Dat wel, maar vogeltjesdans staat er wel goed voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Pharkus mij heeft aanbevolen.
De bekendmaking met mij als nieuwe mod zal in deze dagen zijn.
De keuze is reuze.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat wel, maar vogeltjesdans staat er wel goed voor.
De ondertitel "Onbereikbaar" is niet echt de sterkste reclame voor een aspirant-mod...quote:Op zondag 22 januari 2017 07:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Pharkus mij heeft aanbevolen.
De bekendmaking met mij als nieuwe mod zal in deze dagen zijn.
Ik kan veel veranderen, ook dat.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ondertitel "Onbereikbaar" is niet echt de sterkste reclame voor een aspirant-mod...
Dat heb je ook pas tien keer vermeld.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook ik heb me kandidaat gesteld om KLB mod te worden
Nee, ik ben een beetje de Camiel Eurlings van KLB. Getalenteerd, knap, gewild, de ideale kroonprins, helemaal klaar om het roer over te nemen. Maar uiteindelijk komt het er niet van. En voor je het weet, ben je alweer "old news".quote:
Ik zie dat de campagne al is begonnen?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook ik heb me kandidaat gesteld om KLB mod te worden
je weet niets van mij, Ik was bijna FP moderator. Maar heb zelf op laatste moment afgeblazenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat heb je ook pas tien keer vermeld.
Helaas voor jou moet je om mod te worden mentaal enigzins in orde zijn
Je postcount over 2016 pleit in je voordeelquote:Op zondag 22 januari 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat mij dit zooitje ongeregeld maar runnen.
zou kunnenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef HRC2020 het volgende:
Denken jullie dat ik een goede mod zou zijn?
Heb je de popularvote?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef HRC2020 het volgende:
Meet je met twee maten? Dan wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef HRC2020 het volgende:
Oké hierquote:
Yvonne bluft, ze heeft geen macht.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Yvonne zei ook eens dat KLB helemaal van mij was, maar daar is ook niks van terechtgekomen.
quote:
Klb heeft al 3 mods. 4 is lichtelijk overdrevenquote:
Ik stem vogeltjesdans en anthoniequote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben voor een grote schoonmaak.
Huge doet het goed en mag blijven.
Die andere twee mogen weg.
Voor die twee in de plaats gewoon twee redelijke users die ook nog eens vaak aanwezig zijn en je bent alweer klaar.
Graag gedaan.
Goed topic weer Pharkus.
Anthonie24quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:50 schreef Homijn het volgende:
Er is wel degelijk een oproep voor een nieuwe mod.
MED / Moderator gezocht voor KLB.
De kans is trouwens groot dat het iemand wordt met een UI die hierop lijkt:
[ afbeelding ]
Wordt leuk tijdens de ontgroeningquote:Op zondag 22 januari 2017 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Een mod die topics sluit met een paintje.
De kans bestaat dat er rellen komen wanneer dit niet het geval blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:50 schreef Homijn het volgende:
Er is wel degelijk een oproep voor een nieuwe mod.
MED / Moderator gezocht voor KLB.
De kans is trouwens groot dat het iemand wordt met een UI die hierop lijkt:
[ afbeelding ]
Haan33?quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:18 schreef Homijn het volgende:
Vannacht had ik in mijn droom ineens een toekomstvisioen. Ik zag dit.
[ afbeelding ]
solliciteer dan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... - dit is het visioen dat ik had
Het is dat je het zelf zegt...quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:34 schreef Anthonie24 het volgende:
ja maar ik kan helemaal geen mod worden. onmogenlijk! als dat wel zou gebeuren zou de hele wereld in gevaar zijn. dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Ik moet dit even verwerkenquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:50 schreef Homijn het volgende:
Anthonie valt af:
[..]
Het is dat je het zelf zegt...
Dat maakt hem een groter man dan Trump.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:50 schreef Homijn het volgende:
Anthonie valt af:
[..]
Het is dat je het zelf zegt...
jij!!!quote:
zo zooo. wie hebben we daar?quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat maakt hem een groter man dan Trump.
Maak er een topic overquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:27 schreef VarkensHart het volgende:
Allemaal topics zonder klachten in klb, schijtziek word ik er van. Dat daar eens iets aan gedaan wordt
Met mij gaat alles prima, met jou ook? Ik had uit het geruchtencircuit begrepen dat het inmiddels opgelost is, dat intelligentieniveau en het poepen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:20 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
zo zooo. wie hebben we daar?onze niet-moderator...
hihi...uuhm
het is zeker wel ff wenen he? zo zonder al dat blauw?
alles verder goed met jou beste vent?
met mij gaat alles prima hoorquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met mij gaat alles prima, met jou ook? Ik had uit het geruchtencircuit begrepen dat het inmiddels opgelost is, dat intelligentieniveau en het poepen.
Je bent echt een faalhaas.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima hoorNiet-mod.
en uuhm... wat dat intelligentieniveau van mij betreft
...dat gaat nu stukke beter idd, Niet-mod. ja ja....zo gaan die dingen he....net zoals jij geen moderator (hihi
![]()
![]()
hihi) meer bent....zo gaat dat nou eenmaal. ja toch?...Niet-mod.
ik denk dat ik jou voortaan maar Niet-mod ga noemen. ik vind dat eigenlijk echt een vet grappige naam voor jou.....vind jij dat toevallig ook?
jij ook. wil je mij even met rust laten verder?quote:
Als je het helemaal zelf verzonnen hebt, dan mag je daar best trots op wezen. Ga er voor!quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima hoorNiet-mod.
en uuhm... wat dat intelligentieniveau van mij betreft
...dat gaat nu stukke beter idd, Niet-mod. ja ja....zo gaan die dingen he....net zoals jij geen moderator (hihi
![]()
![]()
hihi) meer bent....zo gaat dat nou eenmaal. ja toch?...Niet-mod.
ik denk dat ik jou voortaan maar Niet-mod ga noemen. ik vind dat eigenlijk echt een vet grappige naam voor jou.....vind jij dat toevallig ook?
Nee dat wil ik niet en je mag geen grapjes maken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij ook. wil je mij even met rust laten verder?
en ik maakte maar een grapje....mag dat aub????
en als ik toch door blijf gaan...wat zijn dan de consequentie's voor mij?quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet en je mag geen grapjes maken.
Je bent vergeten een taalfout te maken bij het woord consequentie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en als ik toch door blijf gaan...wat zijn dan de consequentie's voor mij?
HAAAA!quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent vergeten een taalfout te maken bij het woord consequentie.
De meervoudsvorm is dan wel weer fout
Grodverquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met mij gaat alles prima, met jou ook? Ik had uit het geruchtencircuit begrepen dat het inmiddels opgelost is, dat intelligentieniveau en het poepen.
Maar... maar.... dit betekent dus:quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:56 schreef Mark het volgende:
Op de kop af 5 jaar na zijn aanstelling nemen we afscheid van Frank_Drebin als moderator.
Heeft een leven schijnt het![]()
Ontzettend bedankt voor je inzet gedurende die 5 lange jaren, het zal even wennen worden om je niet meer KLB te zien modden.
Dat lijkt zo omdat je alleen de posts ziet die niet meteen weggehaald wordenquote:Op zondag 30 juli 2017 18:22 schreef chroestjov het volgende:
Er zijn meer dan genoeg moderators voor het aantal posts dat nog wordt geplaatst.
Die sluit elk topic gemaakt door de milennialquote:Op zaterdag 16 september 2017 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Iwanius is wel een naam die goed zou staan in het blauw.
En terecht.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:32 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Die sluit elk topic gemaakt door de milennial
Op welke gronden ben je afgewezen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb net een grote motivatiebrief geschreven naar forum@fok.nl.
Ja ik heb me wel vastgebeten om moderator te worden.
Belg, friet.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Op welke gronden ben je afgewezen?
Ik stem op mezelf, maar dat zal niemand verbazen.quote:Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef Homijn het volgende:
Wat is deze?! Een topictick voor mijn onvolprezen speculaastopic?![]()
Wie zijn deze keer de kandidaten? Ik stem op deadprez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |