Dat klopt niet. Hillary had meer stemmen. Trump had meer kiesmannen. Dus er heeft geen 3/4 voor hem gestemd of geen bezwaar tegen hem.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als de mensen daar nou blij van worden?
3/4 van de bevolking heeft op hem gestemd of heeft geen bezwaar tegen hem
Trump had plus minus 25% van de stemmen, en de helft van de kiezers is niet eens komen opdagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
3/4? Ah, sorry, alternatieve feiten, zeker?
Procentueel is het verschil minimaal. Maar het is toch volgens de grondwet gegaan?quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Hillary had meer stemmen. Trump had meer kiesmannen. Dus er heeft geen 3/4 voor hem gestemd of geen bezwaar tegen hem.
Het punt is dat je met alternatieve feiten strooit, niet dat Trump niet "eerlijk" of wettig heeft gewonnen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Procentueel is het verschil minimaal. Maar het is toch volgens de grondwet gegaan?
Ik probeer jou duidelijk te maken dat je je neer moet leggen bij een democratisch gevolg.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het punt is dat je met alternatieve feiten strooit, niet dat Trump niet "eerlijk" of wettig heeft gewonnen.
Dat houd geen goedkeuring in van Trump.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump had plus minus 25% van de stemmen, en de helft van de kiezers is niet eens komen opdagen.
Know your facts.
Houdt.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:15 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat houd geen goedkeuring in van Trump.
lol, misschien hebben ze ooit iets gelezen over bombardementen op cambodja en "plausible deniability", en herinneren ze enkel nog dat het Witte Huis ongestraft kon liegen...quote:
Nou ja, hij begon er zelf over, natuurlijk;quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat die over een verbindende president begon, niet ik. Ik antwoordde hem slechts dat Trump absoluut geen verbindende figuur is.
Vanavond trouwens telefoongesprek tussen Trump en Netanyahutwitter:glcarlstrom twitterde op zondag 22-01-2017 om 16:18:06Several contacts in Israel say @POTUS will announce the embassy move tomorrow (though it'll be a long time before the move really happens). reageer retweet
Dat probeer je helemaal niet. Je roept domme dingen en probert dat weer recht te spinnen. Ik -of wie dan ook hier- heb nergens gezegd dat Trump niet eerlijk of wettig gewonnen heeft of dat de gevolgen daarvan niet geaccepteerd zouden moeten worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik probeer jou duidelijk te maken dat je je neer moet leggen bij een democratisch gevolg.
Over 4 jaar zijn er weer nieuwe kansen.
Hilarisch. Gezien het karakter van Trump.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Nou ja, hij begon er zelf over, natuurlijk;
"I will unify and bring our country back together. We will be unified, we will be one, we will be happy again."
Onder Unifying the Nation; https://www.donaldjtrump.com/issues
Hier was onder Clinton al een wet in 1995 over aangenomen, maar deze is nooit uitgevoerd. Ik zie echt niet in wat ze ermee te winnen hebben. Letterlijk alle andere ambassades zitten in Tel Aviv en ze hebben al een consulaat in Jerusalem.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:18 schreef antiderivative het volgende:
Ambassade van Tel Aviv naar Jerusalem gaat door:
TPP kan ie gewoon de onderhandelingen stopzetten, nee? NAFTA zal iets langer duren.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:05 schreef antiderivative het volgende:
Ik zie dat het niveau hier nog steeds laag en inhoudsloos is..
Anyway:
Trump may take executive actions on trade on Monday, Chief of Staff Reince Priebus said on FoxNewsSunday this morning.
Trump will attend GOP retreat in Philadelphia Thursday, Priebus said on Fox News Sunday. House/Senate Rs gathering for 2-day planning mtg.
--
Eens kijken wat die EO zal gaan inhouden, ik denk TPP
Palestijnen pesten en Israel moreel steunen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hier was onder Clinton al een wet in 1995 over aangenomen, maar deze is nooit uitgevoerd. Ik zie echt niet in wat ze ermee te winnen hebben. Letterlijk alle andere ambassades zitten in Tel Aviv en ze hebben al een consulaat in Jerusalem.
Dit is echt een schande. Het zijn gewoon keiharde leugens. Alternative facts my ass. Zitten we in 1984 met deze Doublespeak?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:03 schreef Falco het volgende:
Ze zijn echt fucked up daar over die plas
Ho, ho! Alternatieve feiten hoor!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is echt een schande. Het zijn gewoon keiharde leugens. Alternative facts my ass. Zitten we in 1984 met deze Doublespeak?
Nuu ja, het is zo lachwekkend dat ik het niet eens ernstig kan vinden.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is echt een schande. Het zijn gewoon keiharde leugens. Alternative facts my ass. Zitten we in 1984 met deze Doublespeak?
Kan je al op een briefje geven dat je die spin ook gaat krijgen over zaken die er wel toe doen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nuu ja, het is zo lachwekkend dat ik het niet eens ernstig kan vinden.
Het mag de naam 'spin' niet eens dragen, dat impliceert nog enige verfijning en subtiliteit. Dit is niveautje al-Sahhaf.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je al op een briefje geven dat je die spin ook gaat krijgen over zaken die er wel toe doen.
Dat het wordt weggelachen zal ze worst zijn. Zij zitten op het pluche. De zure pers en tweeëneenhalf miljoen demonstranten hebben gewoon het nakijken. Vier jaar is lang. Lang genoeg om dit soort praktijken een nieuwe standaard te laten worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het mag de naam 'spin' niet eens dragen, dat impliceert nog enige verfijning en subtiliteit. Dit is niveautje al-Sahhaf.
Dat leidt vooral tot veel hoongelach.
Neu. Je onderschat de weerbaarheid van het Amerikaanse politieke systeem.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat het wordt weggelachen zal ze worst zijn. Zij zitten op het pluche. De zure pers en tweeëneenhalf miljoen demonstranten hebben gewoon het nakijken. Vier jaar is lang. Lang genoeg om dit soort praktijken een nieuwe standaard te laten worden.
Welke weerbaarheid bedoel je precies? Je kunt met pure misinformatie gewoon in het Witte Huis komen en vier jaar lang beleid maken. Nergens wordt afgedwongen dat je je bij feiten moet houden. Een volgende kandidaat kan dezelfde tactiek hanteren, zeker als het de stemmers niet interesseert of de waarheid wordt verteld door de president.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu. Je onderschat de weerbaarheid van het Amerikaanse politieke systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |