waarop Cruz precies de juiste reactie gaf.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:15 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Je snapt hem niet. Cruz vergelijkt zich met iemand die momenteel nogal slecht bekend staat en net uit het team gezet is voor onsportief gedrag...wat schiet hij daarmee op?
Niet handig? Zelfs de meest liberale anti cruz amerikaanse twitter personen die ik volg vonden Cruz hier een hele goeie beurt makenquote:Op donderdag 26 januari 2017 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grap. Weddenschap.
Handig? Nee.
Meh. Ok. Dit is dus waarom ik niet op Twitter zit, het is een mesthoop.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen helemaal niet zo bekend dat mensen dat amper weten, ging er egwoon om dat hij een foto liet zien van iemand die op hem lijkt. Waarop dat twitter acc gevat had kunnen reageren, maar ervoor koos om "eat shit" te reageren, nogal lomp zeker tegen een senator. Waarop Cruz precies de juiste reactie gaf.
Maargoed, als je het gaat uitleggen is het niet grappig meer.
Ad rem was het geweest als die basketballer niet controversieel was geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet handig? Zelfs de meest liberale anti cruz amerikaanse twitter personen die ik volg vonden Cruz hier een hele goeie beurt maken
wtf?quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:16 schreef skysherrif het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)ting-fraud.html?_r=0
Lees dit
Er valt verder ook weinig aan te snappen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen helemaal niet zo bekend dat mensen dat amper weten, ging er egwoon om dat hij een foto liet zien van iemand die op hem lijkt. Waarop dat twitter acc gevat had kunnen reageren, maar ervoor koos om "eat shit" te reageren, nogal lomp zeker tegen een senator. Waarop Cruz precies de juiste reactie gaf.
Maargoed, als je het gaat uitleggen is het niet grappig meer.
Wat is de strekking? Kan deze maand geen NYT meer lezen.quote:
Ja dat is een ander verhaal. Blijft 1 van de meest iconische fotos van de election:quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er valt verder ook weinig aan te snappen.
En die meme zie je zo retevaak voorbij komen op social media. Die Cruz is enorme pannenkoek. Hoe hij nu in de reet kruipt van Trump. Dan heb je echt 0,0 zelfrespect.
Het is eigenlijk precies hoe je trump voorstelt als president, maar toch denkt, nee zo dom is hij niet.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de strekking? Kan deze maand geen NYT meer lezen.
Man man man, wat een figuur ook.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is eigenlijk precies hoe je trump voorstelt als president, maar toch denkt, nee zo dom is hij niet.
Was woensdag een soort meet en greet met alle congressleden, waarop hij dus begon met het voter fraud verhaal (van 3 a 5 miljoen). Een democraat protesteerde en Trump gaf een anekdote bij zijn claim. Hij zou een bevriende golfer hebben die in de rij stond om te stemmen, waarop het leek dat mensen voor en achter hem niet mochten stemmen. Trump ging vervolgens een rijtje namen van zuid amerikaanse landen noemen waar deze vandaan konden komen. Nouja, dat verhaal sloeg nergens op en blijkbaar viel ook in de zaal een stilte, waarna Priebus trump maar verzocht erover op te houden. De golfer in kwestie, meneer Langer, is echter een Duits staatsburger en mag zelf helemaal niet stemmen. Nogal apart weer van onze Trumpie.
Niveautje...quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is eigenlijk precies hoe je trump voorstelt als president, maar toch denkt, nee zo dom is hij niet.
Was woensdag een soort meet en greet met alle congressleden, waarop hij dus begon met het voter fraud verhaal (van 3 a 5 miljoen). Een democraat protesteerde en Trump gaf een anekdote bij zijn claim. Hij zou een bevriende golfer hebben die in de rij stond om te stemmen, waarop het leek dat mensen voor en achter hem niet mochten stemmen. Trump ging vervolgens een rijtje namen van zuid amerikaanse landen noemen waar deze vandaan konden komen. Nouja, dat verhaal sloeg nergens op en blijkbaar viel ook in de zaal een stilte, waarna Priebus trump maar verzocht erover op te houden. De golfer in kwestie, meneer Langer, is echter een Duits staatsburger en mag zelf helemaal niet stemmen. Nogal apart weer van onze Trumpie.
Overigens: waarom stond die meneer Langer in een rij om te stemmen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo werkt het dus nu in the home of the free. Idiocracy op volle toeren.quote:
Ondertussen zijn er ook mensen gealarmeerd dat dit niet meer aandacht krijgt plus dat de GOP nu overal bezig is om nieuwe wetten te installeren voor meer voter surpression en de regeltjes allemaal veel moeilijker te maken om te stemmen.twitter:AP twitterde op woensdag 25-01-2017 om 22:53:05BREAKING: Trump administration mandating EPA scientific studies, data undergo review by political staff before public release. reageer retweet
Trump claimt een verhaal gehoord te hebben van de golfer Bernard Langer die een vriend van hem zou zijn over illegal stemmers, Langers dochter zegt dat haar vader Trump helemaal niet kent en al helemaal niet bevriend is met Trump.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de strekking? Kan deze maand geen NYT meer lezen.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens: waarom stond die meneer Langer in een rij om te stemmen dan?
quote:She said her father was “very busy” and would not be able to answer any questions.
But a senior White House staff member, who was not at the Monday reception but has heard Mr. Trump tell the story, said Mr. Langer saw Mr. Trump in Florida during the Thanksgiving break and told him the story of a friend of Mr. Langer’s who had been blocked from voting.
Either way, the tale left its mark on Mr. Trump, who is known to act on anecdote, and on Wednesday redoubled his efforts to build a border wall and crack down on immigrants crossing the border from Mexico.
The story, the aide added, had made a big impression on Mr. Trump.
Dat stond hij helemaal niet. Dat is het beste deel...en Langer ontkent bevriend te zijn met Trumpquote:Op donderdag 26 januari 2017 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens: waarom stond die meneer Langer in een rij om te stemmen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |