50% Wachten is voorbij.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het wachten is nog op MadMaster en Diaan
Ik ga eerst singen in the rain, m.a.w. douchen en dan werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Je zou bijna spontaan een ontbijtshow gaan draaien
Werk ze. Ik ga zo eerst maar eens even ontbijten en daarna ook aan de slag.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga eerst singen in the rain, m.a.w. douchen en dan werken
Relaxt, zo'n dagjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag kort dagje vwb werk. Om 12 uur een lunch tbv afscheid collega. Daarna vrij.
Dat was het gisterenavond ook toen ik naar huis reed, niet leukquote:
Nee. Ik zit nu in de trein, onderweg is het nog veel erger. Je ziet bijna niets buiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was het gisterenavond ook toen ik naar huis reed, niet leuk
Ik vertrek wel om 12 uur, maar ik weet niets van een gezamelijke lunch.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag kort dagje vwb werk. Om 12 uur een lunch tbv afscheid collega. Daarna vrij.
In Eindhoven is het wit hoor ik net.quote:
Wat een verschil hè, hier een strak blauwe lucht !quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu in de trein, onderweg is het nog veel erger. Je ziet bijna niets buiten.
Het is best lekker buitenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar wolkjes aan de lucht hier. Verder fijn blauw. En koud, waarschijnlijk. Zometeen maar eens testen
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!quote:
gaan ze de boel afsluitenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!
(c) Freek
Ik ga eerst een emmertje water klaarzetten voor het geval dat ik vaker dan 1 keer naar de wc moet vanmiddag.
Ja, van 12:00 tot 17:00.quote:
deze collega is er donderdag ook nog. Dat is zijn laatste dag.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vertrek wel om 12 uur, maar ik weet niets van een gezamelijke lunch.
Ik kom morgen overigens ook gewoon weer terug.
Verrassing!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:05 schreef Melting het volgende:
Ik vertrek wel om 12 uur, maar ik weet niets van een gezamelijke lunch.
Ik kom morgen overigens ook gewoon weer terug.
En nog wat flessen met water vullen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, van 12:00 tot 17:00.
Note to self: niet vergeten water in het koffiezetapparaat te doen.
quote:
Van 6 tot 8?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Je zou bijna spontaan een ontbijtshow gaan draaien
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van 6 tot 8?
Das wel vroeg hoor.
en ook van het zonnetje dat naar binnen schijnt ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het genieten van de week van de jaren 60 op radio5
het is inmiddels mistig hier, maar ach, je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:14 schreef just me het volgende:
[..]
en ook van het zonnetje dat naar binnen schijnt ?
nee dat is waar, dan geniet jij maar van de muziek en ik van het zonnetje dat slaperig maaktquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is inmiddels mistig hier, maar ach, je kunt niet alles hebben
Gekke zon. Daar hoor je energie van te krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat is waar, dan geniet jij maar van de muziek en ik van het zonnetje dat slaperig maakt
zonnetje priegelt door het raam, ik zit er een beetje in te kijken en dan krijg ik de neiging om mijn ogen even dicht te doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gekke zon. Daar hoor je energie van te krijgen.
Hier ook niet. Die zit blijkbaar just me te pesten.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook niet. Die zit blijkbaar just me te pesten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook niet. Die zit blijkbaar just me te pesten.
Het zonnige westenquote:
Waar de zon je zal pesten.quote:
ik heb regelmatig de neiging om mijn ogen even dicht te doen. Als ik straks boven heb gestofzuigd ga ik dat ook zeker doen, lekker onder een dekentje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
zonnetje priegelt door het raam, ik zit er een beetje in te kijken en dan krijg ik de neiging om mijn ogen even dicht te doen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar de zon je zal pesten.
Ik moet na schooltijd nog door tot 17.30 uur, ik kan me er nu al op verheugen om daarna lekker lui op de bank te gaan en te gaan netflixenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb regelmatig de neiging om mijn ogen even dicht te doen. Als ik straks boven heb gestofzuigd ga ik dat ook zeker doen, lekker onder een dekentje.
Het is een drukte van belang in de tuin: meesjes, roodborstjes en een vrouwtjesmerel. Maar de vetbollen negeren ze.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ome Neil komt alweer http://www.nu.nl/muziek/4(...)n-in-ziggo-dome.html
In de mist wandelen is juist gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was net een stuk aan het wandelen in de zon, ben ik zo'n beetje aan de andere kant van Zaandam, komt me ineens een mist opzetten. Geen zin om in de dichte mist te wandelen, dus dan de bus maar nemen.
Soms is dat idd leuk. Vandaag had ik daar geen zin. Ik heb zin in zon.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
In de mist wandelen is juist gaaf
* OscarMopperkont heeft ooit op een zomernacht om 12 uur 's nachts in dichte mist op de pier van Wijk aan Zee gelopen. Erg gaaf met lichtgevende golven van de algen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms is dat idd leuk. Vandaag had ik daar geen zin. Ik heb zin in zon.
Dat beest blaft wel hard, maar ik geloof niet dat-ie in Zwolle zat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)ng-blaffen~aff1c443/
Blaffende honden die voor overlast zorgenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
bioluminescencequote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de mist wandelen is juist gaaf
* OscarMopperkont heeft ooit op een zomernacht om 12 uur 's nachts in dichte mist op de pier van Wijk aan Zee gelopen. Erg gaaf met lichtgevende golven van de algen.
Noordwesten: Checkquote:
zoiets ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
bioluminescence![]()
Vooral leuk als je dan gaat zwemmen, en vooral als je behaard bent. Kom je eruit, geef je nog een paar seconden licht
Ik dacht al dat knokkels er ... vreemd uitzag, maar is dat niet een beetje té vreemd?quote:
That... looks .... ODDquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht al dat knokkels er ... vreemd uitzag, maar is dat niet een beetje té vreemd?
quote:
Ik snap iets niet. Die hond is als een kind voor haar. Dan laat je dus de hond de hele avond tot 's nachts 03:30 uur alleen in huis. Dat doe je dan toch niet. Juist als zo'n hond angstig is, laat je die niet zo lang alleen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Tja, dat zijn van die ACAB-tokkies.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap iets niet. Die hond is als een kind voor haar. Dan laat je dus de hond de hele avond tot 's nachts 03:30 uur alleen in huis. Dat doe je dan toch niet. Juist als zo'n hond angstig is, laat je die niet zo lang alleen.
Tofquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
De collega van wie we afscheid hebben genomen, had voor iedere medewerker hij was tot de zomervakantie leidinggevende een kaartje met persoonlijk verhaaltje geschreven. Vond ik erg leuk. Zijn verhaaltje voor mij was ook erg mooi.
Moggequote:
ACAB??quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, dat zijn van die ACAB-tokkies.
Acht Bier Acht Colaquote:
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
De collega van wie we afscheid hebben genomen, had voor iedere medewerker hij was tot de zomervakantie leidinggevende een kaartje met persoonlijk verhaaltje geschreven. Vond ik erg leuk. Zijn verhaaltje voor mij was ook erg mooi.
Tja en lui die daar mee lopen te gooien zijn altijd degenen die om één of andere reden het meest er mee in aanraking komen, natuurlijk. En tja; dan is oom agent soms wat minder vriendelijk.quote:
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en lui die daar mee lopen te gooien zijn altijd degenen die om één of andere reden het meest er mee in aanraking komen, natuurlijk. En tja; dan is oom agent soms wat minder vriendelijk.
"Maar normaal is het zo'n aardige jongen hoor.. Doet ie nooit een vlieg kwaad"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en lui die daar mee lopen te gooien zijn altijd degenen die om één of andere reden het meest er mee in aanraking komen, natuurlijk. En tja; dan is oom agent soms wat minder vriendelijk.
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Maar normaal is het zo'n aardige jongen hoor.. Doet ie nooit een vlieg kwaad"
whatyadid?quote:
Ik postte iets wat ik besteld en vandaag ontvangen heb, maar ook nog een verrassing is voor peaceman. Eerst hem maar laten zien als hij thuis is.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik postte iets wat ik besteld en vandaag ontvangen heb, maar ook nog een verrassing is voor peaceman. Eerst hem maar laten zien als hij thuis is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik postte iets wat ik besteld en vandaag ontvangen heb, maar ook nog een verrassing is voor peaceman. Eerst hem maar laten zien als hij thuis is.
peaceman nu ook. Even eten en dan post ik het hier ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
He psst, peaceman, pssst....
Ik heb de verrassing al gezien hoor
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman nu ook. Even eten en dan post ik het hier ook.
hier was het een bakje lasagne met zalm en spinazie van de Aldiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
thuis en moe, zo maar lekker lui knakworstjes en broodjes eten
Ook lekker.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
thuis en moe, zo maar lekker lui knakworstjes en broodjes eten
Dat is iets voor Broertje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de verrassing... nu nog een mooi lijstje erom en dan kan hij in de kamer worden opgehangen.
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de verrassing... nu nog een mooi lijstje erom en dan kan hij in de kamer worden opgehangen.
Voor hem ook. Maar ook voor Broertje.quote:
Er kwam in het verleden nog iemand hier in het topic die afgekort "broertje" werd genoemd.quote:
Nee dat klopt. Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor hem ook. Maar ook voor Broertje.![]()
Alleen ken jij Broertje nog niet.
Voor mij ben je dat zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er kwam in het verleden nog iemand hier in het topic die afgekort "broertje" werd genoemd.
Maar aangezien hij 10 jaar jonger is dan mij of zoiets, ben ik toch wel gewoon de enige grootste Bowie fan hier.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij deze tof zou vinden.
Ik heb mijn 30 jarig jubileum als Bowie fan vorig jaar niet eens gevierdquote:
Zijn dat de CD hoesjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij deze tof zou vinden.
Wie is/zijn dat?quote:
Is doorgegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Gup is weer eens zijn kom uit gesprongen.
Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik zo maar even draaien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |