Je bent vergeten een taalfout te maken bij het woord consequentie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en als ik toch door blijf gaan...wat zijn dan de consequentie's voor mij?
HAAAA!quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent vergeten een taalfout te maken bij het woord consequentie.
De meervoudsvorm is dan wel weer fout
Grodverquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met mij gaat alles prima, met jou ook? Ik had uit het geruchtencircuit begrepen dat het inmiddels opgelost is, dat intelligentieniveau en het poepen.
Maar... maar.... dit betekent dus:quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:56 schreef Mark het volgende:
Op de kop af 5 jaar na zijn aanstelling nemen we afscheid van Frank_Drebin als moderator.
Heeft een leven schijnt het![]()
Ontzettend bedankt voor je inzet gedurende die 5 lange jaren, het zal even wennen worden om je niet meer KLB te zien modden.
Dat lijkt zo omdat je alleen de posts ziet die niet meteen weggehaald wordenquote:Op zondag 30 juli 2017 18:22 schreef chroestjov het volgende:
Er zijn meer dan genoeg moderators voor het aantal posts dat nog wordt geplaatst.
Die sluit elk topic gemaakt door de milennialquote:Op zaterdag 16 september 2017 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Iwanius is wel een naam die goed zou staan in het blauw.
En terecht.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:32 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Die sluit elk topic gemaakt door de milennial
Op welke gronden ben je afgewezen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb net een grote motivatiebrief geschreven naar forum@fok.nl.
Ja ik heb me wel vastgebeten om moderator te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |