Zolang het tegengeluid maar op feiten gebaseerd is, is dat alleen maar goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert de media is in doorsnee zeer anti Trump. Hij heeft wel een punt, al moet je je afvragen of je daar als president niet boven moet staan.
Je ziet het hier ook bij de NPO bijna alleen nieuws over de zogenaamde massale anti demonstraties, als er maar iets negatiefs pver Trump te melden is staat het groot op de voorpagina, terwijl de grote massa die Trump steunt niet in beeld komt. Zo geef je een vertekemt beeld.
Kijk ook eens terug naar de zuurpruimen bij DWDD na de inauguratie! Waarom wordt daar niet iemand als Jort Kelder bijgezet om een wat meer genanceerd beeld te geven? De main stream media is biased, dat is een feit en het tegengeluid mag wel wat sterker worden.
Dat laatste weet ik niet zo. Met die Golden Shower affaire heeft Trump diverse driftige tweets gekraakt om de boel te ontkennen.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
Dit wordt de toon van de komende vier jaar. Gewoon glashard fotografisch bewijs ontkennen en roepen dat buiten het frame nog veel meer mensen waren. Alles een complot noemen.
En de zogenaamd echt vrije media op rechts papegaait het vrolijk na en maakt zich daarmee schuldig aan dezelfde praktijken als sommige traditionele media. Helaas is die ironie aan de echte Trump-adepten die geen kritiek kunnen hebben op hun Grote Leider niet besteed.
Alles wat de komende jaren door Trump gedaan wordt zal gespind worden door zijn woordvoerders als het beste, grootste en ongeëvenaardste ooit. Ook al is er duidelijk bewijs van het tegenovergestelde, gewoon roepen dat het niet waar is. En alles wat je niet zo goed uit komt, zoals een protestmars of vragen van journalisten negeer je gewoon. Want wat het Witte Huis niet benoemt, bestaat derhalve ook niet.
Omdat dat ook echt onzin was en ik heel goed begrijp dat als iemand op die manier zwart wordt gemaakt je even uit je slof schiet. Ook Trump mag dat niet overkomen.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet zo. Met die Golden Shower affaire heeft Trump diverse driftige tweets gekraakt om de boel te ontkennen.
Omdat hij er op dat moment tegen spréékt. Zelfde gebeurde bij de NYT, dat was zowat Satans Eigen Huis-aan-Huis sufferdje... tot hij ze persoonlijk kwam toespreken en toen had hij opeens niets dan respect voor de enige echte New York Times.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:29 schreef Falco het volgende:
Waarom zijn die gasten nu volgens diezelfde Trump opeens helemaal supertof??
Hillary moet naar de gevangenis! Daar ga ik voor zorgen! Nouja misschien hoeft Hillary toch niet naar de gevangenis, ik zal er nog eens over nadenken. Ik heb niets dan respect voor Hillary Clinton!!!quote:Op zondag 22 januari 2017 07:29 schreef OMG het volgende:
Ja-ha, ma-haar, dat zeil geeft een vertekend beeld! En niemand weet iets over totale aantallen! Maar nog nooit waren er zoveel mensen!
En niemand weet of de Russen ergens achter zaten, zou zomaar een 400lb nerd kunnen zijn. Niemand weet het! Ik weet meer dan de generaals! Het waren de Russen! Ik sta zo enorm achter de CIA!
Godskolere zeg.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-01-2017 om 13:48:52Intelligence agencies should never have allowed this fake news to "leak" into the public. One last shot at me.Are we living in Nazi Germany? reageer retweet
Waar "tanks en raketten in de straten" keurig bij hadden gepast, jammer dat het leger dat niet zo'n goed idee vond.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:02 schreef Montov het volgende:
Alle politici liegen, maar dit zijn Noord Koreaanse praktijken.
Dat zegt niets over hoeveel mensen het daadwerkelijk steunen. Trumpfans zijn niet van het type dat de straat op gaat, maar stemmen doen ze wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 06:58 schreef brokjespoes het volgende:
"Er waren nog nooit zoveel mensen bij een inhuldiging!"
[ afbeelding ]
("En o ja, God Zelf wilde dat het stopte met regenen tijdens mijn toespraak!")
Confirmed: ze komt vrijdagquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef antiderivative het volgende:
Volgens de Telegraph zal Theresa May de 1e leider zijn die Trump zal bezoeken. Volgens hen zelfs volgende week al.
Maar Trump wil het puur zakelijk doen:
“The Trump team wouldn’t do all this ridiculous ceremonial stuff. It will be very business-like. There won’t be a lot of fanfare ceremonies and grand balls,” a source familiar with the plans said.
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:05 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hoeveel mensen het daadwerkelijk steunen. Trumpfans zijn niet van het type dat de straat op gaat, maar stemmen doen ze wel.
Nee, Merkel denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Best eng zo'n president die wil verhinderen dat de media over feiten berichten. Zou hij dat van zijn Russische vrienden hebben overgenomen?
Oh, ik dacht dat de Trump-rallies juist aantoonden dat Trump-fans zeer bereid waren de straat op te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:05 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hoeveel mensen het daadwerkelijk steunen. Trumpfans zijn niet van het type dat de straat op gaat, maar stemmen doen ze wel.
De staten met de meeste dikkerdjes hebben voor Trump gestemd, dus het zal weinig uitmaken:quote:Op zondag 22 januari 2017 10:32 schreef Zith het volgende:
Wel mooi dat Trump al meer dikke vrouwen aan het wandelen heeft gekregen dan 8 jaar First huisvrouw Michelle.
Hmm das wel minder jaquote:Op zondag 22 januari 2017 10:35 schreef Falco het volgende:
[..]
De staten met de meeste dikkerdjes hebben voor Trump gestemd, dus het zal weinig uitmaken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |