quote:Op zondag 22 januari 2017 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
We kijken nu allemaal, hopen op puntverlies van Ajax, maar we weten allemaal dat ze toch nog gaan winnen
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE JALOERSE KAKKERLAK
Het is je vergeven.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Ik zei alleen wat er op de achtergrond werd gezegd door de regisseur
Stijn is druk bezig om in het Ajax topic Kluivert op te hemelenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:13 schreef Coco. het volgende:
Als Stijn zijn verantwoordelijkheid had genomen was dit topic faal niet gebeurt.
Dit ben ik helemaal niet met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:14 schreef Coco. het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als het alsnog 1-1 wordt.
Smoelquote:Op zondag 22 januari 2017 14:14 schreef Coco. het volgende:
Ik zag het net jaquote:Op zondag 22 januari 2017 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn is druk bezig om in het Ajax topic Kluivert op te hemelen
Die zit naast mijquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:14 schreef Coco. het volgende:
Gisteren ook nietquote:Op zondag 22 januari 2017 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is niet best. Ik zie hier ook zeker niet de nieuwe kampioen aan het werk.
Klopt.quote:
Oh, dan speelde Feyenoord dus kampioenswaardigquote:Op zondag 22 januari 2017 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem II heeft geen moment een kans gehad joh
In principe spelen wij tot nu toe het meest kampioenswaardig.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan speelde Feyenoord dus kampioenswaardig
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop zo hard dat gerechtigheid nog toe gaat slaan. Als Ajax hier wint kan je heel de Eredivisie niet meer serieus nemen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop zo hard dat gerechtigheid nog toe gaat slaan. Als Ajax hier wint kan je heel de Eredivisie niet meer serieus nemen.
Trekken zich en masse terug. Begrijpelijk wel.quote:
nam je die nog serieus danquote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Je verandert het punt, maar prima, jij je zin.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In principe spelen wij tot nu toe het meest kampioenswaardig.
madquote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
De angst zit in de ploegquote:Op zondag 22 januari 2017 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trekken zich en masse terug. Begrijpelijk wel.
KLUIVERT MOORDENAARquote:Op zondag 22 januari 2017 14:19 schreef Coco. het volgende:
Kluivert schiet MAD bal weg
Vrouw in publiek dood.
Tussenjaarquote:Op zondag 22 januari 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu weet ik het helemaal zeker - zelfs als PSV van Ajax en Feyenoord wint worden ze geen kampioen. Verloren jaar
Leuk menneke volgens mij. Niets mis met dat interview vorige week.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Hoppa geel voor dat irritante kereltje
PSV wordt geen kampioen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu weet ik het helemaal zeker - zelfs als PSV van Ajax en Feyenoord wint worden ze geen kampioen. Verloren jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |