quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:41 schreef FANN het volgende:
Mijn eerste acoount was van maandag 5 februari 2007 @ 01:47
maandag 5 februari 2017 stop ik ermee, was lang genoeg![]()
ik snap ook niet zoveel meer van Fok, maar kan aan mij liggen
quote:
Nee, als ik terugkom dan kom ik gewoon als Fannquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Fann komt vast met een nieuwe username
Ja toch Fann?
10 jaar is inderdaad al een tijdje, dat zou betekenen dat ik in juli moet stoppen, want ik kom ook niet zoveel meer of Fok!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, als ik terugkom dan kom ik gewoon als Fannmaar 10 jaar is toch lang Dees?
En ik ben toch niet zo vaak meer op Fok, het was vroeger in de RLS gewoon
veel leukernu klink ik echt oud met mijn vroeger
maar tis wel zo....
Fok is veranderd, hele topics liggen stil, soms krijg je geen reactie's meer en je weet
niet waarom, beetje ráár..... volgens mij gaat er meer via FB of DM dan via het forum
ah..... dat was zo de gedachte, ik wil me ook niet meer ergeren aan onbelangrijke dingen zoalsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 jaar is inderdaad al een tijdje, dat zou betekenen dat ik in juli moet stoppen, want ik kom ook niet zoveel meer of Fok!
Nou ja, ik zou het jammer vinden als je weg blijft, maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten
Dan moet je in ieder geval nog af en toe inloggen om je dm's te lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... dat was zo de gedachte, ik wil me ook niet meer ergeren aan onbelangrijke dingen zoals
op Fok, maar ik kom vast nog wel een keer om het hoekje kieken![]()
jij was wel altijd een vertrouwenspersoon voor mij Deeszijn er maar weinig hoor
o jahquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je in ieder geval nog af en toe inloggen om je dm's te lezen
Ja, weet ik, maar andersom ook hè, vooral een jaar geleden met mijn zus.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
o jahdat is ook zo, maar ik bedoelde de laatste tijd, je weetwel...
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar andersom ook hè, vooral een jaar geleden met mijn zus.
Dat is ook veel leuker en heel fijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ook zo iets... mijn familie wordt steeds belangrijker merk ik nu, daar gaat ook veel tijd
inzitten met zoveel broers en zussenen is leuker ook
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tussen ons zussen is het nogal veranderd het afgelopen jaar, het zit allemaal nog wel goed, maar de spil is weg.
Fijn hoor Fann, dat alles zo goed gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]ik snap wat je bedoeld... ik zie mijn Medische zus en mijn oudste broer als de spil,
maar vooral mijn Medische zus de laatste twee jaar enik moet er niet aan denken![]()
Ze komt morgen en als er ééntje sceptisch was over jeweetwel... dat was zij het wel
en mijnoudste broer belde gisteren en die zei dat zij nog blijer was als ik ben![]()
Volgende week gaan we bij oudste broer eten
Smakelijks, ik wacht nog een uurtje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:39 schreef chufi het volgende:
Nu even lekker brunchen met een vers sapje en een pistoletje bacon ei.
Ik wacht straks op mn pakketje..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, ik wacht nog een uurtje.
Ik wacht op iets anders vandaag, zal wel loslopen verder.quote:
Nieuwe HDDquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wacht op iets anders vandaag, zal wel loslopen verder.![]()
Wat heb je besteld?
Ik voorlopig niks, ben blut, misschien tijd voor een inzameling.....
Oja, die ene had de stroomstoot niet overleefd.quote:
Had je wel een fatsoenlijke back up?quote:
Ja ja .. ik heb alles dubbelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had je wel een fatsoenlijke back up?
Mooi zo.quote:
Je kwam dus niet op miraculeuze wijze bij DENK of Art. 1 uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:26 schreef Karzai het volgende:
stemwijzer gedaan vvd, sp en pvv kwamen bij mij alle drie op 61%
al was dat zo dan stem ik daar toch niet opquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kwam dus niet op miraculeuze wijze bij DENK of Art. 1 uit.![]()
![]()
Voor een noodsprong kan je nog altijd naar de partij van de dieren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:33 schreef Karzai het volgende:
sp maar denk ik, ik ben ook maar een simpele arbeider
ook geen gek idee de dieren aan de machtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een noodsprong kan je nog altijd naar de partij van de dieren.![]()
![]()
![]()
Hulde aan de bezorger.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:13 schreef chufi het volgende:
Pakketje 1 is binnen.
Pakje 2 zal straks wel in de brievenbus liggen
goed kauwen zodat het gelijkmatig in je bloed komtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hulde aan de bezorger.
Heb mijn brunch eindelijk door mijn keel, heb anderhalf uur erop zitten wurgen.
ow........ ik heb wel erger gezien in Griekenland hoorquote:
Yeps, da's een vereiste.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed kauwen zodat het gelijkmatig in je bloed komt
ja daar hebben ze geen megaschuren en bio industriequote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ ik heb wel erger gezien in Griekenland hoor![]()
Volgens mij was dit een schaap, ze waren in elk geval Biologisch want dat was op paasfeest
in een bergdorpdaar heb je geen Megaschuren
[ afbeelding ]
Het is dat ik nooit schaap of geitenvlees at, het kippenvlees heb ik wel gegeten en de karbonaatjes
toen at ik nog vlees hoor.
Was geloof ik Paasfeest ofzo...
Nou of dat nog zo is weet ik eigenlijk niet eensquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar hebben ze geen megaschuren en bio industrie
daar lopen de geitjes en de schaapjes nog vrijelijk te dartelen over de Griekse heuvelsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou of dat nog zo is weet ik eigenlijk niet eenszal 's navragen...
Beneden in het dal wel ..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:30 schreef FANN het volgende:
ja niet in de bergdorpen, da's wel zeker
Tot ze een Griek met een bijl tegen het lijf lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar lopen de geitjes en de schaapjes nog vrijelijk te dartelen over de Griekse heuvels
wie weet? ik ben er al járen niet geweest en ook en ook nooit gevraagd hoe het daar zitquote:
Barbaren zijn hetquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
wie weet? ik ben er al járen niet geweest en ook en ook nooit gevraagd hoe het daar zit
eigenlijk, nooit aan gedacht en die neef die altijd komt eet ook geen vlees, zijn broers
wél, die slachten zelf de kippenen sturen dan foto's naar die Griek
uiteindelijk gaan ze er allemaal aan, tis geen dierentuinquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot ze een Griek met een bijl tegen het lijf lopen.
Nou met het verbod op Circusdieren waren ze Nederland wel vér voor hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
uiteindelijk gaan ze er allemaal aan, tis geen dierentuin
http://voordierenblogger.(...)ationale-landen.htmlquote:Griekenland
Nationaal verbod op het gebruik van alle dieren in circussen, vanaf 3 februari 2012.
Wat zou er met die circusdieren gebeurd zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou met het verbod op Circusdieren waren ze Nederland wel vér voor hoor
[..]
http://voordierenblogger.(...)ationale-landen.html
dus zó barbaars zijn ze nou ook weer niet......
Naar opvangcnru's enzo, die heb je over de hele wereld, daar zitten ook Beren die als dansendequote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou er met die circusdieren gebeurd zijn?
owquote:
Hebben ze geen geld voor een hek?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar lopen de geitjes en de schaapjes nog vrijelijk te dartelen over de Griekse heuvels
In dat bergdorp waar mijn schoonPa was geboren snapte ik nooit hoe ze elkaars kippen uitelkaar hieldenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hebben ze geen geld voor een hek?
Het is de bedoeling dat ze genoeg te vreten hebben anders moet je elke keer dat hek verplaatsen als het gras op isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hebben ze geen geld voor een hek?
juistquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze genoeg te vreten hebben anders moet je elke keer dat hek verplaatsen als het gras op is
Dat zijn tradities die niet zo snel verdwijnen.. In Spanje doen ze dat ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:53 schreef FANN het volgende:
Er gaat daar gewoon nog iemand met de schapen en de hele zooi de bergen in,
nu nog steeds denk ik....
Hebben ze daar eigenlijk Bio industrie en Megastallen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn tradities die niet zo snel verdwijnen.. In Spanje doen ze dat ook nog
Ow, in Duitsland gaan ze gewoon naar weiland ernaast dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze genoeg te vreten hebben anders moet je elke keer dat hek verplaatsen als het gras op is
uit eten bij de burenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow, in Duitsland gaan ze gewoon naar weiland ernaast dan.
in duitsland groeit meer grasquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow, in Duitsland gaan ze gewoon naar weiland ernaast dan.
Megastallen weet ik ook niet eigenlijk.. Maar stallen zeker..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk Bio industrie en Megastallen?![]()
Ook nooit gevraagd aan zus eigenlijk
Ja maar je hebt stallen en stallen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Megastallen weet ik ook niet eigenlijk.. Maar stallen zeker..
Ik ben volgens mij maar 1 keer naar het circus geweest en daar kan ik me al niets meer van herinneren.. Toni Boltini was hetquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind circussen met dieren barbaars, dat men dieren eet, oke, maar dieren kunstjes laten doen zie ik als volkomen zinloos.
Die knol van me kan voetballen........ met honden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind circussen met dieren barbaars, dat men dieren eet, oke, maar dieren kunstjes laten doen zie ik als volkomen zinloos.
en dan zeggen ze juist dat het zo leuk voor de kindertjes isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef chufi het volgende:
daar kan ik me al niets meer van herinneren
Ik ben er als jochie wel eens gaan kijken, stond altijd op een veld vlakbij, later toen ik bij de fotoclub zat heb ik er een keer foto's gemaakt, die waren vrij triest, en daarom ben ik tegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij maar 1 keer naar het circus geweest en daar kan ik me al niets meer van herinneren.. Toni Boltini was het
Wilde dieren horen in de natuur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:15 schreef chufi het volgende:
Dierentuinen heb ik er ook maar 3 bezocht of zo..
Toen ik daar met school was, leefde die grote mensenaap nogdie zat in en glazen kooiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:21 schreef Karzai het volgende:
ik vind de dierentuin wel leuk mits ze een beetje fatsoenlijke behuizing hebben die kooien in artis voor tijgers en apen kan echt niet meer
dat is nu wel beter, ze hebben ook minder dieren en meer ruimte voor die beestenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik daar met school was, leefde die grote mensenaap nogdie zat in en glazen kooi![]()
écht ik zie het nog zo voor meamper ruimte om te bewegen.......
![]()
en daarnaast allemaal kooitjes met andere soorten aapje achter glas en het stonk als de ziekte...
was een ''binnenverblijf'' ik weet niiet of dat nog bestaat,maar het was harstikke mooi weer
buiten
ik hoop het.... dit is in 2015 toen ik met school was was het ook zo, misschien een andere ijsbeerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is nu wel beter, ze hebben ook minder dieren en meer ruimte voor die beesten
is chinees voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:31 schreef chufi het volgende:
Wat duurt dat synchroniseren van die HDD lang en dan moet ik straks nog een keer .. Maar dan heb ik wel iets van 20Tb aan opslag
ja je wilde van onderwerp veranderen en ik weet ook wel waaromquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik.. Daarom begon k er ook over
zo slecht is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:27 schreef chufi het volgende:
Dat Artis nog niet gesloten is idd.. Dat kan niet meer in deze tijd
voor grote roofdieren is artis niet the place to be maar het aquarium huis en insecten huis zijn wel mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop het.... dit is in 2015 toen ik met school was was het ook zo, misschien een andere ijsbeer
dat wel...
Geen idee nog...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je wilde van onderwerp veranderen en ik weet ook wel waarom![]()
wat eet je vanavond?
ah het aquarium huis, die Griek had als kind een abbonnement alleen voor het aquarium huisquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor grote roofdieren is artis niet the place to be maar het aquarium huis en insecten huis zijn wel mooi
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn kleinzoon wilde vandaag het kleine winkelwagentje mee naar huis nemen.
Maar dat mocht niet van Opa?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Arme dondersteenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Oma was erbij, hij was boos.
Van een kind kan ik het nog enigszins begrijpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Piet wilt gewoon een rollatorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van een kind kan ik het nog enigszins begrijpen.
is je pakketje er al?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:45 schreef chufi het volgende:
Maar om er even op terug te komen.. In ieder geval worst
De SSHDD zijn al gearriveerd en1st is nu bezig met synchronisatie. Dat andere lag een uur geleden nog niet in de brievenbus..quote:
Ik heb geen haast voor dat 2e pakketje..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:52 schreef Karzai het volgende:
nou die komt niet meer vandaag dat wordt maandag
Die komt vast op zijn tijd keer kijken, kan Sjoef niet missen sowieso.quote:
En ze is de nieuwe tante van Aapquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die komt vast op zijn tijd keer kijken, kan Sjoef niet missen sowieso.
ik heb een pakketje op het buureiland liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen haast voor dat 2e pakketje..
Misschien het risico van al dat klonen.?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:37 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ben pakket kwijt met handtekening die fake is.
Das kut.. En nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een pakketje op het buureiland liggen
Meer het risico van bezorger wanneer ik 'm tegenkom.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien het risico van al dat klonen.?
Ja maar weet je wie het is?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Meer het risico van bezorger wanneer ik 'm tegenkom.
Blijkbaar weten ze dat bij PostNL ook niet, dan pak ik gewoon de 1e die langskomt bij zijn lurven.quote:
Ik was thuis maar stond onder de douche, te laat voor de bel, pakket wel afgeleverd met fake handtekening.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm ja dan begin je toch te twijfelen? Hoe laat is het getekend en was je toen thuis?
Niet bij de buren? Ah je hoorde de bel welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik was thuis maar stond onder de douche, te laat voor de bel, pakket wel afgeleverd met fake handtekening.
Nee al gevraagd en die zijn ok. Een toffe Afrikaan aan 1 kant en leuke studentes aan de andere.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij de buren? Ah je hoorde de bel wel
nu laat ik het terugsturen en met de oude vertrouwde post.nl bezorgenquote:
En de rus verder op.. Was het duur?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee al gevraagd en die zijn ok. Een toffe Afrikaan aan 1 kant en leuke studentes aan de andere.
Ja DHL is ook niet zo mn ding..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
nu laat ik het terugsturen en met de oude vertrouwde post.nl bezorgen![]()
mijn fout, Dhl doet hier niets (meer)
Hoe gaat het met die buiten geflikkerde postbode van je?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
nu laat ik het terugsturen en met de oude vertrouwde post.nl bezorgen![]()
mijn fout, Dhl doet hier niets (meer)
Duh, aangetekend doe je niet zomaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En de rus verder op.. Was het duur?
valt wel mee hoor Piet, dit is de beste oplossing in onze situatiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die buiten geflikkerde postbode van je?
Laat 'm lekker gaan daar dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor Piet, dit is de beste oplossing in onze situatie![]()
Postbode is in zijn element in zijn man cave
Hij heeft wel uitzicht op het Wadquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor Piet, dit is de beste oplossing in onze situatie![]()
Postbode is in zijn element in zijn man cave
dat doe ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laat 'm lekker gaan daar dan.
dit is helemaal goedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mooiste optie toch? Hij is wel de vader.
Grootse plannen heeft is voor dit jaarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
zit jij zijn feestboek te bestuderen?
ik 15, maak nog steeds geen ruziequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort 35 jaar met dezelfde vrouw. Kan heerlijk ruzie met haar maken.
ja, prachtig allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik neem geen blad voor de mond, schone schijn is om te lachen.
inderdaad maar de eerstvolgende keer dat ik een relatie aan ga met een autist wil ik een telefoontje van Godquote:
LBquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Prik er dwars doorheen, dat geeft soms weleens wat problemen hier en daar.
Als je me je nummer geef zal ik wel ff bellen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad maar de eerstvolgende keer dat ik een relatie aan ga met een autist wil ik een telefoontje van God
Ik ben ook beetje autist.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad maar de eerstvolgende keer dat ik een relatie aan ga met een autist wil ik een telefoontje van God
Haha, ja het is gemakkelijk met mij.quote:
Misschien ben ik ook wel tofquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef chufi het volgende:
Maar de ballen om op te stappen ... nee
Misschien is dat hetquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel tof
Recht voor zijn raap en samen hebben we aardig wat voor elkaar gekregen, dat gaat nu verder met kleinzoon.quote:
En dat moet je koesteren...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap en samen hebben we aardig wat voor elkaar gekregen, dat gaat nu verder met kleinzoon.
Was een usb niet voldoendequote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat moet je koesteren...
HeHe eindelijk klaar met die HDD's
Oh ja ik hoef mijn films niet mee te nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
20 TB in RAid is andere koek.
Ik heb reserve server.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja ik hoef mijn films niet mee te nemen
Nou één voor de 3d films. Maar janken doe ik niet zonder. Meer foto's enzoquote:
Backup is het toverwoordquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou één voor de 3d films. Maar janken doe ik niet zonder. Meer foto's enzo
Daar begon het overquote:
Ja als ex IT'er mag ik datquote:
Ik weet wie het zegtquote:
Ja dat klopt. Voor al mn UWV activiteiten heb ik veel opslag nodig, want ja je moet alles bewarenquote:
UHHu alles tekstquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Voor al mn UWV activiteiten heb ik veel opslag nodig, want ja je moet alles bewaren
Daar wordt het UWV niet vrolijker vanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lappen vol met teksten Oh ja fotos en muziekjes en zo
Ja daarom hebben ze elke weekend onderhoud en zijn ze niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wordt het UWV niet vrolijker van
De meeste 40+-ers zijn blijkbaar al naar bedquote:
Nou dat betwijfel ik..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meeste 40+-ers zijn blijkbaar al naar bed
Ja .. Hier zijn ze iig niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook dat ze op stap zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Visite van moeder overleefd. Nu aan het bezattenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook dat ze op stap zijn
Oh ? Was het zo erg? Maar je moeder woont ook in Amsterdam of toch buiten de stad..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Visite van moeder overleefd. Nu aan het bezatten
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:47 schreef chufi het volgende:
Groot nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er niemand behoefte voelt dat Willeke aan het ESF meedoetquote:Willeke Alberti voelt geen behoefte om nog een keer aan het Eurovisie Songfestival mee te doen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het was drie of meer jaar geleden. Ik was al een paar dagen aan het poetsenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Was het zo erg? Maar je moeder woont ook in Amsterdam of toch buiten de stad..
Ze zingt nog steeds prima hoor, petje af. Maar ESF niet aan beginnen.. maar het is zo een non nieuws bericht..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er niemand behoefte voelt dat Willeke aan het ESF meedoet
Zware avond ja?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Visite van moeder overleefd. Nu aan het bezatten
Ik ken dat opruimen voordat er bezoek langskomt.. Maar nu is het weer een tijdje toonbaar.. Volgende week dan maar ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was drie of meer jaar geleden. Ik was al een paar dagen aan het poetsen
Smoothquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dat opruimen voordat er bezoek langskomt.. Maar nu is het weer een tijdje toonbaar.. Volgende week dan maar ?
Maakt niet uit, gaat nog wel ff door,quote:Op zondag 22 januari 2017 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, maar er was nog een ander bezig..
Jouw kennende wel ja... En als je dat nu al aankondigtquote:Op zondag 22 januari 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gaat nog wel ff door,
Heerlijke bagger.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw kennende wel ja... En als je dat nu al aankondigt
Valt wel mee.. Ben vanaf vrijdag ziek ,,,quote:
Dank.. We gaan het zien..quote:Op zondag 22 januari 2017 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
In 1 keer weer vol aan de gang dat valt niet mee en dan ook nog verder komen, respect hoor.
Ik ben ook erg goed met netwerken, ken Engels, Duits en beetje Frans, hebben ze geen baantje voor mij.quote:
Denk het, was ooit DJ in homo Disco.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:18 schreef chufi het volgende:
Maar wat heb jij met Italo disco? Ouwe passie uit het verleden?
Vast wel want er wordt van alles aangenomen.. Is wel in Amsterdam hequote:Op zondag 22 januari 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ben ook erg goed met netwerken, ken Engels, Duits en beetje Frans, hebben ze geen baantje voor mij.
Ow shit.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel want er wordt van alles aangenomen.. Is wel in Amsterdam he
Oh ja dat heb je ooit eens verteld iddquote:Op zondag 22 januari 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Denk het, was ooit DJ in homo Disco.
Ben er mijn vrouw tegengekomen zelfs.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je ooit eens verteld idd
Die dacht save te zijn....quote:Op zondag 22 januari 2017 00:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben er mijn vrouw tegengekomen zelfs.
Die zou zij wel ff een lesje leren ... Heeft ze goed gedaan... Dus Muts heeft je gewoon waar ze je hebben wil..quote:
Nog steeds vooruitzicht?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja en moeder is inmiddels al 92 en gaat maar door,
Dus morgen doe jij de knollen en maandag ookk?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn muts gaat mantelzorg doen zondag en maandag.
Schoonmoeder woont in groot huis alleen.
Ja dat kan toch ? Of is 31 een belemmeringquote:Op zondag 22 januari 2017 00:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Ze is op 30 December jarig en wist het zo te regelen dat alle aandacht op die dag naar haar ging.
De auto blijft wel hier ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus morgen doe jij de knollen en maandag ookk?
Ze flikt het elk jaar weer,quote:Op zondag 22 januari 2017 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan toch ? Of is 31 een belemmering
Oh zo lang geleden? Dat je dat weetquote:Op zondag 22 januari 2017 12:10 schreef Karzai het volgende:
nu een keer winnen laatste keer was in 2009
vergetenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, hebben we het al eerder over gehad
OK topquote:Op zondag 22 januari 2017 18:17 schreef FANN het volgende:
ook in het écht.........
jahhhhhhhhhhhh Chuf die heb ik nou in het écht gezien, vroeger op de sportclub
héél vroeger
Ik heb de helft gekekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |