Naar analogie zou dat dan Nina Brink moeten worden, niet Wilders. En een zwartekousentype als VP.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:00 schreef KingRadler het volgende:
hadden wij maar een president als Trump, ben jaloers. Hoop dat Wilders president word.
Amerika kent geen nationale identiteitskaart en slechts 46 procent van de Amerikanen heeft een paspoort.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:51 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik ben wel in shock dat je in de VS geen ID moet laten zien als je moet stemmenHoe dom is dat wel niet... Kut democraten...
Wel handig dat je aan Spicer makkelijk kan aflezen wanneer ie begint te liegen: dan gaat zijn stem en het tempo omhoog.quote:
Dat vind ik niet zo erg, als ie maar niet zoveel zou liegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:06 schreef Falco het volgende:
Wat spreekt die Spicer slecht. Telkens dat gestotter
Wat dacht je van een rijbewijs? Iedereen heeft wel een rijbewijs. Bijna iedereen dan? En wat oplossen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Amerika kent geen nationale identiteitskaart en slechts 46 procent van de Amerikanen heeft een paspoort.
Dat zal je dan dus eerst moeten oplossen.
Kun je me een concreet en tot in de details uitgewerkt voorbeeld geven van hoe en waar jij precies 100x zou willen gaan stemmen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een rijbewijs? Iedereen heeft wel een rijbewijs. Bijna iedereen dan? En wat oplossen?Ga naar je dichtstbijzijnde overheidsgebouw ofzo en vraag een ID aan
Kost wat? 10 dollar ofzo. Het is te gestoord om mensen te laten stemmen zonder ID. Wat weerhoudt mij dan om 100x te stemmen? Niets.
Als er geen controle is op wie stemt en wie niet wat weerhoudt mij dan om 100x te stemmen op verschillende plekken? Laat staan 2x.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kun je me een concreet en tot in de details uitgewerkt voorbeeld geven van hoe en waar jij precies 100x zou willen gaan stemmen?
Ik heb namelijk de indruk dat je maar wat roeptoetert zonder een idee te hebben van hoe een en ander echt zit.
In welke staat wil je 100 keer gaan stemmen en hoe wil je dat precies aanpakken?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als er geen controle is op wie stemt en wie niet wat weerhoudt mij dan om 100x te stemmen op verschillende plekken? Laat staan 2x.
Er is wel controle op wie stemt. De enige manier waarop voter id zou helpen is als je je voordoet als een ander. Daar is bijna nooit iemand op betrapt, ooit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als er geen controle is op wie stemt en wie niet wat weerhoudt mij dan om 100x te stemmen op verschillende plekken? Laat staan 2x.
Omdat het niet betrapt wordt is wel duidelijk dat het werkt jaquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er is wel controle op wie stemt. De enige manier waarop voter id zou helpen is als je je voordoet als een ander. Daar is bijna nooit iemand op betrapt, ooit.
Mens ben je dom? Neem je alles zo serieus? Als ik zei 1000000 keer zou je ook echt denken dat ik dat bedoelde?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In welke staat wil je 100 keer gaan stemmen en hoe wil je dat precies aanpakken?
Ik had al de indruk dat je echt helemaal niets weet over hoe stemmen in de VS in zijn werk gaat en dat je maar wat roeptoeterde, bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mens ben je dom? Neem je alles zo serieus? Als ik zei 1000000 keer zou je ook echt denken dat ik dat bedoelde?
Watquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik had al de indruk dat je echt helemaal niets weet over hoe stemmen in de VS in zijn werk gaat en dat je maar wat roeptoeterde, bedankt voor de bevestiging.
Het punt is dat als jij je als Jantje voordoet en Jantje gaat ook stemmen, dan kun je dat zien. Dus dat gaan niet werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Omdat het niet betrapt wordt is wel duidelijk dat het werkt jaEn er komt wel zeker voter fraud voor. Waarom is een ID zo slecht volgens jou dan? Laten we het hier ook niet doen toch?
Gewoon verplichte ID invoeren wanneer je stemt.
Wanneer je weet bijvoorbeeld dat een vriend niet gaat stemmen, wat weerhoudt mij dan om op zijn naam te stemmen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het punt is dat als jij je als Jantje voordoet en Jantje gaat ook stemmen, dan kun je dat zien. Dus dat gaan niet werken.
De enige case waar ik van gehoord heb bij de afgelopen verkiezing was een vrouw in Iowa die het geprobeerd heeft: https://www.washingtonpos(...)oting-twice-in-iowa/
Was dat diezelfde dame die vroeg of Trump ging zijn claim ging onderzoeken of meer dan 3M mensen illegaal gestemd hadden, aangezien dat dan de meest vergaande inbreuk op het democratisch stelsel ooit was, waarop Spicer afdroop met een nietszeggend ontwijkend antwoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goede vraag! "What does that mean for democracy though?" Na het antwoord dat "Mr. Trump believes what he believes based in the information that was presented"(oid)
Dan moet die vriend zich wel eerst geregistreerd hebben. En dan moet je naar twee stembureaus gaan. Het is niet onmogelijk, niemand claimt dat. Er is alleen weinig bewijs voor dat het een probleem is en wel aannemelijk dat het een onderdrukkend effect heeft op arme stemmers die het tijd en geld zou kosten, wat ze niet in overvloed hebben als ze 2 baantjes moeten hebben om rond te komen. Denk dat veel democraten een gratis voterid verstuurd vanuit de overheid + vote by mail wel een acceptabel idee vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wanneer je weet bijvoorbeeld dat een vriend niet gaat stemmen, wat weerhoudt mij dan om op zijn naam te stemmen?
Nee, dit was een meneer. Heb het verder maar met een schuin oog bekeken, vind persco's niet echt heel interessant.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:31 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Was dat diezelfde dame die vroeg of Trump ging zijn claim ging onderzoeken of meer dan 3M mensen illegaal gestemd hadden, aangezien dat dan de meest vergaande inbreuk op het democratisch stelsel ooit was, waarop Spicer afdroop met een nietszeggend ontwijkend antwoord?
Die dame had de vorige persco ook een aantal superscherpe en zakelijke vragen, wie is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |