en ook van het zonnetje dat naar binnen schijnt ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het genieten van de week van de jaren 60 op radio5
het is inmiddels mistig hier, maar ach, je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:14 schreef just me het volgende:
[..]
en ook van het zonnetje dat naar binnen schijnt ?
nee dat is waar, dan geniet jij maar van de muziek en ik van het zonnetje dat slaperig maaktquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is inmiddels mistig hier, maar ach, je kunt niet alles hebben
Gekke zon. Daar hoor je energie van te krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat is waar, dan geniet jij maar van de muziek en ik van het zonnetje dat slaperig maakt
zonnetje priegelt door het raam, ik zit er een beetje in te kijken en dan krijg ik de neiging om mijn ogen even dicht te doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gekke zon. Daar hoor je energie van te krijgen.
Hier ook niet. Die zit blijkbaar just me te pesten.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook niet. Die zit blijkbaar just me te pesten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook niet. Die zit blijkbaar just me te pesten.
Het zonnige westenquote:
Waar de zon je zal pesten.quote:
ik heb regelmatig de neiging om mijn ogen even dicht te doen. Als ik straks boven heb gestofzuigd ga ik dat ook zeker doen, lekker onder een dekentje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
zonnetje priegelt door het raam, ik zit er een beetje in te kijken en dan krijg ik de neiging om mijn ogen even dicht te doen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar de zon je zal pesten.
Ik moet na schooltijd nog door tot 17.30 uur, ik kan me er nu al op verheugen om daarna lekker lui op de bank te gaan en te gaan netflixenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb regelmatig de neiging om mijn ogen even dicht te doen. Als ik straks boven heb gestofzuigd ga ik dat ook zeker doen, lekker onder een dekentje.
Het is een drukte van belang in de tuin: meesjes, roodborstjes en een vrouwtjesmerel. Maar de vetbollen negeren ze.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ome Neil komt alweer http://www.nu.nl/muziek/4(...)n-in-ziggo-dome.html
In de mist wandelen is juist gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was net een stuk aan het wandelen in de zon, ben ik zo'n beetje aan de andere kant van Zaandam, komt me ineens een mist opzetten. Geen zin om in de dichte mist te wandelen, dus dan de bus maar nemen.
Soms is dat idd leuk. Vandaag had ik daar geen zin. Ik heb zin in zon.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
In de mist wandelen is juist gaaf
* OscarMopperkont heeft ooit op een zomernacht om 12 uur 's nachts in dichte mist op de pier van Wijk aan Zee gelopen. Erg gaaf met lichtgevende golven van de algen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms is dat idd leuk. Vandaag had ik daar geen zin. Ik heb zin in zon.
Dat beest blaft wel hard, maar ik geloof niet dat-ie in Zwolle zat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)ng-blaffen~aff1c443/
Blaffende honden die voor overlast zorgenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)ng-blaffen~aff1c443/
bioluminescencequote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de mist wandelen is juist gaaf
* OscarMopperkont heeft ooit op een zomernacht om 12 uur 's nachts in dichte mist op de pier van Wijk aan Zee gelopen. Erg gaaf met lichtgevende golven van de algen.
Noordwesten: Checkquote:
zoiets ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
bioluminescence![]()
Vooral leuk als je dan gaat zwemmen, en vooral als je behaard bent. Kom je eruit, geef je nog een paar seconden licht
Ik dacht al dat knokkels er ... vreemd uitzag, maar is dat niet een beetje té vreemd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |