quote:Op zondag 22 januari 2017 11:19 schreef CarltonBanks het volgende:
Nikonlover
Streepje door zijn naam, zo vlak voor de inauguratie neemt de kans in ieder geval af dat hij het gaat worden.
Uit automatisme wilde ik zijn notes gaan lezenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:19 schreef CarltonBanks het volgende:
Nikonlover
Streepje door zijn naam, zo vlak voor de inauguratie neemt de kans in ieder geval af dat hij het gaat worden.
Waar bagger ikquote:Op zondag 22 januari 2017 13:41 schreef Fer het volgende:
Dat zal de apocalips van Fok worden, als bij gebrek aan beter de baggerusers zelf moeten modereen. Dat wordt als amateurvoetbal zonder lijnrechters.
Ik kan je wel vertellen wat er staatquote:Op zondag 22 januari 2017 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Uit automatisme wilde ik zijn notes gaan lezen
Dat zal wel even wennen worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Uit automatisme wilde ik zijn notes gaan lezen
Dat was er de laatste keer ookquote:Op zondag 22 januari 2017 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig is er mijn kandidatuur nog
Wat lieg je? Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 11:19 schreef CarltonBanks het volgende:
Nikonlover
Newbie.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat lieg je? Ik ben er nog hoor
Is toch een zij?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:19 schreef CarltonBanks het volgende:
Nikonlover
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |