waarom word jij eigenlijk geen mod hier? jij zal zeker geschikt zijn denk ik.quote:
Ik hoorde dat jij al geschikt was bevonden, leek me een goed idee!quote:Op zondag 22 januari 2017 00:51 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom word jij eigenlijk geen mod hier? jij zal zeker geschikt zijn denk ik.
Schroomt er zelfs niet voor om zichzelf te onderschatten om anderen een hart onder de riem te steken, wat een goed hart!quote:Op zondag 22 januari 2017 00:51 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom word jij eigenlijk geen mod hier? jij zal zeker geschikt zijn denk ik.
ooh nee alsjeblieft niet!quote:Op zondag 22 januari 2017 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij al geschikt was bevonden, leek me een goed idee!
Je wou toch niet zeggen dat ik een gutmensch benquote:Op zondag 22 januari 2017 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Schroomt er zelfs niet voor om zichzelf te onderschatten om anderen een hart onder de riem te steken, wat een goed hart!
Ik heb het juist over Anthonie, want hij is overduidelijk geschikter dan jij of ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat ik een gutmensch ben
Oh ja, natuurlijk, daar kan niemand tegen op.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb het juist over Anthonie, want hij is overduidelijk geschikter dan jij of ik.
ne maar ff serieus. mij mod laten worden is echt het slechtste idee ooit. dat kan gewoon niet goed gaan. wie weet wat voor elende ik ga veroorzaken. misschien krijgt de hele wereld hier wel last van.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Schroomt er zelfs niet voor om zichzelf te onderschatten om anderen een hart onder de riem te steken, wat een goed hart!
hij heeft het niet eens over jouw HAAAA!quote:Op zondag 22 januari 2017 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat ik een gutmensch ben
Haal weg man, als chicks die matras zien komen ze nooit voor foekiefoekie.quote:
Was je nu nog maar een blauwe hequote:Op zondag 22 januari 2017 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal weg man, als chicks die matras zien komen ze nooit voor foekiefoekie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |