Als je KLB-mod wilt worden, zou ik er maar aan leren wennen....quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:48 schreef Anthonie24 het volgende:
ik vind dit topic een beetje luguber en raak nu van streek. ik word bang.
Maar is het dan nog zijn hart?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:45 schreef Kerplunk het volgende:
Hoe weet je dat? Misschien is zijn hart op wonderbaarlijke wijze ongeschonden gebleken. En klopt het hart nu verder in een donorlichaam.
ja maar ik kan helemaal geen mod worden. onmogenlijk! als dat wel zou gebeuren zou de hele wereld in gevaar zijn. dat kan toch nooit de bedoeling zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je KLB-mod wilt worden, zou ik er maar aan leren wennen....
nee, het is het hart van tante prikkebeen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar is het dan nog zijn hart?
In m'n bed zeker. Rollend ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
leuk topic boswachter.![]()
wanneer ga je weer de bossen in?
ja man. zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In m'n bed zeker. Rollend ofzo.
oowh.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:12 schreef zolderkamer_autist het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gewoon... Ik vind het echt heel kut.
maar is dit allemaal echt gebeurd dan?!?quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:18 schreef zolderkamer_autist het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet gemakkelijk om over te praten. Vind dit al behoorlijk heftig.
Wat is hier in vredesnaam grappig aan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:20 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar is dit allemaal echt gebeurd dan?!?![]()
ik dacht eigenlijk dat dit een grapje was....omdat het in ONZ staat enzo.
natuurlijk is dit niet grappig.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:22 schreef zolderkamer_autist het volgende:
[..]
Wat is hier in vredesnaam grappig aan?
waarom staat dit in ONZ als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Zijn hart!!!!1!1!1!1!!1!
!
!!!!
!!!
Oh, foutje. Moest in NWS. Het is een serieus nieuwsbericht!quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:23 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom staat dit in ONZ als ik vragen mag?
huu? vet raar. ik dacht al die tijd dat het een grapje was.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Oh, foutje. Moest in NWS. Het is een serieus nieuwsbericht!
Dat zeiden ze ook over de benen van je moeder.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:56 schreef zolderkamer_autist het volgende:
Lastig topic dit. Kan beter gesloten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |