Ik schud ze uit m'n mouw zou Leen zeggen.quote:
steun hier paultjuhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef Paul het volgende:
53 PROCENT DENKT DAT UTRECHT WINT IN DE WEDSTRIJD VAN HET JAAR
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker SigaarSnor-beeldjes uploaden #VIHooligans #methooivorkennaarRTL
oh, daar tuinde ik mooi inquote:Op zondag 22 januari 2017 22:46 schreef Evertjan het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCJ_WuHPhEfF-glnUha39ZyA
ik heb het gevoel dat dit niet het echte Voetbal Inside Youtube kanaal is
holt zei hij Viola.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Pause noemen ze reclame.
Of Lola Brood. Die rent. Het is wel rustig in dit topic trouwens. Op heel FOK! bespeur ik het. Zijn we terminaal ?quote:
Depressiegala wtfquote:Op maandag 23 januari 2017 19:56 schreef Evertjan het volgende:
vanavond zit Gijp ook in de Grote Depressie Show op NPO 1
Interessant.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://radio.nl/812478/kr(...)nd-depressiegala-uit
Sportief dat je het toch post, ondanks dat je hier keihard faalt.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net op tijd. Geintje, mijn laptop is te traag
[ afbeelding ]
Was vorige keer ook al.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het rustig in dit topic zeg
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen zit natuurlijk in de SC te vertellen wat hij gegeten heeft.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het rustig in dit topic zeg
quote:Op maandag 23 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien zijn er users overleden die louter in dit topic posten.quote:
RIP johannes_vermeerquote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien zijn er users overleden die louter in dit topic posten.
Daarvoor in de plaats kijkt Ajacied422 weer.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kijkt volgens mij al tijden geen VI meer.
Schrijf er een leuk stukje over op de FrontPage.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:42 schreef Vasion het volgende:
Het was toch te verwachten dat die Dolberg een dipje zou krijgen.
Nu Feyenoord nog.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:42 schreef Vasion het volgende:
Het was toch te verwachten dat die Dolberg een dipje zou krijgen.
Alle sociale fokkers staan dan al in de kroeg natuurlijk.quote:
Ik vind dat wel meevallen hoe kut hij speelde, net als dat ik die hele hype wat raar vond toen hij wel scoorde.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo meteen? Speelt toch al een tijdje kut?
Oh, dat was je insteek. Vertellen over je reisje..quote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aangezien ik 3 dagen in Dublin was en vannacht terugkwam wel misschien
Hij krijgt weinig ballen wegens de afwezigheid van vleugels.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoe kut hij speelde, net als dat ik die hele hype wat raar vond toen hij wel scoorde.
Het is ook niet alsof hij allemaal grote kansen mist.
Hij mist zelfs de aanwezigheid van Traoré waardoor hij meer ruimte kreeg.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij krijgt weinig ballen wegens de afwezigheid van vleugels.
leukquote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schrijf er een leuk stukje over op de FrontPage.
Zeer gezellig en veel Guinness gedronkenquote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat was je insteek. Vertellen over je reisje..
Hoe was het?
Met Younes en El Ghazi scoort zelfs Ronaldo niet meer.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mist zelfs de aanwezigheid van Traoré waardoor hij meer ruimte kreeg.
En er komt niks bij, want een vleugelspeler kopen die wat kan is zo moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Younes en El Ghazi scoort zelfs Ronaldo niet meer.
Bij Ajax gaat alles moeilijk of niet normaalquote:Op maandag 23 januari 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er komt niks bij, want een vleugelspeler kopen die wat kan is zo moeilijk.
"Ze willen niet komen, we hebben het geprobeerd. We gaan het met deze groep doen"quote:Op maandag 23 januari 2017 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajax gaat alles moeilijk of niet normaal
Heb je ook een ''whatever''-gevoel bijquote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ze willen niet komen, we hebben het geprobeerd. We gaan het met deze groep doen"
Van die Scamacca verwacht ik ook niks meer, ook al istie er lang uitgeweest met een blessure.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef rubbereend het volgende:
Lammers scoort al maanden niet meer
Als hij zich zwart had geverfd had iedereen gedacht dat het Willems was.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het niet even over die genante moment hebben?
Quote jij nu jezelf?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zich zwart had geverfd had iedereen gedacht dat het Willems was.
De witte Zeefuik.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zich zwart had geverfd had iedereen gedacht dat het Willems was.
Volgens de bijbel is Jozefzoon de belangrijkste persoon ooit.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:50 schreef Zorro het volgende:
PSV - Heerenveen stand 2-3
Jozefzoon erin -> 4-3
En dan zeggen dat Jozefzoon niet belangrijk is
Ja, ik wilde dit toevoegen, maar er waren al 3 á 4 reacties geweest in de tussentijd, dus ik was bang dat niemand mijn grappige opmerking zou zien en dan zou er niemand lachen...quote:
Dat is heel verstandig, vooral in een stormlooptopic als dit.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dit toevoegen, maar er waren al 3 á 4 reacties geweest in de tussentijd, dus ik was bang dat niemand mijn grappige opmerking zou zien en dan zou er niemand lachen...
Log anders maar gewoon uit.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dit toevoegen, maar er waren al 3 á 4 reacties geweest in de tussentijd, dus ik was bang dat niemand mijn grappige opmerking zou zien en dan zou er niemand lachen...
Van Basten diende Derksen ooit van repliek toen hij nog bondscoach was.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
Derksen schiet Van Basten ook alleen maar af vanwege Ziyech he. ZItten best wel wat goede ideeën tussen hoor..
Derksen schiet van Basten af vanwege algeheel gefaal op coachvlak.. Plus z'n ideeën zijn veelal onzin natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
Derksen schiet Van Basten ook alleen maar af vanwege Ziyech he. ZItten best wel wat goede ideeën tussen hoor..
Wel? Ja, niet mekkeren tegen de scheidsrechter, maar dat is een open deur zo groot als de Grand Canyon.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
En dit, dit was wel goud trouwens, stond Derksen met z'n bek vol tanden.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Basten diende Derksen ooit van repliek toen hij nog bondscoach was.
Echt nietquote:Op maandag 23 januari 2017 20:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
En dit, dit was wel goud trouwens, stond Derksen met z'n bek vol tanden.
Eén van de grootste zonden van dit forum, maar ik verwacht dat GGMM dit recht gaat zetten door met zeer hoge kwaliteit te posten.quote:
jawel joh, Derksen veranderd zo snel van mening dat ie zelf niet meer weet wat ie gezegd heeft. En dat stipte Marco even aan.quote:
Die heeft er geen kijk op.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Volgens Badder was het een leuk spelertje voor Feyenoord geweest.
Shootouts vind ik ook prima om te doen. Wordt al regelmatig gebruikt bij toernooien in het land. Effectieve speeltijd, meer dan 3 wissels (althans, in de vorm van 1 extra wissel bij verlenging), mogen van mij ook wel.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel? Ja, niet mekkeren tegen de scheidsrechter, maar dat is een open deur zo groot als de Grand Canyon.
Zal Nederland een zorg zijn wat er met die Japanner is.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Een sneer naar de Nederlandse zorg dit.
shoutouts wordt gebruikt bij toernooien in het land? welk land? welk niveau? nog nooit gezien namelijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Shootouts vind ik ook prima om te doen. Wordt al regelmatig gebruikt bij toernooien in het land. Effectieve speeltijd, meer dan 3 wissels (althans, in de vorm van 1 extra wissel bij verlenging), mogen van mij ook wel.
Uh.. goeie.quote:
Bij ADO zijn veel shoutouts.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
shoutouts wordt gebruikt bij toernooien in het land? welk land? welk niveau? nog nooit gezien namelijk.
In Nederlandquote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
shoutouts wordt gebruikt bij toernooien in het land? welk land? welk niveau? nog nooit gezien namelijk.
Ok, effectieve speeltijd ben ik het ook mee eens. De rest hoeft voor mij niet. Heel misschien tijdstraffen.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Shootouts vind ik ook prima om te doen. Wordt al regelmatig gebruikt bij toernooien in het land. Effectieve speeltijd, meer dan 3 wissels (althans, in de vorm van 1 extra wissel bij verlenging), mogen van mij ook wel.
Wanneer wel dan?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is niet op zijn sterkst vandaag.
Dat maakt het wel aantrekkelijker voor de kijker ja. Geldt dat ook bij damesvoetbal, en hoe zou je je dat dan voorstellen?quote:
Ik heb er toen om kunnen lachen, als je ze nu wil maken zorg dan wel dat ze origineel zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. goeie.
Gelukkig maar, ik dacht even dat mijn FrontPage-opmerkingen je niks deden, maar nu ga ik gewoon door.
Normaal is ie wel scherp en ad rem in het begin van de week. Waarschijnlijk een zwaar weekend gehadquote:
Ken ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je hier een mening over.
[ afbeelding ]
Het is duur maar 't heeft smaak en iets meer eiwit per 100 gram, leuk voor de afwisseling.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken ik niet.
ik schuif deze vraag door naar onlogisch.
Oh ja. Even stemmenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:01 schreef Zorro het volgende:
Waarom zetten ze hier een Feyenoorder bijj? Dan is het toch al geen verrassing meer?
I will say this only once: Die is dood.quote:
Ik had het over v/d Gijpquote:Op maandag 23 januari 2017 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht totdat jij die vraag beantwoordt over die aardbeien troep
Vrij saaie show tot nu toequote:Op maandag 23 januari 2017 21:11 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Hoe is het tot dusver ? Beetje leuke reclames ?
Ik heb rijst kip en boontjes op. Drizzt deed wat pasta geloof ik.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:11 schreef tong80 het volgende:
Dick Binnendijk wel.quote:
Ok. Weinig gemist dus. Nu gaan ze los......quote:
Waar was je?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ian White.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hey wat een spanning en sensatie . Wie gaat dit toch winnen
![]()
![]()
![]()
Ach je hebt een moeke en broer en familie.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hey wat een spanning en sensatie . Wie gaat dit toch winnen
![]()
![]()
![]()
Gezellig.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach je hebt een moeke en broer en familie.
Basketballquote:Op maandag 23 januari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit welke sport haal jij nog wel plezier eigenlijk
Hij was tenslotte een verdediger.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:16 schreef tong80 het volgende:
Derksen gaat een scheidsrechter verdedigen
Anaal ie zeren.quote:
Je mag niet zoveel meer tegenwoordig . Sterker nog , sommige spelers benutten die onzin optimaal waardoor ze steeds vrije worpen krijgenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt toch veel te matig verdedigd tegenwoordig?
Te zwart ook.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel te commercieel.
Tja een reclame of zielloos getik achterin , maakt ook niet zoveel uitquote:Op maandag 23 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel te commercieel.
Ik vermaak me toch meer met voetbal dan met basketbalquote:Op maandag 23 januari 2017 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja een reclame of zielloos getik achterin , maakt ook niet zoveel uit
NEC het mooiste lelijke shirt.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het Ajax shirt natuurlijk
Komt allemaal door KingRoland.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef tong80 het volgende:
FOK! is naar de kloten. Hier wordt niet eens meer gepost.
Voordeel van de NBA is dat de onderlinge verschillen veel kleiner zijn in vergelijking met het voetbal . De juiste potjes uitzoeken is in voetbal best lastig tegenwoordig .quote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vermaak me toch meer met voetbal dan met basketbal
Zeker als je de juiste potjes uitkiest.
En de RABO-bankquote:
We hangen allemaal aan je lippen en wachten met smart af welk huzarenstukje er nu weer van jouw toetsenbord afkomt.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef tong80 het volgende:
Hm?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik word zelfs geaccepteerd. Down fall.quote:
Ernst Appelquote:
Valt wel mee, ik vermaak ik me elke week wel met een aantal potjes.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voordeel van de NBA is dat de onderlinge verschillen veel kleiner zijn in vergelijking met het voetbal . De juiste potjes uitzoeken is in voetbal best lastig tegenwoordig .
Open er een topic over haha.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met dat shirt idd. Ik lul de voetballers na in hun vragenlijst.quote:
Schotklok instellen bij het voetbal , de ultieme oplossing .quote:Op maandag 23 januari 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik vermaak ik me elke week wel met een aantal potjes.
En er vallen ook altijd potjes tegen natuurlijk, maar dat hoort er ook bij.
Welnee joh. Ff beetje rustig. Komt wel weerquote:Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik open nooit topics op advies van newbies.quote:
De storm komt na 15 maartquote:Op maandag 23 januari 2017 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee joh. Ff beetje rustig. Komt wel weer
Nog advies voor mensen zoals ik?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open nooit topics op advies van newbies.
Jij bent toch dat kutje dat tegen me riep dat ik op moest rotten ?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee joh. Ff beetje rustig. Komt wel weer
Hier en daar een lachbui.quote:
Go fuck yourselfquote:
Kun je deze zin uitleggen ?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
In de eredivisie kan je niet met 120 erin gaan
Je hebt nooit in de mandekking van Tarantini gezeten.quote:
In het broekje.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu zullen ze het voelen ook a la pax dan wel.
Erika terpstra welquote:Op maandag 23 januari 2017 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nooit in de mandekking van Tarantini gezeten.
Jij moddereert zoals de Duitsers voetballen, hard van achter.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu zullen ze het voelen ook a la pax dan wel.
Of van Vinnie Jones.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nooit in de mandekking van Tarantini gezeten.
Valt wel mee, ik denk dat het wel prima kan gaan werken.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:29 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk dit.
Ze verkloten het jeugdvoetbal.
Even over die kleine veldjes he tong. Wat is jouw mening daarover? al die boys op het grote veld of gewoon kleine veldjes?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:29 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk dit.
Hoe kom je daar nou bij? Heb nog nooit zoiets tegen je gezegd en ik vind het bovendien niet prettig om voor kutje uitgemaakt te worden.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent toch dat kutje dat tegen me riep dat ik op moest rotten ?
Heb jij er een eigen mening over?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even over die kleine veldjes he tong. Wat is jouw mening daarover? al die boys op het grote veld of gewoon kleine veldjes?
Dat doen marokkanen al.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:29 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk dit.
Poesje dan?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb nog nooit zoiets tegen je gezegd en ik vind het bovendien niet prettig om voor kutje uitgemaakt te worden.
Laten we gewoon even normaal tegen elkaar doen Tong. Ik zou jou ook geen Pik noemen.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent toch dat kutje dat tegen me riep dat ik op moest rotten ?
Dat is een loser. Zo geweldig dat ie één keer aanvoerder was voor Wales als anti-voetballer. Bergkamp liet hem heel het veld zien. Wales verloor met 5-0.quote:
Pik is wel een bromance woord.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we gewoon even normaal tegen elkaar doen Tong. Ik zou jou ook geen Pik noemen.
Dat is niet echt bepaald mijn ding, maar ik zeg kleine veldjes want dan krijgt iedereen de bal.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij er een eigen mening over?
Wel op magistrale wijze de FA Cup gewonnen.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een loser. Zo geweldig dat ie één keer aanvoerder was voor Wales als anti-voetballer. Bergkamp liet hem heel het veld zien. Wales verloor met 5-0.
Zie mijn topic.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even over die kleine veldjes he tong. Wat is jouw mening daarover? al die boys op het grote veld of gewoon kleine veldjes?
Je geheugen laat je in de steekquote:Op maandag 23 januari 2017 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb nog nooit zoiets tegen je gezegd en ik vind het bovendien niet prettig om voor kutje uitgemaakt te worden.
Jazeker, veel balcontacten en gevoel krijgen in de kleine ruimte. Kan gewoon goed uitpakkenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is niet echt bepaald mijn ding, maar ik zeg kleine veldjes want dan krijgt iedereen de bal.
Poeziewoeziequote:Op maandag 23 januari 2017 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Klinkt een stuk vriendelijker.
Alleen niet met 6 tegen 6, denk ik.quote:
Hey kutje.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wim Jansen die allemaal TOPPERS uit Varkenoord laat komen.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Als Wim Jansen een vrouw was, was Johan Derksen er mee getrouwd.
Hierdoor gaat FOK! naar de klote. Je bent het niet eens waard om op te reageren.quote:
Ik neuk vaak zonder condoomquote:Op maandag 23 januari 2017 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Blanke mensen moeten meer neuken. Zonder condoom.
Begin jij er dan mee.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Blanke mensen moeten meer neuken. Zonder condoom.
quote:Op maandag 23 januari 2017 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hierdoor gaat FOK! naar de klote. Je bent het niet eens waard om op te reageren.
Duurt ook nog is even voordat de bal van de rechtback naar de aanvallers terecht komt.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, veel balcontacten en gevoel krijgen in de kleine ruimte. Kan gewoon goed uitpakken
Derksen en Valentijn zijn wat conservatief.
Omdat je geen vriend van me bent. Vrienden noemen me pik. M'n beste vriendinnen noem ik kuthoeren.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we gewoon even normaal tegen elkaar doen Tong. Ik zou jou ook geen Pik noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |