Klopt.quote:
Oh, dan speelde Feyenoord dus kampioenswaardigquote:Op zondag 22 januari 2017 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem II heeft geen moment een kans gehad joh
In principe spelen wij tot nu toe het meest kampioenswaardig.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan speelde Feyenoord dus kampioenswaardig
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop zo hard dat gerechtigheid nog toe gaat slaan. Als Ajax hier wint kan je heel de Eredivisie niet meer serieus nemen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop zo hard dat gerechtigheid nog toe gaat slaan. Als Ajax hier wint kan je heel de Eredivisie niet meer serieus nemen.
Trekken zich en masse terug. Begrijpelijk wel.quote:
nam je die nog serieus danquote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Je verandert het punt, maar prima, jij je zin.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In principe spelen wij tot nu toe het meest kampioenswaardig.
madquote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
De angst zit in de ploegquote:Op zondag 22 januari 2017 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trekken zich en masse terug. Begrijpelijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |